دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2F52F-IS

تومان

  • نوع تکنولوژی : IP
  • رزولوشن تصویر : 5 مگاپیکسل
  • متراژ دید در شب : 10متر
  • نوع لنز : ثابت
  • جنس بدنه : فلری با بدنه پلاستیکی
برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

دوربين هايک ويژن مدل DS-2CD2F52F-IS دوربيني 5 مگاپيکسلي است با سنسور تصوير 1/3″ Progressive Scan CMOS که داراي ميزان حساسيت نوري 0.01 لوکس مي باشد. لنزهاي دوربين هايک ويژن از نوع لنزهاي 2.8mm, 4mm, 6mm است که قابليت ديد در شب و سوئيچ بين حالت روز وشب را به صورت خودکار دارد.

دوربين تحت شبکه هايک ويژن کاهش نويز تصوير را به صورت 3D DNR انجام مي دهد. فرمت هاي فشرده سازي تصوير در اين دوربين نيز به صورت H.264/ MJPEG است.

هشدار دوربين را مي توان بر روي مواردي مانند تشخيص نفوذ، عبور از خط، تشخيص حرکت، آناليز دايناميک، هشدار دستکاري، قطعي شبکه و تداخل آدرس آي پي تنظيم کرد. در اين دوربين هشدار به صورت صوتي مي باشد و دکمه ريست را نيز دارد. اين دوربين POE است و مي تواند جريان داده ها و برق را از طريق يک کابل ارسال کند.

براي متصل شدن به شبکه نيز از پورت RJ45 10M/100M استفاده مي کند. اين دوربين دام هایک ویژن در دماي بين 10- تا 40 سانتيگراد و رطوبت 95% و يا کمتر عملکرد خوبي دارد. ميزان وزن اين مدل از دوربين هايک ويژن 500 گرم است و بدنه آن از جنس فلز و پلاستيک ساخته شده است.

 

خريد دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS-2CD2F52F-IS

معمولا در هنگام خريد دوربين مداربسته کاربر تمايل دارد که اطلاعات بيشتري در مورد آن محصول داشته باشد و سپس اقدام به خريد نمايد. به همين دليل ما اين امکان را براي شما فراهم کرده ايم که قبل از خريد محصول با تماس با شرکت از مشاوره رايگان استفاده کنيد تا محصولي مناسب را خريداري کنيد.

 

قيمت دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS-2CD2F52F-IS

قيمت دوربين هاي هايک ويژن براي خريد متنوع است اما نوسانات بر روي آن تاثيرگذار است به همين جهت براي اطلاع دقيق از لیست قیمت هایک ویژن اين محصول و يا هر محصولي ديگر بايد با بخش فروش شرکت در ارتباط باشيد. اما به صورت کلي دوربين هاي آنالوگ معمولا قيمت کمتري نسبت به دوربين هاي تحت شبکه دارند.

 

گارانتي دوربين مداربسته هايک ويژن مدل DS-2CD2F52F-IS

خدمات گارانتي محصولات هايک ويژن به محصولات خريداري شده به صورت پلمپ شده قابل ارائه است که مدت زمان آن 2 سال مي باشد. در صورتي که دوربين نياز به تعمير داشته باشد، بهتر است آن را به کارشناسان مجاز در نمایندگی هایک ویژن براي تعمير دهيد، زيرا که بعد از تعمير مجددا به مدت شش ماه محصول گارانتي خواهد شد. توصيه ما براي استفاده حداکثري از محصولات خريداري شده اين است که بهتر است از کابل و اداپتورهاي با کيفيت استفاده شود تا محصول دچار آسيب نشود.

i o

آلارم, میکروفون

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2F52F-IS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *