سیستم هوشمند یکپارچه تصویری و صوتی تحت شبکه هایک ویژن

فهرست مطالب

هایک ویژن به عنوان تولید کننده حرفه ای دوربین مدار بسته و راهکار های نوآورانه ، راهکار امنیتی یکپارچه ویدیویی و صوتی عرضه کرد که یک ویژگی بازدارند فوری در مواقع لزوم می باشد . در این راهکار هایک ویژن ، بلند گو های تحت شبکه با دوربین ها و سیستم کنترل دسترسی و تجهیزات هشدار دهنده یکپارچه شده اند . هنگامی که سیستم نظارت تصویری ، نفوذ غیر مجازی را تشخیص می دهد ، هشدار سیستم فعال شده و بلند گو های IP ، بلافاصله پیام های صوتی هشدار دهنده که از قبل ضبط شده اند را پخش می کند . هشدار های صوتی هم توسط اپراتور سیستم بصورت زنده و هم توسط سناریو های از پیش ضبط شده قابل اجرا می باشد.

پیام های صوتی به عنوان یک عامل بازدارنده ، بسیاری از خطرات احتمالی را از بین می برد . در عین حال دوربین های مدار بسته هایک ویژن در حال تصویر برداری و ثبت اطلاعات مهم هستند. امکان ارسال پیام صوتی بر اساس جدول زمانبندی یا ارسال پیام های صوتی عمومی جهت اطلاع رسانی توسط بلند گو های تحت شبکه هایک ویژن وجود دارد.
فرانک ژانک مدیر بازاریابی بین الملل هایک ویژن در این باره می گوید: از ارائه راهکار یکپارچه تصویر و صوتی هایک ویژن هیجان زده هستی. استفاده از این راهکار یکپارچه ، امکان بازدارندگی و ارتقای سطح امنیتی را در حوزه های مختلفی از جمله پمپ بنزین ها ، ایستگاه های مترو  و راه آهن ، ساختمان های اداری و مواردی شبیه به آن فراهم می کند .

 

سیستم هوشمند یکپارچه تصویری و صوتی تحت شبکه هایک ویژن

سیستم هوشمند یکپارچه تصویری و صوتی تحت شبکه هایک ویژن

 

موارد استفاده از سیستم یکپارچه دوربین و اسپیکر تحت شبکه

در ادامه برخی از موارد استفاده از سیستم یکپارچه دوربین و اسپیکر تحت شبکه هایک ویژن را مشاهده می کنید :

 

امنیت پیرامونی

در منازل مسکونی که محیط پیرامون توسط دوربین های نظارتی پوشش داده می شوند، تصاویر توسط NVR ضبط می شود اما در مواقع ضروری ، هیچ اقدام بازدارنده ای انجام نمی شد. با استفاده از سیستم یکپارچه تصویر و صوت هایک ویژن ، در مواقع ضروری هشدار صوتی ضبط شده ، مزاحمان احتمالی را دور و ایمنی را افزایش می دهد .

 

پمپ بنزین

پمپ بنزین ها ، همواره در خطر حمله و یا آسیب رساندن به تاسیسات و انبار های بنزین قرار دارند . در حال حاضر توسط دوربین های مدار بسته پوشش داده شده اند.  در صورت استفاده از سیستم هوشمند صوت و تصویر یکپارچه هایک ویژن ، دوربین ها در صورت تشخیص هر خطر و نفوذی ، پیام صوتی را توسط بلند گوی هایک ویژن پخش می کنندکه خطرات را به میزان زیادی کاهش می دهد .
همچنین برخی ایستگاه های پمپ بنزین ( در برخی از کشور ها ) بدون کاربر و توسط اپراتور هایی که از دوربین پمپ بنزین را کنترل می کنند اداره می شود. امکان صوت و تصویر  یکپارچه  هایک ویژن ، امکان پخش صوت اپراتور در محل نصب دوربین در مواقع ضروری را فراهم می کند .

 

ایستگاه های مترو و راه آهن

ایستگاه های مترو و راه آهن در ساعت های شلوغی و اذحام توسط این سیستم کنترل می شود. سیستم صوتی هنگامی که مسافران از خط هشدار لبه سکو عبور می کنند به آنها هشدار می دهند . به این ترتیب سطح ایمنی ایستگاه ها و مسافران بصورت اتوماتیک توسط سیستم هوشمند یکپارچه صوتی و تصویر هایک ویژن حفظ می شود .

 

ساختمان های اداری و دولتی

این ساختمان ها معمولا دارای سیستم های صوتی و کنترل دسترسی مجزا هستند با این همه هنگام بروز یک مشکل ، تنها از طریق نگهبانان که معمولا هم دیر می رسند سعی در حل مشکل می کنند در صورتی که استفاده از سیستم صوتی و تصویر هایک ویژن با پخش هشدار فوری در مواقع لزوم و ایجاد پل ارتباطی بین اپراتور و محل نصب دوربین ، مشکل را فورا متذکر و تا حدود زیادی حل می کند . همچنین در مواقع اضطراری کاربر می تواند با استفاده از سیستم صوتی تحت شبکه هایک ویژن ، پیام های صوتی را برای افراد داخل ساختمان پخش نماید .

منبع : مجله asmag

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من