شرکت هایک ویژن جایزه نواورانه 2018 ESX را به خود اختصاص داد!

فهرست مطالب

دوربین مدار بسته حرارتی هایک ویژن توانست جایزه ESX 2018 را به خود اختصاص دهد ، دوربین تحت شبکه هایک ویژن یک دوربین مخصوص پوشش فضای حفاظت پیرامونی با امکان آنالیز هوشمند تصویر می باشد ، رزولوشن دوربین ۱۶۰ در ۱۲۰ می باشد علاوه بر دوربین حرارتی، یک دوربین دو مگا پیکسل با سنسور cmos و قابلیت DarkFighter نیز در کنار این دوربین حرارتی تعبیه شده است.

موسسه نوآوری ESX با انتخاب فناوری های تاثیر گذار و پیشگامانه در حوزه ایمنی و صنعت امنیت هر ساله محصولاتی را به عنوان محصول برتر معرفی می کند که امسال دوربین حرارتی هایک ویژن توانست این جایزه را به خود اختصاص دهد. دوربین مداربسته DS-2TD2616-7/10 هایک ویژن معمولا برای حفاظت پیرامونی استفاده می شود و آنالیز هوشمند و رزولوشن این دوربین از ویژگی های این دوربین برنده است. دوربین حرارتی هایک ویژن با دو نوع لنز ۷ یا ۱۰ میلیمتر توسط هایک ویژن ارائه شده است.

همانگونه که گفته شد، علاوه بر دوربین حرارتی یک دوربین دو مگا پیکسل نیز با سنسور CMOS  و تکنولوژی DarkFighter برای پوشش بهتر در کنار این دوربین حرارتی تعبیه شده است که از این دوربین یک برنده ساخته است. بنا به نظر هایک ویژن ، این دوربین در نور ۰٫۰۰۲ لوکس، تصویر رنگی ارائه می دهد، برخی از ویژگی های این دوربین عبارتند از فیلتر کردن آلارم های اشتباه ، قیمت مقرون به صرفه، امکان تشخیص نفوذ ، حفاظت پیرامونی مناسب و مواردی از این دست می باشند.

تکنولوژی به کار رفته در این دوربین به صورت تلفیقی از دو نوع سیاه و سفید دوربین حرارتی و تصویر رنگی دوربین IP می باشد ، نمایش چند تصویر با یکدیگر، تغییر تصاویر و سهولت استفاده از دوربین از دیگر مزایای این دوربین حرارتی هایک ویژن به حساب می آید.

جفری او به عنوان مدیر عامل هایک ویژن ایالات متحده و کانادا  گفت : بررسی و انتخاب شدن ما توسط تیم داوران ESX  از افتخارات ما به حساب می آید، ما افتخار می کنیم که این دوربین ترکیبی را برای مشتریان خود ارائه کرده ایم تا نیاز های آنها را به بهترین نحو پاسخگو باشیم. در واقع این دوربین هایک ویژن یک راه حل مناسب برای مقابله با جرم و جنایت و تروریسم و همچنین حفاظت از مردم در جوامع به حساب می آید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من