دوربین بولت هایلوک مدل THC-B240-M و دوربین RS-TV4500ABM رستر چه تفاوت هایی باهم دارند ؟

فهرست مطالب

دوربین های بولت RS-TV4500ABM و THC-B240-M با لنز ثابت و برد دید در شب 40 متری می توانند منطقه ی وسیعی را پوشش بدهند. دوربین هایلوک دارای وضوح تصویر 4  مگا پیکسل و دوربین رستر نیز رزولوشن 5 مگا پیکسل دارد . در ادامه برخی از مهمترین نقاط ضعف و قوت این دوربین های بولت را توضیح می دهیم .

دوربین بولت هایلوک و رستر

دوربین بولت هایلوک و رستر

دوربین بولت THC-B240-M هایلوک

دوربین 4 مگا پیکسل فیکس لنز هایلوک مدل THC-B240-M از سنسور CMOS و با لنز 3.6 م .م ( در دو نوع لنز 2.8 م م و 6 م م نیز وجود دارد ) عرضه می شود. قابلیت تصویر برداری با برد 40 متر بصورت Smart IR ، امکان تصویر برداری در سیستم های مدار بسته HD-TVI ، AHD ، HD-CVI و CVBS را دارد که از این حیث برای بسیاری از مشتریان جذاب است.

بدنه ضد آب دوربین THC-B240-M در کنار مقاومت در مقابل گرد و خاک ( IP66 ) ، تصویر  برداری با WDR دیجیتال ، تصویر برداری با سرعت شاتر پایین جهت ارائه تصاویر مطلوب در تاریکی شب ، فیلتر مکانیکی حذف نور مادون قرمز ( ICR ) فیلتر های BLC ، AGC و حذف نویز تصویر در نور کم –DNR در این دوربین بولت هایلوک قرار دارد .

برای مشاهده مستقیم تصویر دوربین هایلوک در موقع تنظیم ، یک خروجی مستقیم تصویر – BNC – بر روی دوربین تعبیه شده است . همچنین این دوربین در گستره دمایی منفی 40 تا مثبت 60 درجه عملکرد مطلوبی دارد و می توان آن را در همه شهر های ایران استفاده کرد .

با توجه به مطالب مطرح شده دوربین THC-B240-M هایلوک را می توان برای پوشش فضاهای بیرونی پروژه هایی مانند ساختمان های مسکونی ، شرکت ها ، مراکز خرید و … استفاده کرد .

دوربین بولت RS-TV4500ABM رستر

دوربین بولت RS-TV4500ABM رستر با رزولوشن 5 مگا پیکسل و لنز فیکس 2.8 یا 3.6 میلیمتری و LED IR ، 40 متری قابلیت تصویر برداری با میدان دید وسیع را دارد . استفاده از سنسور CMOS ، قابلیت DWDR ،  حذف نویز بصورت سه بعدی ( 3D-DNR ) ، Smart IR ، منوی OSD و ضد آب و ضد ضربه ( IP67) برای تصویر برداری فواصل طولانی مانند حفاظت پیرامونی پروژه هایی مانند پارکینگ ها ، حیاط ساختمان های مسکونی ، مراکز خرید و … استفاده می شود .

تصویر برداری تحت سیستم HD-TVI ، فیلتر مکانیکی حذف نور مادون قرمز – IR و گستره عملکرد دمایی منفی 40 تا مثبت 60 درجه سانتیگراد از جمله ویژگی های دوربین بولت رستر به شمار می رود .

منبع: hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من