دستیابی به درامد بیشتر با ارائه راهکارهای نظارت یکپارچه و استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار های کوچک(قسمت 3)

فهرست مطالب

ساختمان های کوچک و کارخانه ها

محصولات نظارت تصویری هوشمند هایک ویژن به پرسنل امنیتی کمک می کند تا هر گونه نفوذ به سیستم از پیرامون کارخانه را در فورا شناسایی کرده و از آن جلوگیری نمایند و با اقدام به موقع خطرات احتمالی را به حداقل برسانند از سوی دیگر این محصولات با نظارت و محافظت از انبارها و قسمت های اداری کارخانه ها، از دارایی های ارزشمند آنها در برابر خطرات احتمالی حفاظت می کنند.

فروشگاه های خرده فروشی

محصولات AcuSense هایک ویژن با تشخیص انسان از غیر انسان، فعالیت های افراد را در نقاط کلیدی و حساس فروشگاه ها مانند فضای جلوی صندوق ، فضای جلوی قفسه ها و… نمایش می دهد همچنین عملکرد کارکنان نیز در فروشگاه یا اتاق پرسنل فروشگاه می تواند مورد بررسی قرار بگیرد. صاحبان فروشگاه می توانند بصورت آنلاین تصاویر دوربین مدار بسته فروشگاه خود را از طریق تلفن همراه خود مشاهده کنند و عملکرد پرسنل خود را بررسی کنند که در انتهای ساعت کاری آیا پرسنل آنها اموال خرده فروشی را سرقت می کنند یا خیر؟ قابلیت تشخیص خودرو این سری از محصولات نظارت تصویری هایک ویژن به صاحبان خودرو کمک می کند تا همواره از موقعیت مکانی خودرو خود آگاهی داشته  و نزدیکترین مسیر را هنگام برگشت به پارکینگ مشاهده نمایند.

هتل ها

صاحبان و کارکنان هتل های کوچک می توانند با استفاده از محصولات مدار بسته سری هوش مصنوعی hikvision  ، هنگام ورود مشتری به هتل خود از ورود آنها آگاه شده و اقدامات لازم جهت کسب مشتری را انجام دهند به علاوه محصولات AcuSense و NVR هایک ویژن با ارائه راه حل های هوشمند نظارت تصویری ، میزان ایمنی هتل و پیرامون آن را برای مشتریان هتل های کوچک به ارمغان می آورد.

مشتریان حوزه SMB به لطف استفاده از سری جدید محصولات مدار بسته هایک ویژن ، می توانند امنیت را در محیط اطراف، تضمین کنند، کاهش آلارم های اشتباه ، صرفه جویی در زمان، قیمت مقرون به صرفه و… از نقاط مثبت این سری از محصولات هایک ویژن است. از سوی دیگر هایک ویژن با برگزاری دوره های متعدد به نمایندگان فروش خود ، اطلاعات مناسبی از توانمندی های تکنولوژی روز مدار بسته را ارائه می نماید. تا آنها در حوزه SMB ها از این اطلاعات استفاده نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من