استفاده از تکنولوژی دوربین مدار بسته برای مسابقات فوتبال ( قسمت سوم )

فهرست مطالب

یک دوربین متحرک ( PTZ ) با قدرت زوم بالا بصورت جداگانه زوایای مختلف را تصویر برداری می کند و بصورت اتوماتیک بازیکنان را دنبال می کند ، این فرایند بصورت تصادفی انجام می شود اما در صورت نیاز، کاربر می تواند با زوم هدفمند هر کدام از بازیکنان را بصورت مجزا تحت نظر داشته باشد. (دوربین PTZ هایک ویژن مدل DS-2DF6A836X یک انتخاب مناسب برای این سناریو به حساب می آید )

برای ضبط یا مشاهده تصاویر از نرم افزار مدیریت تصویر هایک ویژن ، IVMS 4200 یا NVR استفاده می شود. کاربر قادر است با استفاده از این تجهیزات ، تصاویر ضبط شده را در هر زمان که نیاز داشته باشد همه موارد را تحت نظر داشته باشد. استفاده از فرمت فشرده سازی هوشمند H.265+ باعث می شود تصاویر با کیفیت دوربین ها با حداقل پهنای باند و حجم اشغال شده روی هارد دیسک یک راه حل مقرون به صرفه باشند.

سیستم آنالیز بازی ف تصاویر و اطلاعات را بصورت آنلاین  بر روی لپ تاپ یا تبلت هایی که در اختیار مربیان قرار داده می شود ارائه می کند و آنها می توانند هنگام تمرین یا بازی از آخرین آنالیز تصویر و تمرینات و میزان بازدهی هر بازیکنی آگاه شوند. آنها می توانند تصاویر را از زوایایی که نمی توانند با چشم ببینند مشاهده کنند.

راکرز ادامه داد: دوربین های پانو ویو دنیای جدیدی را برای ما باز می کنند و ما با استفاده از امکان تجزیه و تحلیل این دوربین می توانیم توانایی ارائه خدمات فوق العاده آنالیز بازیکنان را برای مربیان و تیم فنی روی نیمکت فراهم کنیم. این تنها آغاز داستان است چرا که دوربین های مبتنی بر هوش مصنوعی هایک ویژن با امکان تشخیص چهره ، می تواند هر کدام از بازیکنان را شناسایی نماید.

دیگر قابلیت استفاده از سیستم هوشمند هایک ویژن، نمایش صحنه های حساس برای تماشاگرانی است که نمی توانند دید مناسبی در استادیوم داشته باشند و به عنوان مثال هنگام ضربه آزاد و کرنر ها، نمایش تصاویر دوربین پانو ویو و دوربین متحرک هایک ویژن بر  روی صفحه نمایش استادیوم می تواند دید مناسبی را برای طرفداران تیم فوتبال فراهم نماید.

دوربین PTZ هایک ویژن با قابلیت 4K تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد و این تصاویر بصورت مستقیم از تلویزیون Ajax TV نمایش داده می شود و بینندگان می توانند تمرینات تیم خود را بصورت مستقیم از تلویزیون تیم خود مشاهده کنند. 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من