کمپانی هایک ویژن به انجمن ارائه خدمات امنیتی و پشتیبانی از پروژه پیوست !

فهرست مطالب

ارائه خدمات امنیتی هایک ویژن

شرکت هایک ویژن به عنوان پیشرو در ارائه راهکار ها و تجهیزات نظارت تصویری در دنیا ، به عنوان نخستین عضو به انجمن ارائه خدمات امنیتی و پاسخگویی ( FIRST ) پیوست . تیم خدمات و پشتیبانی قدرتمند هایک ویژن ( HSRC ) به عنوان نماینده کمپانی در این انجمن ، فعالیت خواهد کرد .

 

انجمن FIRST مخفف واژه لاتین Forum of Incident Response and Security Teams  است ، این انجمن یک مجموعه بین المللی از شرکت های مختلف است که با استفاده از تیم های متنوع ، سطح امنیت تجهیزات کامپیوتری را تامین و با ارائه راه حل های پیشگیرانه ، راه را برای نفوذ افراد سود جو می بندند . عضویت هایک ویژن در این انجمن ، به منظور تقویت تلاش های این تولید کننده مطرح در زمینه حل مشکل مشتریان خود به بهترین نحو ممکن می باشد . این عضویت باعث می شود تا مرکز خدمات هایک ویژن (Hikvision Security Response Center ) از تجربیات بیش از 400 تیم از 90 کشور دنیا استفاده کرده و با آنها همکاری مشترک داشته باشد . اعضای FIRST از شرکت های معتبری مانند IBM ، Intel ، CISCO ، مایکروسافت و بسیاری از کمپانی های معتبر دیگر می باشد .

دکتر وانگ بین مدیر لابراتوار بین المللی امنیت اطلاعات شبکه هایک ویژن در این زمینه گفت : کمپانی هایک ویژن مفتخر است تا با تلاش زیاد برای ارتقای امنیت اطلاعات و امنیت سایبری به این انجمن بزرگ بپیوندد ، مهارت و تجربه ما جهت ترویج یک محیط امن تر و ایمن تر برای مشتریان ما در سر تا سر جهان در این همکاری چند جانبه بیش از پیش افزایش خواهد یافت . ما در هایک ویژن متعهد هستیم تا ارائه خدمت به مشتریان خود در همه نقاط جهان را روز به روز بهبود ببخشیم تا کاربران با استفاده از تجهیزات مدار بسته هایک ویژن ، جهانی امن تر داشته باشند . شرکت هایک ویژن امنیت سایبری در محصولات خود را به طور جدی در دستور کار قرار داده است و تمامی قوانین و مقررات موجود در این زمینه را رعایت می کند .

منبع : securityworldmarket.com

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من