دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1

  • نوع دستگاه : DVR
  • تعداد کانال آنالوگ : 16
  • نوع فشرده سازی : H264, H264
  • تعداد کانال ای پی : 2
  • پشتیبانی از تکنولوژی‌های : AHD, CVBS, HD-CVI , Turbo HD
  • تعداد هارد دیسک : 1 عدد 
برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1 یک دستگاه ضبط کنننده 16 کانال می باشد که توانایی ضبط 16 تصویر دوربین های مداربسته توربو اچ دی ، AHD ، HDCVI و آنالوگ را دارد. علاوه بر این می توان از 4 کانال ابتدایی دستگاه برای نصب چهار دوربین مداربسته با کیفیت حداکثری 3 مگاپیکسل (جدا از نوع دوربین) استفاده کرد. همچنین این دستگاه توانایی ضبط دو دوربین تحت شبکه را نیز دارد.

 

اتصال دوربین های مختلف به دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1

  • کانال 1 تا کانال 4 برای اتصال دورین هایی با کیفیت 3 مگاپیکسل و با سرعت نهایی 12 فریم بر ثانیه
  • کانال 5 تا کانال 16 دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1 برای اتصال دوربین هایی با کیفیت 2 مگاپیکسلی و با سرعت نهایی 12 فریم بر ثانیه

مشخصات دستگاه

دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1 به شکلی طراحی شده است که تصویر دوربین های مداربسته را از فواصل طولانی با کمک کابل UTP می توان به روی آن منتقل کرد و به همین دلیل اکثرا در پروژه هایی با گستردگی زیاد کاربرد دارد. لازم به ذکر است که بدنه دستگاه از جنس فلز بوده و یک یونیت ارتفاع دارد.

دستگاه DVR هایلوک از فرمت H.264 پشتیبانی می کند که با توجه به میزات حرکت جلوی دوربین می تواند حافظه دستگاه را تا حدود نصف، کمتر مصرف کند. اگر هم مایل هستید که تصاویر با وضوح و کیفیت بالا تری نمایش داده شوند، می توانید از پورت های HDMI و VGA که بر روی دستگاه نصب شده اند استفاده کنید.

علاوه بر موارد بالا قابلیت اتصال یک هارد داخلی با ظرفیت حداکثر 6 ترابایت، ضبط صدای محیط بر روی یک کانال دستگاه،پشتیبانی از قابلیت کنترل دوربین متحرک PTZ با استفاده از پروتکل Genetec، نمایش همزمان 16 تصویر ضبط شده روی صفحه و امکان جستجوی هوشمند در دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1 نیز برای کاربران فراهم شده است.

برای اتصال دستگاه به شبکه از یک پورت شبکه با سرعت 10/100/1000 مگابایت در ثانیه استفاده می شود که قادر است تصاویر را با سرعت بالا به روی شبکه منتقل کند یا تصاویر را با سرعت و کیفیت بهتر از شبکه دریافت نماید. همچنین لازم است بدانید که توان دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1 حدود 20 وات است و قادر است در بازه دمایی -10 تا 55 درجه و رطوبت حداکثری 90% به بهترین شکل به فعالیت ادامه دهد.

Turbo

16

poc

ندارد

ip

2

Hard disk

1

Capacity hard

6TB

hdmi

(4K(3840×2160

Sound input

1ch

Sound output

1ch

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه DVR هایلوک مدل DVR-216Q-F1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *