استفاده از تکنولوژی دوربین مدار بسته برای تحلیل بازیکنان و مسابقات فوتبال در قرن 21 ( قسمت دوم )

فهرست مطالب

با استفاده از فناوری های مختلف می توان اطلاعات پیچیده و متعدد و مفید مورد نیاز مربیان برای آنالیز بازی و تمرین را استخراج نمود ، این اطلاعات می تواند از بازیکنان خودی در تمرینات یا در روز مسابقه استخراج شود
یا اینکه اطلاعات بازی تیم حریف در استادیوم را توسط دوربین های هوشمند هایک ویژن ثبت کرد. برای درک بهتر این اطلاعات تصویر دوربین هایک ویژن توسط نرم افزار حرفه ای Game On آنالیز می شود. این نرم افزار جهت آنالیز حرفه ای اطلاعات و تصاویر دوربین های هایک ویژن استفاده می شود .

مکس روکرز مدیر تکنولوژی باشگاه آژاکس در این باره گفت :
با استفاده از تکنولوژی هوشمند و دوربین های مدار بسته ،
مربیان می توانند به سادگی حجم زیادی از اطلاعات مورد
نیاز خود را که پیش از این به دست آوردن آن سختی های فراوانی داشت
را در اختیار داشته باشند. ما همیشه یک حلقه مفقوده بین تمرینات افراد و اطلاعات
ارزشمند تمرینی آنها داشتیم که دوربین های مداربسته هایک ویژن این فضا را به خوبی پر کرده است.

ترکیبی از نظارت و آنالیز تصویر

هسته اصلی این راهکار آنالیز تصویر ، تکنولوژی هایک ویژن می باشد. سیستم هوشمند هایک ویژن تمامی زوایای یک بازی را ثبت می کند، محل تمرین تیم آژاکس توسط دوربین 24 مگاپیکسل PanoVu مدل DS-2CD6A64F با زاویه دید 180 درجه پوشش داده می شود

چهار سنسور دوربین پانو ویو هر کدام با کیفیت 6 مگا پیکسل و 30 فریم در ثانیه تصاویر فوق العاده با کیفیتی را ارائه می دهد . دوربین پانو ویو تصویر بازیکنان را با کیفیت عالی ارائه می دهد از این رو هیچ موقعیتی از دست نمی رود و سیستم به بهترین نحو ممکن می تواند اطلاعات ارزشمندی را به مربیان تیم ارائه می کند.

تصاویر دوربین های هایک ویژن توسط نرم افزار Game On آنالیز شده و اطلاعات ارزشمند آن استخراج می شود. مربیان و آنالیزورهای تیم می توانند با استفاده از این اطلاعات و استفاده از بازیکنان بهتر و سیستم بازی بهینه تر زمینه را برای موفقیت تیم آماده کنند. تکنولوژی هایک  ویژن با رابط کاربری ساده، اطلاعات آنالیزی مورد نیاز مربیان را برای آنها فراهم کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من