استفاده از تکنولوژی امنیتی هایک ویژن برای بهبود ارائه خدمات در ارسال مرسولات سفارشی ( قسمت اول )

فهرست مطالب

با پیشرفت تکنولوژی و علاقه مردم به خرید های اینترنتی، مشکلات جدیدی نمایان شد شاید جالب باشد اما بسیاری از مشتریان علاقه به خرید از مراکز آنلاینی را در اولویت قرار می دهند که مدت زمان تحویل کالای آن کمترین میزان ممکن باشد. نتایج یک نظر سنجی در وبسایت PwC نشان می دهد که 88 درصد از خریداران حاضرند در ازای دریافت سریع تر محصول مورد نیازشان، مبلغ بیشتری پرداخت کنند. شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از رهبران حوزه امنیت و نظارت تصویری در دنیا با ارائه راه حل جامع ، توانسته مشکل را به خوبی برطرف کند. با ما همراه باشید تا این راه حل را توضیح دهیم.

حفاظت از زنجیره بسته بندی و تامین کالا

نگاهی به زنجیره عرضه کالاهای تجاری نشان می دهد که نیروی انسانی به عنوان هسته اولیه این مراکز نقش تعیین کننده ای در کیفیت و سرعت ارائه خدمت به مشتریان دارد. از این رو نظارت و حفاظت از جریان تولید ، بسته بندی و ارسال کالا از نقطه شروع تا نقطه ی مصرف می تواند یک چالش بزرگ باشد. این ارسال می تواند از راه های متعدد زمینی ، هوایی یا دریایی ارسال شود. شرکت هایک ویژن با استفاده از دوربین های متعددی از جمله دوربین PTZ هایک ویژن با تکنولوژی DarkFighter و دوربین بولت هایک ویژن ضد ضربه خود به میزان قابل توجهی این مشکل را حل کرده است. دوربین های مدار بسته هایک ویژن حتی در تاریکی شب نیز تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهند و توان تشخیص هدف و ردیابی خودکار آن را دارند.

محل بارگیری مرسولات و انبارها توسط دوربین های سری PanoVu و دوربین های فیش آی با قابلیت تصویر برداری در نور کم پوشش داده می شوند و تمامی زوایا به خوبی مورد پوشش قرار می گیرد. دوربین های پلاک خوان هایک ویژن دسترسی یا عدم دسترسی خودرو ها را به درون محوطه ی بارگیری و پارکینگ کنترل می کنند. دوربین های تشخیص چهره هایک ویژن ورود و خروج افراد را کنترل می کنند، کامیون های ارسال مرسولات توسط سیستم مدار بسته موبایل ( پرتابل ) هایک ویژن پوشش داده می شوند و مسیر حرکت کامیون ها بر روی نقشه قابل مشاهده است، کنترل کیفیت تصاویر درون و بیرون این کامیون ها قبل از شروع هر سفر ، توسط کارشناسان امنیتی انجام می شود تا سیستم ها دچار قطعی نباشند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من