دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-T140-M

  • نوع تکنولوژی : آنالوگ
  • رزولوشن تصویر : 4مگاپیکسل
  • متراژ دید در شب : 20متر
  • نوع لنز : ثابت
  • جنس بدنه : فلزی
  • درجه محافظت : IP66
برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

دوربین THC-T140-M هایلوک از نوع توربو اچ دام چهار پیکسل با لنز ثابت و دید در شب 20 متری است و می‌تواند به در سیستم های مدار بسته مختلفی مانند  TVI/AHD/CVI/CVBS به عنوان دوربین تصویر برداری کند. تصویر برداری بصورت 25 فریم بر ثانیه در رزولوشن 1080، فیلتر ICR ،BLC و DWDR از مهمترین ویژگی های این دوربین تورت دام هایلوک است. از این حیث یک انتخاب مناسب برای پوشش فضاهای داخلی وسیع می باشد.

عملکرد مطلوب در دمای منفی 40 تا مثبت 60 درجه سانتیگراد ، بدنه ضد آب IP66 و توان مصرفی 4 وات از دیگر ویژگی های دوربین THC-T140-M هایلوک است. بدنه دوربین دام هایلوک از جنس فلز می باشد.

دوربین تورت هایلوک با سه نوع لنز مختلف 2.8 م م ، 3.6 م م و 6 م م عرضه می شود و جهت تصویر برداری در شب مجهز به LED دید در شب 20 متری از نوع EXIR می باشد. 

فیلتر حذف نور مادون قرمز تعبیه شده بر روی دوربین ( ICR ) عملکرد دوربین در طول شب و روز را بهبود می دهد و تصاویر دوربین در شب دارای جزئیات بیشتری نسبت به سایر دوربین ها است. میدان دید دوربین THC-T140-M برای لنز 2.8 م م حدود 100 درجه ، برای لنز 3.6 م م حدود 88 درجه و برای لنز 6 م م حدود 57 درجه می باشد. عملکرد دید در شب هوشمند ( Smart IR ) تعبیه شده بر روی دوربین باعث می شود که در طول شب مناسب ترین شدت نور دید در شب به صحنه تابیده شود و دوربین از تکنولوژی DNR استفاده می کند. DNR نویز های دیجیتالی که به شکل نقطه های سفید روی تصویر در شب ظاهر می شود را حذف می کند و باعث می شود که تصاویر شب دوربین دارای جزئیات بیشتری باشد.

جهت تصویر برداری از افراد در شرایط نوری نامناسب فیلتر های BLC و WDR دیجیتال بر روی دوربین تعبیه شده است که کاربر با توجه به نیاز می تواند آن را فعال یا غیر فعال کند.

 

 

i o

ندارد

Support

AHD, CVBS, CVI, IP

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-T140-M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *