ماژول های تشخیص چهره جدید هایک ویژن بر پایه هوش مصنوعی

فهرست مطالب

هایک ویژن به عنوان یکی از رهبران صنعت دوربین مدار بسته با معرفی ماژول  های جدید تشخیص چهره خود توانست بار دیگر مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد. این ماژول ها با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی می تواند چهره افراد را شناسایی کرده و سپس اجازه تردد آنها به قسمت های مختلف ساختمان یا شبیه به آن را بدهد.

سه ماژول جدید هایک ویژن چهره افراد را با استفاده از AI شناسایی و تشخیص می دهد و کاربران می توانند با کمک آنها سناریو های متعددی را اجرا کنند ، این ماژول ها عبارتند از :

  • ماژول تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T604MF و DS-K1T606MF
  • ماژول پایه و تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T605MF
  • ماژول تشخیص چهره ترکیبی برای استفاده در تجهیزات کنترل تردد مدل DS-K5603-Z

تمامی ماژول های جدید هایک ویژن به سادگی نصب و راه اندازی می شوند از ماژول دیواری برای نصب در قسمت درب ورودی ساختمان های مختلف استفاده می شود . ماژول پایه و دیواری برای نصب در حالت عمودی ( روی ستون یا روی میز و مواردی شبیه به آن ) طراحی شده است. از ماژول متحرک نیز برای نصب در موقعیت هایی که افراد مختلف در جهت های مختلفی از جلوی ماژول عبور می کنند استفاده می شود.

سیستم ضبط شامل NVR هایک ویژن هوشمند این شرکت امکان ضبط تصویر و تعریف سناریو های مختلف را با استفاده از این ماژول های تشخیص چهره برای مشتریان فراهم می کند. ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن به صورت ۱:۱ یا ۱:N ارائه شده است یعنی از طریق راه های متعددی می توان این ماژول را به محصولات تصویر برداری هایک ویژن اضافه نمود.

تشخیص چهره فوری با دقت بالا

تشخیص چهره افراد توسط این ماژول های جدید هایک ویژن با دقت بالای 99% و در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود . کاربر اتاق کنترل می تواند به سادگی هر تصویر چهره ای را تشخیص داده یا در زمانی کمتر از نیم ثانیه با تطبیق خودکار سیستم ، فرد مورد نظر را شناسایی نماید. در موقعیت های شلوغ هر ماژول هایک ویزن توان شناسایی 40 نفر در دقیقه را به مشتریان ارائه می دهد.

از ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن می توان به منظور پوشش بسیاری از نیاز های حفاظتی استفاده کرد. انتخاب چندین حالت برای تایید دسترسی شامل تشخیص توسط چهره فرد ، کشیدن کارت ، مقایسه تصویر و حالت های سفارشی دیگر که هر کدام با توجه به نیاز مشتریان می تواند توسط اپراتور انتخاب شود. از این ویژگی کاربردی هایک ویژن می توان در ساختمان های مسکونی و تجاری ، ادارات دولتی ، کسب و کارهای کوچک یا بزرگ ، کارخانجات و مواردی مانند این استفاده نمود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من