استفاده از تکنولوژی امنیتی هایک ویژن برای بهبود ارائه خدمات در ارسال مرسولات سفارشی ( قسمت دوم )

فهرست مطالب

استفاده از سیستم جامع نظارت تصویری برای کنترل ارسال مرسولات توسط مرکز کنترل و مدیریت جامع هایک ویژن انجام می شود و ماموران امنیتی می توانند همه تصاویر را از یک نقطه مدیریت نمایند. به علاوه استفاده از سیستم های ضبط منعطف ، طراحی بهینه و قابلیت توسعه سیستم های امنیتی، امکان ضبط تصاویر در چند نقطه، انتقال تصویر و بسیاری از موارد دیگر می تواند به میزان قابل توجهی عملکرد سیستم را بهبود ببخشد.  

استفاده از سیستم هوشمند هایک ویژن امکانات متعددی را برای کاربران فراهم می کند که از جمله می توان به جستجوی هوشمند ، ارسال و مدیریت آلارم، امکان تعریف سناریو های مختلف برای مواقع بحرانی و… اشاره نمود.

 

استفاده از سیستم های هوشمند هایک ویژن تنها به این موارد خلاصه نمی شود، استفاده از سیستم های ردیابی بر مبنای GPS در هر لحظه، موقعیت مکانی دقیق کامیون ها را بر روی نقشه نشان می دهد، داده های کلیدی ناشی از GPS بصورت لحظه ای به مرکز مدیریت (نرم افزار HikCentral هایک ویژن) ارسال می شود، ارتباط بین قسمت های مختلف این پازل امنیتی توسط شبکه های اینترنت بی سیم 3G/4G انجام می شود از این رو کاربران می توانند بصورت زنده تصاویر درون کامیون را با کیفیت مناسبی مشاهده کنند. علاوه بر آن تصاویر دوربین های مدار بسته نصب شده بر روی وسایل نقلیه بر روی NVR های پرتابل هایک ویژن ضبط می شوند تا در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار بگیرند.

بهینه سازی انبار ها و سالن های بسته بندی محصولات

در انبار ها و سالن ها بسته بندی روبات های هایک ویژن محصولات مشتریان را بسته بندی و آماده ارسال می کنند، روبات های هایک ویژن امکان بسته بندی 20 هزار سفارش در ساعت را دارند، و توان حرکت با حداکثر سرعت 3 متر در ثانیه را دارند همچنین این روبات های هایک ویژن می توانند محصولات تا وزن 5 کیلوگرم بار را با دقت 99% شناسایی و جابجا کند. آنها هر کالا را از روی بارکد های کالا شناسایی می کنند. تمام این فرایند با استفاده از نرم افزار مدیریت مرکزی هایک ویژن ، هایک سنترال مدیریت می شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من