بهترین dvr موجود در بازار کدام است؟ معرفی بهترین دستگاه دی وی آر

فهرست مطالب

یکی از مواردی که باعث افزایش امنیت منازل، پاساژها، شرکت ها و… می‌شود، وجود دوربین های مداربسته است. دوربین های مداربسته براساس نوع تکنولوژی انواع گوناگونی دارند اما همه‌ی آن‌ها نقطه مشترکی دارند و برای ضبط فیلم‌ها و تصاویر به دستگاه دی وی آر یا ان وی آر نیاز دارند. شما در صورت نداشتن بهترین دستگاه دی وی آر یا ان وی آر قطعا برای بررسی و بازبینی فیلم و تصاویر دچار مشکل خواهید شد.

بهترین دستگاه دی وی آر

 

DVR مخفف کلمه Digital Video Recorder به معنی ضبط‌کننده ویدئویی دیجیتال است. ضبط کننده‌های ویدئویی، قلب هر سیستم نظارتی و امنیتی هستند. DVR، در واقع دستگاهی است که تصاویر یا ویدئوها را از دوربین‌ها دریافت می‌کند. اکثر دوربین‌های امنیتی، امروزه از تصاویر آنالوگ استفاده می‌کنند.

دستگاه DVR، این سیگنال‌های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و پس از فشرده‌سازی روی هارد دیسک ذخیره می‌کند. از طریق DVR، می‌توان تصاویر دوربین مداربسته را به‌وسیله هارد دیسک نصب شده در دستگاه، ضبط و مجددا بازبینی یا پشتیبان‌گیری کرد.

 

بهترین دستگاه دی وی آر

 

برای دسترسی به DVRها از راه دور، آن‌ها را معمولا از طریق کابل‌های coaxial به دوربین‌های آنالوگ متصل می‌کنند. DVRها، کانال‌های ورودی محدودی دارند و قابل ارتقا نیستند.

بهترین دستگاه دی وی آر موجود امروزی از جمله DVR هایک ویژن قادر به ضبط فیلم از ۱۶ دوربین مداربسته امنیتی به طور همزمان هستند که به “ضبط چند کاناله” معروف می‌باشد. DVR‌ها همچنین دارای هارد دیسک‌هایی هستند که به شما امکان ذخیره و پشتیبان گیری از فیلم ضبط شده را می‌دهد.

برخی از کمپانی‌های مشهور این دستگاه‌ها را تولید می‌کنند. در ادامه، به معرفی بهترین دستگاه دی وی آر موجود، خواهیم پرداخت تا با شناخت آن‌ها، بتوانید بهترین برند dvr را انتخاب کنید.

 

معرفی بهترین دستگاه دی وی آر

 

بهترین برند DVR از کمپانی های زیر است که در ادامه مقاله به طور مفصل به معرفی بهترین دستگاه دی وی آر میپردازیم:

  • هایک‌ ویژن Hikvision
  • هایلوک HiLook
  • داهوا Dahua
  • اکسیس Axis
  • هانی ول Honeywell
  • هانوا تکوین Hanwha Techwin
  • سامسونگ Samsung

 

هایک‌ ویژن Hikvision بهترین برند dvr

هایک ویژن، نوآورانه‌ترین و بهترین دستگاه دی وی آر دوربین مدار بسته در جهان است. این کمپانی که در سال 2001 تاسیس شد، در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان تجهیزات نظارتی و امنتی در سراسر جهان است.

هایک ویژن، یک برند اثبات شده است و می‌توانید برای سیستم دوربین مدار بسته با کیفیت بالا به آن اعتماد کنید. این برند، در طول سالیان، توانسته از رقبا پیشی بگیرد و توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کند. هایک ویژن از تولیدات کشور چین است که با سری Turbo HD، توانسته طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت را به بازار ارائه کند.

