دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-I(S)

  • نوع تکنولوژی : IP تحت شبکه
  • رزولوشن تصویر : 4 مگاپیکسل
  • متراژ دید در شب : 30 متر
  • نوع لنز : ثابت
  • جنس بدنه : فلزی
  • درجه محافظت : IK10-IP67
برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-IS دوربینی دام شکل است و تحت شبکه کار می کند. رزولوشن تصاویر آن 4 مگاپیکسلی بوده و تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد. این دوربین از استاندارد IP67 پشتیبانی کرده و در نتیجه بدنه ای ضد آب دارد و برای محیط بیرون مناسب است. لنز استفاده شده در این دوربین ثابت است و توانایی فوکوس با فاصله کانونی های 2/8، 4، 6 و 8 میلی متر را دارد. همچنین برد دید در شب آن 30 متری می باشد.

از دیگر قابلیت های دوربین هایک ویژن DS-2CD2143G0-IS قابلیت WDR است که میزان اختلاف نور در تصاویر را رفع می کند و مانع از تاریک شدن تصویر می شود. سنسور cmos این دوربین تصاویر شفافی با سرعت 30فریم بر ثانیه ارائه کند که از این لحاظ کم نظیر است همچنین پشتیبانی از کدینگ پیشرفته H.264 ،H.265 و H.265 در این دوربین زیبای هایک ویژن باعث شده تا تصاویر باکیفیت آن،کمترین پهنای باند و فضای را در هارد دیسک اشغال کنند. این دوربین میکروفون داخلی دارد و میتوان بر روی آن کارت SD، کابل POE و سایر قابلیت کاهش نویز دیجیتال سه بعدی را نیز قرار داد.

 

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-IS

برای خرید این دوربین دام هایک ویژن میتوانید با تماس با شرکت از مشاوره پیش از خرید استفاده کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. کارشناسان ما در این بخش می توانند برحسب نیاز شما، مکان نصب، تعداد دوربین و میزان هزینه شما را در خرید راهنمایی کنند و از امکانات محصول دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل ds-2cd2632f-is اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

 

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-I(S)

قیمت دوربین DS-2CD2143G0-IS به علت نوسانات کمی متغییر است بهتر است و میتواند بین 4.410.000 تومان تا 4.600.000 تومان متغییر باشد که با تماس با شرکت میتوانید از قیمت دقیق آن اطلاع یابید. رنج قیمت های دوربین های هایک ویژن بسته به آنالوگ و تحت شبکه بودن متفاوت است. برای دریافت لیست قیمت دوربین هایک ویژن با ما در تماس باشید.

 

گارانتی دوربین هایک ویژن DS-2CD2143G0-I(S)

گارانتی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-I(S) به مدت 2 سال است که میتوانید با توافق بین دو طرف و با پرداخت هزینه آن را به مدت 5 سال افزایش دهید. برخی از موارد گارانتی هنگام خرید از نمایندگی هایک ویژن عبارتند از:

  1. در صورت بروز عیوب تکراری در محصول کالا را میتوان تعویض نیز کرد.
  2. قسمت های تجهیزات دوربین مانند آداپتور و کابل جزو گارانتی محسوب نمی شود.
  3. هزینه های ارسال کالا به شرکت برای رفع ایرادت برعهده مشتری است.
i o

آلارم, میکروفون

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2143G0-I(S)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *