قابلیت های دستگاه ضبط DVR-216Q-K1 هایلوک

فهرست مطالب

دستگاه دی وی آر هایلوک مدل DVR-216Q-K1 از نوع HD است و قابلیت ضبط تصویر 16 دوربین HD از انواع HDTVI ، HDCVI ، AHD و CVBS را دارد ( حداکثر 4 مگا پیکسل  ) به علاوه این مدل از رکوردر هایلوک ، 8 دستگاه دوربین تحت شبکه حداکثر 6 مگا پیکسل را دارد .پشتیبانی از فشرده سازی H.265+  ، امکان نصب یک هارد دیسک داخلی با ظرفیت حداکثر 10 ترا بایت و یک ورودی مجزای صدا از جمله مهمترین ویژگی های دستگاه 16 کانال های لوک می باشد . دستگاه DVR-216Q-K1 هایلوک جهت ضبط تصاویر دوربین HD و IP در پروژه های متوسط مناسب است و می توان در پروژه هایی مانند ساختمان های مسکونی ، هتل ها ، بیمارستان ها ، ساختمان های دولتی ، فروشگاه ها و حتی بانک ها از آن استفاده نمود . در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های DVR  16 کانال هایلوک را مشاهده می کنید .

قابلیت های دستگاه ضبط DVR-216Q-K1 هایلوک

قابلیت های دستگاه ضبط DVR-216Q-K1 هایلوک

نمایش همزمان تصاویر ضبط شده

دستگاه DVR-216Q-K1 هایلوک می تواند تصاویر ضبط شده 16 دستگاه دوربین را بطور همزمان نمایش بدهد . این مهم جهت مشاهده و رهگیری افراد در مواقع حساس بسیار کمک کننده است و باعث صرفه جویی در جستجوی تصاویر ضبط شده می شود .

تعداد هارد داخلی و فرمت فشرده سازی

جهت ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی DVR هایلوک ، می توان از یک دستگاه هارد حداکثر 10 ترابایت استفاده نمود .با توجه به پشتیبانی از فشرده سازی هوشمند و مدرن H.265+ ، امکان ضبط تصاویر برای مدت طولانی وجود خواهد داشت .

امکان نصب انواع دوربین های تحت شبکه

یک قابلیت مهم دستگاه DVR-216Q-K1 هایلوک ، پشتیبانی از پروتکل بین المللی آنویف است که به واسطه آن ،امکان ضبط تصاویر دوربین برند های معتبر که از پروتکل آنویف پشتیبانی می کنند برای کاربران فراهم است .

پورت شبکه پر سرعت

جهت ضبط تصاویر و یا انتقال آن بر روی بستر شبکه ، یک پورت شبکه 10/100/1000 بر روی DVR-216Q-K1 تعبیه شده است که می تواند تصاویر را بدون وقفه منتقل نماید . همچنین پهنای باند مناسب این دستگاه باعث شده تا 32 کاربر بتوانند بطور همزمان تصاویر دوربین های متصل به دستگاه ضبط 16 کانال هایلوک را مشاهده نمایند .

منبع : hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من