بهترین برند dvr- هایک ویژن

دی وی آر هایک ویژن Turbo HD که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شد، با یکپارچه سازی استاندارد باز و وضوح بالا (HDTVI)، انقلابی در صنعت سیستم‌های مداربسته آنالوگ ایجاد کرد.

بر اساس رسانه انتقال آنالوگ اصلی، استاندارد HDTVI اجازه می‌دهد تا فیلم HD از طریق یک سیستم مبتنی بر کواکس در فاصله‌ای طولانی با قابلیت اطمینان بالاتر منتقل شود.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن بر اساس تکنولوژی Deep Learning طراحی شده‌اند که امکان تشخیص چهره و همچنین تشخیص وسیله نقلیه را فراهم می‌کند. نصب و راه‌اندازی سیستم نظارتی هایک ویژن، نه تنها مقرون‌به‌صرفه است، بلکه راه‌اندازی دی وی ار، بسیارآسان است.

این کمپانی با استفاده از تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد خود، توانسته در کاهش هزینه‌ها بسیار موثر باشد. نصب و راه‌اندازی سیستم نظارتی هایک ویژن نه تنها مقرون‌به‌صرفه است، بلکه راه‌اندازی آن‌ها، بسیارآسان است.

لازم به ذکر است که هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته، انواع dvr را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌دهد و رضایت مصرف‌کنندگان را کسب کرده است. DVR هایک ویژن این کمپانی با تعداد کانال 4، 8، 16، 32 در بازار موجود هستند.

  • دی وی آر 4 کانال هایک ویژن شامل سری ۷۲۰۰HQ، ۷۲۰۰HU و ۷۲۰۰HT هستند که رنج قیمتی آن بین 2500 تا 5 میلیون تومان است.
  • دی وی آر 8 کانال هایک ویژن نیز شامل سری های بالا می‌شود و بازه قیمتی آن از 2500 تا 9600 میلیون تومان است.
  • بهترین دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن نیز رنج قیمتی 3 تا 12 میلیون و امکان نصب 2 هارد دیسک را دارد.
  • دی وی آر 32 کانال هاک ویژن از سری HQHI هستند و امکاناتی مانند ضبط ۳۲ دوربین با وضوح تصویر حداکثر ۴ مگا پیکسل و بالاتر، نصب دو هارد با ظرفیت ۱۰ ترابایت و پشتیبانی از فشرده سازی هوشمند H.۲۶۵ را دارد.

 

هایلوک HiLook

هایلوک، برند زیرمجموعه هایک ویژن است که برای نظارت ویدئویی با محصولات و خدمات مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به برند اصلی، در سال 2018 معرفی شد و مورد توجه خریداران سیستم‌های نظارتی و امنیتی قرار گرفت. محصولات این برند شباهت زیادی به برند اصلی یعنی هایک ویژن دارند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

ویژگی هایی مانند پنل مدیریت قدرتمند و ساده و انتقال سریع تصاویر، دی وی آرهای این برند را برای پروژه های بزرگ و کوچک مناسب کرده است.

محصولات این برند شامل dvr و nvr هایلوک، بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته از جمله، مادون قرمز قدرتمند، عملکرد عالی در نور کم، فناوری فشرده‌سازی پیشرفته و تشخیص حرکت را از هایک ویژن، کسب کرده‌اند. سری دوربین‌های مدار بسته و ضبط کننده‌های هایلوک، در دو فناوری آنالوگ TVI و فناوری شبکه IP موجود است.

سری IP HiLook کدک H.۲۶۵+ را برای حداکثر پهنای باند و راندمان ذخیره اطلاعات، حداکثر ۵ مگاپیکسل تصویر با وضوح فوق العاده بالا، EXIR ۲.۰ برای بازده نوردهی مادون قرمز بالاتر و WDR برای تعادل رنگ و روشنایی در شرایط نوری شدید ارائه می‌دهد.

