بررسی دوربین مداربسته دام THC-T110-P هایلوک

فهرست مطالب

دوربین دام یک مگا پیکسل THC-T110-P هایلوک بدون هوزینگ شیشه ای است و اصطلاحا از نوع دوربین های مدار بسته تورت نامیده می شود . استفاده از فناوری هوشمند IR دید شب تحت عنوان EXIR در این دوربین با برد 20 متر باعث می شود تا تصویر دوربین در طول شب از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد و کاربر بتواند جزئیات بیشتری را در شب مشاهده کند .

سنسور تصویر برداری این دوربین از نوع CMOS است که می تواند تصاویر با کیفیتی را تصویر برداری کند ، همچنی تصویر برداری با سرعت 25 فریم در ثانیه با وضوح یک مگا پیکسلی در این دوربین به خوبی انجام می شود .

دوربین دام THC-T110-P هایلوک را می توان در پروژه های مختلف با تجهیزات ضبط مختلف مانند سیستم های AHD ، TVI ، CVI و CVBS استفاده کرد . انعطاف پذیری منحصر به فرد این دوربین باعث می شود تا کاربران به راحتی بتوانند از آن در پروژه های مختلف استفاده کنند .

دوربین مداربسته دام THC-T110-P هایلوک

دوربین مداربسته دام THC-T110-P هایلوک

فیلتر مکانیکی حذف مادون قرمز ( IR Cut Filter ) در این دوربین وجود دارد که باعث می شود تصویر دوربین در طول شب و روز همواره با کیفیت بالایی ارائه شود .

دوربین THC-T110-P دارای لنز ثابت است ، این دوربین با سه نوع لنزثابت با فاصله های کانونی مختلف تولید شده است  ، زاویه دید لنز 2.8 میلیمتر حدود 92 درجه ، زاویه دید لنز 3.6 میلیمتر حدود 71 درجه و نهایتا زاویه دید دوربین با لنز 6 میلیمتر حدود 57 درجه است .

نسبت سیگنال به نویز ( S / N ) این دوربین بیش از 62 دسیبل است که نشان دهنده مقاومت بالای دوربین در برابر نویز است . تصویر دوربین در شرایط نامساعد نوری و… همواره با کیفیت مناسبی نمایش داده می شود .

عملکرد مطلوب دوربین THC-T110-P هایلوک در دمای منفی 40 درجه تا مثبت 60 درجه و رطوبت حداکثر 90 درصد می باشد این عوامل نشان می دهد که می توان از این دوربین دام برای نصب در شرایط مختلف آب و هوایی کشورمان استفاده کرد .  توان مصرفی دوربین حدود  4 وات است .

منبع : hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من