شرکت هایک ویژن از محصولات سری Turbo HD 5.0 خود رونمایی کرد

فهرست مطالب

سری Turbo HD 5.0استفاده از اخرین تکنولوژی ها بهمراه هوش مصنوعی برای شناسایی خودکار تهدیدات و همچنین تصویر برداری رنگی در هر شرایط نوری از ویژگی های این سری از محصولات هایک ویژن می باشد
نخستین سری از محصولات توربو اچ دی شرکت هایک ویژن در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد. دوربین و DVR های توربو اچ دی توان تصویر برداری با کیفیت بالا حتی در محیط های تاریک را برای مشتریان فراهم می کردند از این رو خیلی زود توانستند جای خود را در بین مشتریان پیدا کنند.

ساختار محصولات توربو اچ دی به مرور زمان کامل تر شد تا اینکه این روز ها هایک ویژن سری 5.0 این محصولات را عرضه ‌کرد. این سری شامل DVR های Acusense و دوربین های ColorVU است که بر اساس فناوری هوشمند هوش مصنوعی قادرند تا به کاربران در تشخیص خودکار هر تهدیدی کمک کنند در ادامه با این سری از محصولات بیشتر آشنا می شویم.

یک ویژگی خوب محصولات سری ۵.۰ توربو اچ دی هایک ویژن قیمت مناسب آنهاست که برای مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

DVR های سری AcuSense هایک ویژن

این سری از DVR هایک ویژن شامل یازده مدل سیستم ضبط مختلف است که با استفاده از هوش مصنوعی به میزان قابل توجهی تشخیص اشیاء را بهبود بخشیده است و قادر است انسان و وسیله نقلیه را از یکدیگر تشخیص دهد همچنین آلارم های اشتباهی که بر اثر عبور وسایلی غیر از موارد مورد نظر از قبیل افتادن یا تکان خوردن برگ درختان، باد و باران، حرکت حیوانات را فیلتر کند.
ویژگی دیگر DVR های AcuSense هایک ویژن توانایی جستجوی سریع بر اساس شخص یا وسیله نقلیه می باشد، این سری از DVR قادرند تا در زمان کوتاهی تمامی فیلم های ضبط شده شامل افراد و خودرو را برای کاربران خود در اختیار قرار دهند.
لذا کاربران هنگام جستجو با حجم وسیعی از اطلاعات و تصاویر روبرو نیستند از این رو در زمانشان صرفه جویی می شود.

دوربین توربو اچ دی سری ColorVu

دوربین های سری ColorVu هایک ویژن توانایی تصویر برداری رنگی به صورت 24/7 ( 24 ساعته و هفت روز هفته ) در هر گونه شرایط نوری را دارند. این سری از دوربین ها با استفاده از Iris های بزرگ قابلیت جمع آوری نورهای مختلف محیط را دارند. شیشه جلوی لنز این دوربین ها به گونه ای خاص طراحی شده است که حداقل میزان بازتاب نور را داشته باشد و دوربین بتواند تصاویر با کیفیت را در شرایط نور حداقلی در اختیار کاربر قرار دهد.

لنز مجهز به عدسی مخصوص از دیگر اجزای این دوربین ها می باشد. استفاده از فیلتر های جبران کننده نور محیط باعث می شود تا تصاویر با کیفیت رنگی ارائه شود. با استفاده از تصاویر مناسب دوربین های ColorVu از سری 5.0 دوربین توربو اچ دی هایک ویژن کاربران می توانند همواره تصویر رنگی مشاهده کنند و این مهم باعث می شود تا هر گونه نیاز امنیتی خود را در کوتاهترین زمان ممکن پوشش دهند.

محصولات هایک ویژن سری Turbo HD 5.0 بالاترین سطح از توانایی و امکانات را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد. آنها می توانند به بهترین شیوه نیاز های حفاظتی خود را با کمترین قیمت پوشش دهند.

فرانگ ژانگ مدیر بازاریابی شرکت هایک ویژن : ” با استفاده از DVR های سری AcuSense توربو اچ دی 5.0 ما تکنولوژی هوش مصنوعی را به خدمت گرفته ایم تا با فیلتر کردن آلارم های اشتباه این آلارم ها را به حداقل برساند و کاربران می توانند در زمان کوتاهی هر تهدیدی را شناسایی کنند. از سوی دیگر دوربین های سری ColorVu هایک ویژن توانایی ارائه تصاویر واضح و روشن ، حتی در تاریکی کامل را برای کاربران فراهم می کنند و مشتریان می توانند همیشه از هر صحنه ای تصویر رنگی در اختیار داشته باشند.

شرکت هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده در صنعت نظارت تصویری از سال 2001 فعالیت خود را از چین آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست جای خود را دربازار سیستم دوربین مدار بسته دنیا باز کند. با رشد و توسعه تکنولوژی IOT و هوش مصنوعی، این تولید کننده محصولات جدید خود را تولید و روانه بازار کرد که با پشتیبانی از تکنولوژی هوش مصنوعی توانست سطح جدید از تکنولوژی را عرضه نماید. نمایندگان فروش هایک ویژن شامل 33 شرکت منطقه ای به مشتریان آن در دنیا ارائه خدمت می کنند. تیم قدرتمند R&D هایک ویژن را می توان یکی از نقاط قوت این تولید کننده قدرتمند بازار دوربین مدار بسته جهان به حساب می آید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من