سری آنالوگ HiLook کدک با بازدهی بالا H.۲۶۵ Pro+ را برای حداکثر پهنای باند و بازده ذخیره اطلاعات، حداکثر ۴ مگاپیکسل تصویربرداری با وضوح فوق العاده بالا و EXIR ۲.۰ را برای بهره وری نوری مادون قرمز بالاتر ارائه می‌دهد.

بهترین برند دی وی ار - هایلوک

با DVR هایلوک، می‌توانید دوربین‌های خود را با بهترین تکنولوژی فشرده‌سازی، مدیریت کنید. ضبط کننده‌های دوربین مدار بسته هایلوک را می‌توان به‌راحتی از راه دور توسط برنامه‌ها یا مرورگر وب، مدیریت کرد و تصاویر یا ویدئوها را به‌صورت زنده یا ضبط شده، مشاهده کرد. شما می‌توانید

دستگاه‌های هایلوک خود را باHiLookVision ، جدیدترین نرم افزار مدیریت ویدیو، هم در رایانه شخصی و هم در تلفن همراه، مدیریت کنید. هایلوک مانند هایک ویژن با استفاده سری محصولات Turbo HD، بدون افت تصویر، بهترین محصولات را روانه بازار می‌کند.

داهوا Dahua

داهوا یکی دیگر از شرکت‌های چینی است که محصولات و خدمات نظارت تصویری با تکنولوژی بالا را به بازار ارائه می‌دهد. این برند یکی از بهترین دستگاه دی وی آر است که در 180 کشور در سراسر جهان استفاده می‌شود.

راهکارها و محصولات امنیتی را برای مشتریان بزرگ مانند نمایشگاه بین‌المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه کرده است و 5 سال متوالی در رتبه دوم بازار جهانی تجهیزات نظارت تصویری قرار گرفته است. همچنین در سال 2019 با توجه به a & s Security ۵۰ رتبه دوم را از آن خود کرد.

محصولات این برند، در حالی که قیمت بسیار مناسبی دارند، کیفیت و خدمات فوق‌العاده‌ای برای طیف وسیعی از دوربین‌های شبکه و PTZ با استفاده از فناوری‌های کلیدی که حداکثر امنیت و حفاظت را تضمین می‌کند، ارائه می‌دهد.

اکسیس Axis

Axis Communication، یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 به‌عنوان بخشی از گروه Canon تاسیس شد. این کمپانی، یکی از تولید‌کنندگان برجسته راهکارهای امنیتی، از جمله دوربین‌های مدار بسته است و در سراسر جهان، محبوب است.

این نام تجاری، علاوه بر ارائه ویژگی‌های مقیاس‌پذیری و یکپارچه‌سازی، طیف گسترده‌ای از راهکارهای نظارت تصویری را ارائه می‌دهد که شامل دوربین‌ها و فرمت‌های فشرده‌سازی‌، نرم افزار مدیریت ویدیو و آنالیز، می‌شود.

اگر به‌دنبال یک دستگاه ضبط‌کننده قابل اعتماد و باکیفیت هستید که نیازهای شما را برای سیستم نظارتی برطرف کند، DVR این برند، می‌تواند انتخابی مناسب و کارآمد برای شما باشد.

هانی ول Honeywell

هانی ول، یک شرکت آمریکایی است که در سال 1906 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در نیوجرسی واقع است. این شرکت، یکی از بزرگترین و محبوبب‌تریت تولید‌کنندگان سیستم دوربین مداربسته در ایالات متحده است که در کنار تولیدات باکیفیت خود، توانسته اختراعات مختلفی را نیز در این زمینه ثبت کند.

دی وی ار برند هانی ول Honeywell

همه محصولات آن‌ها از این بهترین برند دی وی ار، با تعهد به کیفیت برتر، تحت آزمایش دقیق قرار می‌گیرند. DVRهای این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردارند.

