دوربین های هوشمند سری جدید هایک ویژن ، با وضوح بالاتر و تصویر برداری بهتر در نور کم

فهرست مطالب

دوربین های هوشمند هایک ویژن

دوربین هایک ویژن سری جدید محصولات خود را با عنوان Smart IP 3.0 را به بازار عرضه کرد، در کنار مشخصات فنی قبلی که در دوربین های هایک ویژن ارائه شده بود در این سری ، عملکرد دوربین ها ارتقاء پیدا کرده است (DS-2CD5A46G0-IZ ) ، رزولوشن این رنج از محصولات تا 12 مگا پیکسل رشد داشته، همچنین استفاده از تکنولوژی هوشمند تصویر برداری با کیفیت در تاریکی ( DarkFighter ) از جمله قابلیت های این سری از دوربین های می باشد.

این سری از محصولات هایک ویژن با استفاده از تکنولوژی DarkFighter می تواند در محوطه ی با شدت نور کم ( در حدود 0.01 لوکس ) تصویر با کیفیت ارائه دهد. همچنین یک مدل از دوربین های سری جدید ارائه شده مجهز به تکنولوژی DarkFighter X می باشد که امکان تصویر برداری رنگی در نور 0.001 لوکس را نیز دارد.

دوربین های Smart IP 3.0 هایک ویژن بسیاری از ویژگی های آنالیز تصویر مانند شمارش افراد، عبور از خط فرضی، تشخیص صوت ، فیلتر ضد مه ، تشخیص چهره ، تشخیص تغییر زاویه دید دوربین ، ورود و خروج غیر مجاز به منطقه و… می باشد.

دوربین های هایک ویژن به لطف کاور ضد آب ، ضد گرد و غبار و ضد ضربه خود توان نصب در شرایط آب و هوایی نامساعد را برای کاربران فراهم می کند. علاوه بر آن رنگ و جنس بدنه خاص این دوربین ها با قابلیت ضد خوردگی امکان نصب در شرایط نامساعد آب و هوایی مانند نصب در سواحل را فراهم می کند.

کاور دوربین دام هایک ویژن به گونه ای طراحی شده که حداقل بازتابش نور از سطح دوربین اتفاق بیفتد و تصاویر دوربین در شرایط نامساعد آب و هوایی نیز با کیفیت خیلی خوبی ارائه می شود، محفظه ی دوربین به گونه ای طراحی شده که گرد و غبار و آب روی لنز و LED دید در شب دوربین جمع نشود.

ویژگی های دیگر این سری شامل فاصله کانونی بزرگتر برای پوشش بیشتر میدان دید ، WDR بالا بین 120 تا 140 دسی بل، فشرده سازی هوشمند H.265+، برد LED دید در شب 30 تا 50 متری ( در سری های مجهز به تکنولوژی DarkFighter X تا 100 متر برد LED دید در شب می باشد ) قابلیت ارسال 5 استریم مجزا برای ضبط تصویر، ارسال روی تلفن همراه، مشاهده زنده ، ارسال تصاویر برای سایر تجهیزات نمایش دهنده و… می باشد.

این سری از محصولات هوشمند هایک ویژن به گونه ای طراحی شده است که به سادگی می توان در فضاهای مختلف آنها را نصب و راه اندازی کرد. قابلیت تنظیم زاویه دید دوربین طبق نظر کاربران و تنها از طریق چند پیچ ساده انجام می شود.

پیتر گووان مدیر بخش فروش و بازاریابی شرکت هایک ویژن اروپا معتقد است : ” هایک ویژن در حال تلاش مداوم است تا با توجه به نیاز مشتریان دورببن های حرفه ای تری را روانه بازار کند، رزولوشن بالاتر، تکنولوژی Darkfighter و فرمت فشرده سازی H.265+ و بسیاری از موارد دیگر به لطف تیم تحقیق و توسعه 1000 نفره هایک ویژن به دست آمده است. هدف ما دستیابی به بازار های جدید و مشتریان بیشتر است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می بندیم.”

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من