دستگاه ضبط NVR-108MH-C هایلوک و  NVR ND8312 ویوتک

فهرست مطالب

وب سایت هایک ویژن در این مقاله دستگاه NVR هایلوک هشت کانال مدل NVR-108MH-C را با مدل مشابه خود یعنی دستگاه NVR ویوتک مدل NVR ND8312 مقایسه می کند تا شما بتوانید مناسب ترین محصول را برای خودتان انتخاب کنید.

هر دو دستگاه در قابلیت های ضبط 8 دوربین تحت شبکه، امکان نصب یک دستگاه هاد داخلی با ظرفیت حداکثری 6 ترابایت و فاقد تکنولوژی Raid، پشتیبانی از پروتکل آنویف، دو درگاه پورت USB و مواردی به این ترتیب مشترک کی باشند؛ اما با این حال تفاوت هایی نیز بین این دو مدل وجود دارند که بسیار حائز اهمیت می باشند. ما در ادامه به شما این موارد را نشان خواهیم داد؛ پس با سایت هایک ویژن همراه باشید.

 

دستگاه NVR هایلوک

دستگاه NVR هایلوک هشت کانال مدل NVR-108MH-C از نوع استندالون و رکمونت می باشد، پشتیبانی از فرمت های فشرده سازی H.264 ،H.265 ،H.264+ و H.265+، ضبط تصاویر دوربین با وضوح 4K یا همان 8 مگاپیکسلی، امکان برقرای صدا دو طرفه، پهنای باند ورودی 80 مگابایت بر ثانیه ای، وجود یک خورجی مجزای 4K یک خروجی HDMI برای نمایش تصاویر بر روی مانیتور، یک پورت شبکه با سرعت حداکثری 10/100/1000 مگابایتی بر ثانیه، توان مصرفی کمتر از 90 وات، عملکرد مطلوب در رطوبت هوا تا 90% و فضای اشغالی یک یونیتی از ویژگی های این دستگاه ان وی آر می باشد.

 nvr هایلوک

دستگاه NVR ویوتک

دستگاه NVR ویوتک مدل NVR ND8312 در طرف دیگر مقایسه قرار دارد. این دستگاه از سوی دیگر یک ضبط کننده دسکتاپ است که از فرمت فشرده سازی H.264 پشتیبانی می کند و می تواند تصاویر دوربین های تحت شبکه با وضوح حداکثری 8 مگاپیکسلی یا همان 4K را در خود ضبط کند، 40 مگابایت بر ثانیه پهنای باند ورودی این دستگاه از شرکت ویوتک می باشد، همچنین این دستگاه دارای یک خروجی HDMI معمولی جهت نمایش تصاویر با کیفیت خوب، یک پورت شبکه با سرعت 10/100 مگابایت بر ثانیه، توان مصرفی این دستگاه نیز 15 وات است، دستگاه NVR ویوتک مدل NVR ND8312 عملکرد مطلوبی را در رطوبت کمتر از 95% دارد و قابلیت نصب به صورت رکمونت را ندارد؛ همه اینها ویژگی های این رکوردر بودند.

 

nvr ویوتک

 

 

 

مقایسه بین دستگاه NVR ویوتک مدل NVR ND8312 و دستگاه NVR هایلوک هشت کانال مدل NVR-108MH-C

 

  • با توجه به ضبط تصاویر دوربین های 4K، دستگاه ضبط باید از فرمت فشرده سازی پیشرفته ای مانند 265 استفاده کند تا بتواند حجم تصاویر با کیفیت را بدون افت کیفیت کنترل نماید.
  • پهنای باند ورودی مورد نیاز در NVR هایلوک مورد بررسی به ازای هر دوربین 10 مگابایت بر ثانیه پهنای باند می باشد . این مهم نشان دهنده توانایی NVR هایلوک جهت ضبط با وضوح بالای دوربین های با کیفیت تر می باشد .
  • جهت نمایش تصاویر دوربین های با وضوح بالاتر از دو مگاپیکسل در NVR هایلوک می توان از خروجی 4K آن مستقیما به مانیتور 4K متصل نمود .
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من