شرکت هایک ویژن در نمایشگاه IFSEC 2018 لندن شرکای تجاری خود را بیشتر کرد.

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن در نمایشگاه

در نمایشگاه امسال IFSEC لندن شرکت هایک ویژن با توسعه همکاری تجاری با شرکای خود در حوزه دوربین مدار بسته تلاش کرد تا نفوذ خود در بازار مدار بسته دنیا را افزایش دهد. حمایت از بازار کار ، بهبود سطح پشتیبانی به مشتریان، یکپارچه سازی با محصولات برند های دیگر از جمله سیاست های این تولید کننده قدرتمند بازار مدار بسته دنیا به حساب می آید.

توسعه سند TPP یا گسترش همکاری های دو یا چند جانبه ، پیش از شروع سه ماهه سوم 2018 و ارائه برنامه ارتقاء HEOP ( Hikvision Embedded Open Platform ) با قابلیت دسترسی آنلاین به عنوان بخشی از سیاست های هایک ویژن در افزایش همکاری با سایر تولید کنندگان در حوزه مدار بسته به شمار می آید. ارائه قابلیت های جدید بر روی دوربین های هایک ویژن از دیگر فواید این توسعه همکاری ها می باشد.

ادلر وو مدیر اتحادیه فناوری شریکان تجاری هایک ویژن در این  زمینه گفت : ما با هدف توسعه و گسترش TPPو HEOP درصدد هستیم تا طیف وسیعی از فرصت های تجاری را برای شرکای تجاری خود فراهم کنیم در عین حال خدمات ارائه شده به مشتریان خودمان را نیز بهبود دهیم و در نهایت نوآوری و ویژگی های جدید را به محصولاتمان اضافه کنیم.

هایک ویژن در نمایشگاه امسال IFSEC با هفت شرکت قدرتمند تفاهم نامه همکاری امضا کرد که در ادامه به اختصار در خصوص هر کدام توضیح می دهیم:

شرکت مایلستون ( سیستم مدیریت یکپارچه سیستم VMS)

دوربین های پلاک خوان هایک ویژن بر روی نرم افزار مایلستون ثبت و ضبط خواهد شد از سوی دیگر دوربین های حرارتی هایک ویژن نیز توسط نرم افزار مایلستون ضبط می شود و مشتریان می توانند به صورت شبانه روزی، نیاز های حفاظتی خود را با این دوربین ها پوشش دهند.

شرکت Eagle Eye Network در زمینه ابر اطلاعات ( Cloud )

هایک ویژن با شرکت Eagle Eye همکاری خود را در زمینه نظارت کامل و امن در بستر ابر اطلاعات آغاز کرده است. با شروع این  همکاری طیف وسیعی از ویژگی های امنیت سایبری از جمله Camera Cyber Lockdown توسط شرکت Eagle Eye Network بر روی محصولات هایک ویژن فعال خواهد شد و محصولات این تولید کننده بازار چین با سطح بالایی از امنیت سایبری ارائه می شود.

شرکت IPS در زمینه آنالیز تصویر

IPS به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه آنالیز تصویر دوربین های مدار بسته می باشد. شرکت هایک ویژن با شرکت IPS در زمینه آنالیز تصویر همکاری خود را آغاز کرد به این ترتیب دوربین های هایک ویژن هر گونه شی و یا رویدادی را بصورت همزمان تشخیص داده و توسط سیستم IPS ثبت و مدیریت می کنند.

شرکت اپتکس ( Optex ) در زمینه سنسور های تشخیص نفوذ

شرکت اپتکس به عنوان یکی از تولید کنندگان سنسور در  زمینه تشخیص نفوذ فعالیت می کند. سنسور های این شرکت از این به بعد با NVR هایک ویژن سازگار خواهد بود و کاربران می توانند با استفاده از راه حل های ترکیبی به سادگی هرگونه سناریویی را طراحی نمایند. سنسورهای اپتکس توان کارکرد در هر شرایط آب و هوایی و همچنین فضای آزاد را داشته و از این رو بسیار مفید فایده هستند.

شرکت Netgenium Systems در زمینه سیستم های صوتی IP PoE

بلند گوهای هوشمند شرکت نت گینیوم با قابلیت روشن شدن توسط PoE دوربین های از این به بعد با NVR های هایک ویژن سازگاری خواهد داشت و به دوربین های هایک ویژن متصل خواهد شد و کاربران می توانند در مواقع اضطراری فایل صوتی از پیش ضبط شده را توسط بلند گوهای IP این شرکت با تشخیص NVR هایک ویژن به اجرا در آورند.

شرکت Western Digital و Segate در زمینه هارد دیسک

شرکت وسترن دیجیتال و سیگیت با ارائه طیف وسیعی از محصولات ذخیره اطلاعات مانند هارد دیسک ها، زمینه را برای هماهنگی کامل با تصاویر دوربین ها و NVR های هایک ویژن مهیا می کنند. ارائه هارد دیسک هایی با سرعت و رزولوشن بالا با قابلیت 24 در 7 به کاربران اجازه می دهد تا با خیال راحت از این هارد دیسک ها برای ضبط تصاویر خود استفاده کنند.

زمینه همکاری مشترک جدید ( TPP ) فرصت های جدید برای همه طرف ها

ادلر وو در این زمینه گفت : همکاری مشترک هایک ویژن با شرکت های دیگر ( TPP) و HEOP به شرکای ما کمک می کند تا با سرعت بیشتری موفق شوند. نمایشگاه IFSEC 2018 برای ما یک فرصت استثنایی است تا این همکاری های دو و یا چند جانبه را با سرعت بیشتری گسترش دهیم. ما می خواهیم با شرکت های بیشتری شروع همکاری داشته باشیم تا پلت فرم جدید هایک ویژن را با ویژگی های منحصر به فرد و وسیعی به مشتریان خود معرفی کرده و ارائه نماییم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من