این شرکت، از پیشگامان تولید دوربین مداربسته و DVR و سایر تجهیزات سیستم نظارتی است که با تولید محصولات متنوع در زمینه سیستم‌های نظارتی، توانسته است تمام نیازهای مشتریان را برآورده کرده و رضایت آن‌ها را بدست آورد.

هانوا تکوین Hanwha Techwin

هانوا تکوین، در سال 1977 تأسیس شد و در لیست پیشگامان جهانی در زمینه نظارت تصویری قرار دارد. آن‌ها دوربین‌های مدار بسته خود را در کره جنوبی، چین و ویتنام تولید می‌کنند و بیشتر فروش آن‌ها از طریق بازار کره جنوبی انجام می‌شود.

این شرکت، با سرمایه‌گذاری هنگفت در تحقیق و توسعه برای پاسخگویی به بازار در حال تحول و نیازهای امنیتی آن، محصولات خود را از طریق بیش از 16000 شبکه در سراسر اروپا، آمریکا، آسیا و خاورمیانه به فروش می‌رساند.

این برند، با استفاده از فناوری‌هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی، مجموعه کاملی از راهکارهای نظارت تصویری از دوربین‌ها تا نرم افزارهای مدیریت یکپارچه را ارائه می‌دهد.

سامسونگ Samsung

سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کره جنوبی و از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در جهان است. این شرکت، در طول سالیان، به یکی از شناخته شده‌ترین نام‌های فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کند.

شرکت سامسونگ در تولید محصولات نظارت تصویری مانند DVRها نیز موفق بوده است. این شرکت، از سال 2018 که تولید DVRهایSRD در برخی از کارخانه‌های سامسونگ متوقف شد، DVRهای 4 مگاپیکسل به‌عنوان محصول جایگزین معرفی کرد. نصب و راه‌اندازی این DVRها به‌آسانی قابل انجام است.

 

دی وی ار سامسونگ Samsung

 

همچنین، برنامه تلفن هوشمند رایگان iPOLis سامسونگ، ویدئو‌ها را مستقیما بر روی کامپیوتر یا تلفن هوشمند شما، ارائه می‌دهد. این برند، بهترین برند dvr برای نظارت بر سیستم‌های متعدد در مکان‌های مختلف است. نرم افزار سامسونگ، امکان نظارت تصویری از تمام نقاط جهان فراهم می‌کند.

 

سونی

یکی دیگر از برندهای مطرح در این زمینه، برند سونی است که اکثر افراد با آن آشنا هستند. کیفیت دستگاه dvr این برند نیز قابل قبول است. dvr سونی به راحتی در بازارهای ایران در دسترس است و شما می‌توانید با خیال راحت این برند را خریداری کنید.

 

کدام دوربین ها به دستگاه دی وی آر نیاز دارند؟

دوربین های مداربسته براساس نوع تکنولوژی به دوربین های آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند.دوربین های آنالوگ برای ضبط تصاویر نیاز به DVR دارند و دوربین های تحت شبکه برای برای ثبت تصاویر به NVR متصل می‌شوند. کاربرد دستگاه های NVR و DVR در ابتدا شبیه به هم هستند اما در واقع باهم تفاوت هایی نیز دارند. به صورت خلاصه درباره تفاوت DVR و NVR می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نحوه پردازش تصاویر
  • تفاوت در استفاده از دوربین‌ها
  • انعطاف پذیری
  • پهنای باند مصرفی شبکه
  • تفاوت در پشتیبانی و ذخیره اطلاعات
  • کیفیت و وضوح تصاویر
  • نصب و راه اندازی

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم با توجه به امکانت مختلف هر برند در هر زمینه کاربردی بهترین دستگاه دی وی آر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان انجام دهید. به خاطر بسارید برای خرید دستگاه dvr حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و تا در صورت نیاز از پشتیبانی و گارانتی محصول خریداری شده استفاده کنید. لطفا اگر تجربه ای از استفاده هر کدام از این برنده ها را دارید با ما درمیان بگذارید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من