شرایط تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن

فهرست مطالب

شرایط تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن

اجزای یک سامانه مدار بسته ، شامل دوربین و دستگاه ضبط DVR یا NVR به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند مدت زمان طولانی بدون وقفه روشن بوده و به نحو مطلوب کار کنند. اما برخی از این تجهیزات بلافاصله پس از نصب یا پس از مدت زمان مشخص دچار خرابی می شوند . از این رو تعمیر دوربین هایک ویژن توسط یک مرجع تخصصی و کاربلد می تواند مشکل کاربران را با خوبی حل کند . در این محتوا شما با شرایط تعمیر دوربین هایک ویژن آشنا می شوید .

تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن

شرایط تعمیر و نگه داری دوربین هایک ویژن

تعمیر دوربین هایک ویژن


دوربین هایک ویژن به دلایل مختلفی می تواند دچار خرابی شود ، خاموش شدن دوربین ، افت کیفیت تصویر ، شکستن بدنه دوربین ، آسیب دیدن لنز ، مشکلات ناشی از نوسان برق ، قرار گرفتن دوربین در معرض رطوبت و آب ، آسیب ناشی از شوک الکتریکی و مواردی از این دست می تواند باعث خراب شدن دوربین شود . از این رو برای تعمیر دوربین هایک ویژن ، کاربران همواره به دنبال یک شرکت معتبر با پرسنل مجرب هستند . شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم به عنوان نماینده طلایی محصولات هایک ویژن در ایران با بهره از جوانان مجرب و تجهیزات کامل آمادگی لازم جهت تعمیر انواع تجهیزات مدار بسته را دارد و کاربران می توانند دوربین ها و سایر تجهیزات رکوردر را جهت تعمیر به این شرکت بسپارند .

چگونه دوربین مدار بسته را تعمیر کنیم ؟


سوال مهم اما اینست که هنگامی که دوربین هایک ویژن یا دستگاه DVR یا NVR دچار خرابی شد ، چگونه آن را تعمیر کنیم ؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید از طریق تماس مستقیم با واحد گارانتی شرکت پرشیا سیستم ، نیاز خود را مطرح نمایید . کارشناسان واحد تعمیر دوربین پرشیا سیستم بصورت تلفنی شما را راهنمایی خواهد کرد و در صورت نیاز جهت ارسال دوربین یا دستگاه ضبط خراب شده را به دفتر شرکت پرشیا جهت تعمیر راهنمایی خواهند نمود . معمولا درصد بسیار پایینی از دوربین های هایک ویژن دچار خرابی می شود اما با وجود واحد تعمیر دوربین هایک ویژن شرکت پرشیا سیستم ، دیگر نگران خرابی دوربین های مدار بسته خود نباشید .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من