نرم افزار Hikcentral ( هایک سنترال ) هایک ویژن

فهرست مطالب

هایک ویژن خبر از انتشار نرم افزار مدیریت هوشمند تجهیزات نظارت تصویری ( VMS ) خود را با نام هایک سنترال ( Hikcentral ) داد. این نرم افزار از راه حل های هوشمند نظارت تصویری برای اجرای قدرتمند راهکار های امنیتی کوچک و بزرگ پشتیبانی می کند. Hikcentral مدیریت یکپارچه سیستم های امنیتی را انجام می دهد و کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار هوشمند هایک ویژن تمامی سیستم ها را بصورت همزمان کنترل کنند.

نرم افزار Hikcentral ( هایک سنترال ) هایک ویژن

Hik-Central هایک ویژن امکان مدیریت تصاویر زنده و ضبط شده ، جستجوی هوشمند در تصاویر بر اساس پارامترهای مختلف و مدیریت هوشمند آلارم را دارد.

انواع راهکار های HikCentral عبارتند از

  • سرور Hikcentral 
  • نرم افزار Hikcentral 

کاربران با توجه به نیاز خود می توانند یکی از راهکارهای بالا را انتخاب کنند.

کاربران می توانند از سه شیوه مختلف برای اتصال به هایک سنترال استفاده کنند که در ادامه هر کدام را توضیح داده ایم:

  • امکان اتصال از طریق شبکه محلی به Hik-Central ، دسترسی به تمامی قسمت های نرم افزار در بالاترین سطح مدیریت
  • امکان اتصال از راه دور ( وب ) توسط PC به Hik-Central ، دسترسی به قسمت های مختلف با توجه به سرعت و پهنای باند اینترنت
  • دسترسی از طریق نرم افزار موبایل به Hik-Central

انعطاف پذیری نرم افزار جدید هایک ویژن امکان دسترسی به تصاویر و مدیریت آنها از هر نقطه وجود داشته باشد لذا با استفاده از این نرم افزار هوشمند می توان در مواقع بحرانی تصمیمات درست و اساسی گرفت. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی این نرم افزار باعث شده تا زمان نصب و آماده به کار Hikcentral کوتاه باشد لذا کاربران می توانند در چشم بر هم زدنی نرم افزار را روی سیستم خود نصب و از امکانات آن استفاده کنند. پس از نصب نرم افزار ، Hikcentral  بطور خودکار تمامی تجهیزات و دوربین تحت شبکه هایک ویژن را شناسایی و به آسانی آنها را مدیریت و ضبط کند. مشخصات دوربین ها و برنامه ضبط بطور خودکار با هایک سنترال هماهنگ می شود.

نرم افزار Hikcentral در غالب یک پلتفورم واحد می تواند سیستم های مختلفی مانند سیستم مدار بسته  ، سیستم دوربین پلاک خوان ( ALPR ) ، سیستم POS و سایر سیستم هایی که می توانند از طریق پروتکل های مختلف به نرم افزار وصل شوند پشتیبانی می کند.

این نرم افزار به نحوی طراحی شده که می تواند پروژه های مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ را به نحو احسن پوشش دهد. به عنوان مثال Hikcentral هایک ویژن توانایی ضبط و مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته بهمراه کلیه امکانات هوشمند از جمله VCA را در غالب سرور های RSM انجام می دهد. هایک سنترال توانایی ضبط تصویر مدار بسته در یک یا چند نقطه تحت قابلیت Raid یا ضبط روی دستگاه های هیبرید SAN ، دارد از این رو کاربران می توانند تصاویر تعداد زیادی از دوربین ها را برای زمان طولانی ضبط کرده و در اختیار داشته باشند. علاوه بر این نرم افزار ، هایک ویژن از نرم افزار Rose کمک گرفته تا به کاربران کمک کند در شرایط بحرانی با استفاده از تصاویر دوربین و اطلاعات سایر تجهیزات امنیتی بهترین تصمیم را در زمان کوتاه بگیرند.

طبق اعلام شرکت هایک ویژن چین ، هایک سنترال جایگزین نرم افزار IVMS-5200 هایک ویژن می شود و از این به بعد کاربران تنها از Hikcentral بجای نرم افزار مذکور استفاده خواهند کرد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که همه نیازهای امنیتی مشتریان را به نحو احسن برآورده می کند و توانایی ضبط تصویر تعداد زیادی دوربین مدار بسته را دارد به عنوان مثال تنها در یک مجموعه از مدارس کاتولیک در ادمونتون کانادا بیش از ۸۵۰ دستگاه دوربین مدار بسته توسط Hikcentral ضبط و مدیریت می شود. در یک پروژه دیگر بیش از ۴۵۰ دستگاه دوربین که درشعب مختلف بانک US-Based ایالات متحده نصب شده اند که تصاویر آن توسط هایک سنترال هایک ویژن مدیریت می شوند.

در پایان…

به نظر می رسد هایک ویژن برای رقابت با شرکت های حرفه ای تولید کننده نرم افزار هوشمند نظارت تصویری ، این نرم افزار قدرتمند را به بازار عرضه کرده است با این همه باید منتظر باشیم و ببینیم که نسخه جدید Hikcentral که توانایی پشتیبانی از سری محصولات هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن را هم دارد و به گفته مدیران این تولید کننده چینی در اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ به بازار عرضه می شود چقدر می تواند مورد اقبال مشتریان قرار بگیرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من