سریعترین شکارچی دنیا تحت نظر دوربین های 4k هایک ویژن (قسمت 2 )

فهرست مطالب

کلیسای سنت مری در شهر سامریست در اوایل قرن هشتم میلادی ساخته شده و از این حیث یک مکان تاریخی به حساب می آید. از قرن دوازدهم میلادی نیز دیواره های کلیسا با استفاده از ماسه و شن تقویت و ساخته شدند ، از این رو اجازه حفاری یا سوراخکاری برای نصب دوربین مداربسته هایک ویژن داده نمی شود.

چالش دیگری که وجود دارد این است که پرندگان به طور طبیعی بلندترین محل را برای لانه سازی انتخاب می کنند از این رو کلیه 5 دوربین هایک ویژن باید در ارتفاع بالای 50 متری در محدوده برج های کلیسا نصب شود ، از سوی دیگر تیم محافظت کننده پرنده شکارچی باید موارد مختلفی را در نظر می گرفتند ، محل پرواز و ورود و خروج شکارچی به آشیانه و قرار گرفتن دوربین در محلی که مناسب ترین زاویه دید را به لانه داشته باشد. از این رو NVR هایک ویژن و مانیتور 4K در انتهای کلیسا و در دورترین نقطه از محل نصب دوربین های هایک ویژن در نظر گرفته شد.

سریعترین شکارچی دنیا تحت نظر دوربین های 4k هایک ویژن (قسمت 1 )

سریعترین شکارچی دنیا تحت نظر دوربین های 4k هایک ویژن (قسمت 1 )

دکل چوبی موقت یک راه حل مناسب

کارشناسان نصب و راه اندازی سیستم امنیتی هایک ویژن یک دکل چوبی مناسب را طراحی کردند به گونه ای که 5 دوربین دید در شب ، هایک ویژن بر روی آن نصب شده و توسط سوئیچ POE هایک ویژن تغذیه شود .

سه دوربین بولت وریفوکال هایک ویژن بر روی دکل چوبی نصب شده و سپس بر روی ستون کلیسا بسته شدند، اینگونه هیچ تغییری در ساختار کلیسا رخ نمی داد. این سه دوربین به کارشناسان کمک می کند تا وضعیت شکارچی را در هوا و هنگام ورود یا خروج به آشیانه تحت نظر داشته باشند و بتوانند رفتار های پرنده را کنترل نمایند.

تیم کارشناسان صدا و تصویر را توسط دوربین دام هایک ویژن مدل 4 مگا پیکسل که در نزدیکی آشیانه و با دقت بسیار زیاد نصب شده است تحت نظر قرار می دهند. همچنین یک دوربین متحرک دو مگا پیکسل نیز در بالاترین نقطه برج نصب شده و کل محوطه را تصویر برداری می کند. تصاویر این دوربین ها از طریق رادیو های بی سیم اتصال امن به مرکز کنترل منتقل می شوند این بدین مفهوم است که صوت و تصویر محل نصب دوربین بدون هیچگونه تاثیر مضری بر رفتار و سلامت پرندگان منتقل می شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من