ارتقا امنیت فروشگاه ها در مقابل سرقت اموال با استفاده از سیستم دوربین مدار بسته ( قسمت اول )

فهرست مطالب

صنعت خرده فروشی سنتی آخرین تلاش های را برای مقابله با بازار اینترنتی و فروش دیجیتال محصولات انجام می دهد. بسیاری از فروشگاه های کوچک جای خود را به فروشگاه های زنجیره ای داده اند و هر سال تعداد این فروشگاه ها کمتر و کمتر می شود. در این قسمت می خواهیم درخصوص استفاده از سیستم های نظارت تصویری برای ارتقای امنیت فروشگاه های خرده فروشی کوچک توضیح دهیم. این فروشگاه ها دارای بودجه محدودی هستند و برای اینکه بتوانند به حیاتشان ادامه دهند باید تمامی هزینه های خود را مدیریت کنند.

مشکلاتی مانند سرقت اقلام فروشگاهی توسط  مشتریان یا پرسنل فروشگاه یکی از بزرگترین چالش های صاحبان این فروشگاه ها است. این موضوع در فروشگاه های اینترنتی به چشم نمی خورد، لذا استفاده از سیستم های نظارت تصویری مانند دوربین مدار بسته در قسمت های مختلف فروشگاه اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

هایک ویژن به عنوان یکی از رهبران بازار دوربین مدار بسته دنیا، محصولات متنوعی را برای حوزه خرده فروشی در سبد کالایی خود دارد، صاحبان فروشگاه های خرده فروشی با استفاده از این محصولات می توانند، تمامی زوایا را به خوبی بدون هیچ نقطه کوری مشاهده کنند.

  • دوربین های مدار بسته از خانواده PanoVu از نوع مینی پانو ویو، یک راه حل مقرون به صرفه در این راهکار هایک ویژن به حساب می آیند، مدیران فروشگاه می توانند با استفاده از یک دوربین مینی پانو ویو هایک ویژن یک منطقه وسیع ( به عنوان مثال یک طبقه از فروشگاه ) را به خوبی تحت نظر داشته باشند.
  • دوربین های Low Light هایک ویژن با امکان تصویر برداری با کیفیت در شرایط نوری بسیار تاریک می تواند گوشه های تاریک داخل فروشگاه یا کوچه های و خیابان های تاریک بیرون فروشگاه را به نحو مطلوب تصویر برداری کنند.
  • دوربین های WDR هایک ویژن می تواند درب ورودی فروشگاه را با کیفیت فوق العاده ای پوشش دهد.
  • دوربین Light Fighter هایک ویژن نیز برای تصویر برداری در محیط های پر نور به خوبی طراحی شده اند، این محصولات می توانند تصویر چهره افراد را با کیفیت مناسبی ارائه نمایند.

ادامه در قسمت دوم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من