نمایندگی هایک ویژن

نمایندگی هایک ویژن

نمایندگی هایک ویژن یکی از معتبرترین مراکز عرضه دوربین‌های مداربسته و سایر تجهیزات نظارت تصویری در کشور است که طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت این برند مطرح جهانی را توزیع می‌کند. اگر در حوزه تجهیزات نظارت تصویری فعالیت دارید، بی‌شک با برند معتبر و پرطرفدار هایک ویژن آشنا هستید. این برند چینی به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید محصولات امنیتی، نقش به‌سزایی در تأمین امنیت شهرها، خانه‌ها، و اداره‌ها در سراسر جهان داشته است. اگر قصد دارید یک سیستم مداربسته بی‌عیب و نقص راه‌اندازی کنید، به شدت توصیه می‌شود که از نمایندگی‌ هایک ویژن بهره‌مند شده و محصولات متنوع و با کیفیت این برند را در نظر بگیرید.

محبوبیت هایک ویژن ناشی از چندین عامل اساسی است. اولین و مهم‌ترین فاکتور، توجه مداوم این برند به نیازها و انتظارات مشتریان است، که به وضوح در تنوع و کاربردی بودن محصولات آن بیان می‌شود. این برند با توجه به نیاز کاربران، محصولاتی مانند دوربین‌ مداربسته یا دستگاه‌های ذخیره ساز وارد بازار می‌کند.

کیفیت ساخت و دوام فوق العاده دستگاه‌های هایک ویژن نیز مورد توجه کاربران و مشتریان قرار می‌گیرد. کیفیت بالای مواد اولیه به‌کار رفته شده در محصولات این شرکت باعث‌ می‌شود تا بتوانید به مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید. کیفیت بالای بدنه محصولات این شرکت تنها یکی از نقاط قوت و عوامل محبوبیت برند هایک ویژن در بین مشتریان است.

فهرست مطالب

5 دلیل برای انتخاب نمایندگی هایک ویژن

اگر شما برای اولین بار می‌خواهید یک سیستم مداربسته و نظارت تصویری راه اندازی کنید و اطلاعات محدودی دارید، نگرانی شما کاملا طبیعی است. در این قسمت می‌خواهیم بگوییم چرا نمایندگی هایک ویژن را برای خرید دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر انتخاب کنید.

انتخاب بهترین دستگاه‌ها باتوجه به تنوع بالای محصولات در بازار تجهیزات نظارت تصویری ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی هایک ویژن با آسودگی خیال خرید کنید.

این نمایندگی‌های هایک ویژن به عنوان منابع معتبر و قابل اعتماد به شما مشاوره می‌دهند تا بتوانید دستگاه‌هایی را مطابق با نیازهای خاص خودتان انتخاب کنید. در عین حال، باید به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از فروشندگان ناشناس، ممکن است برخی کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت را با قیمت‌های بالا به شما پیشنهاد دهند.

نمایندگی هایک ویژن

نمایندگی هایک ویژن

این کالاهای تقلبی در بسیاری از موارد شباهت بسیار زیادی با محصولات اصلی دارند و تشخیص کالای تقلبی و اصلی ممکن است برای شما کاری چالش برانگیز باشد.

اگر محصولات تقلبی خریداری کرده باشید، دستگاه یا دوربین مداربسته شما بعد از مدت کوتاهی از کار می‌افتد. به دلیل نداشتن گارانتی یا گارانتی‌های نامعتبر مجبور به پرداخت هزینه‌ای تازه برای خرید یک دستگاه جدید می‌شوید.

به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، توصیه می‌کنیم برای خرید تجهیزات نظارت تصویری به نمایندگی‌ معتبر هایک ویژن مراجعه کنید. در ادامه این متن به شما 5 دلیل برای انتخاب نمایندگی هایک ویژن جهت خرید محصولات مداربسته و نظارت تصویری را خواهیم داد:

تضمین کیفیت کالای خریداری شدهبا خرید از نمایندگی هایک ویژن، شما مطمئن خواهید بود که کالایی با کیفیت و اورجینال به شما دریافت می‌کنید.
ضمانت اصالت کالابا خرید از نمایندگی‌های معتبر شرکت هایک ویژن شما محصولات اصلی و با ضمانت‌نامه معتبر نیز دریافت می‌کنید. وجود گارانتی از نظر اعتبار و اطمینان بسیار مهم است.
قیمتی مناسب‌تر از بازاردر نمایندگی‌ هایک ویژن می‌توانید محصولات نظارت تصویری را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنید.
گارانتی معتبرشما خریداران عزیز می‌توانید با خرید از نمایندگی هایک ویژن محصولات خود را با گارانتی معتبر دریافت کنید.
دریافت مشاوره پیش از خریدشما می‌توانید قبل از خرید با مشاور‌های مستقر در نمایندگی‌ها تماس گرفته و باتوجه به نیازتان خرید کنید.

باتوجه به دلایل گفته شده، انتخاب نمایندگی هایک ویژن به عنوان منبع اصلی خرید تجهیزات نظارت تصویری امری مهم است. اکنون با داشتن این اطلاعات می‌توانید همین امروز با نمایندگی هایک ویژن تماس گرفته و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نمایندگی هایک ویژن در ایران

محصولات هایک ویژن در ایران در ایران توسط شرکت‌های مختلفی که به عنوان نمایندگی این شرکت در کشور فعالیت دارند، به فروش می‌رسد. هایک ویژن به عنوان برترین برند دوربین‌‌های مداربسته در جهان، محصولات خود را از طریق کشورهای مختلف در جهان به بازار عرضه می‌کند.

شرکت‌هایی که حجم فروش سالانه بیشتری نسبت به دیگران دارند، لیست قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای از هایک ویژن خواهند داشت و در واقع، تخفیف بالاتری نسبت به رقبای خود خواهند داشت. این موضوع باعث شده تا مشتریان علاقه‌مند به محصولات این شرکت در ایران همواره به دنبال لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی اصلی این شرکت در ایران باشند.

در بازار تجهیزات نظارت تصویری، متاسفانه شاهد فروش کالاهای تقلبی با قیمتی بسیار بالاتر از محصولات اصلی هستیم. افراد سودجو از ناآگاهی مشتریان استفاده کرده و کالاهای غیر اصلی را با گارانتی‌های متفرقه به خریداران می‌فروشند.

برای پیشگیری از سو استفاده و کلاهبرداری‌های احتمالی، همیشه محصولات نظارت تصویری را از مراکز معتبر و نمایندگی‌های رسمی هایک ویژن تهیه کنید. خرید از نمایندگی اصلی مزایای زیادی برای شما خریداران عزیز به همراه دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

نمایندگی اصلی هایک ویژن

شرکت هایک ویژن، به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری، تا به امروز مجموعه‌ای گسترده از محصولات را به بازار عرضه کرده است. این برند با بیش از 66 شعبه بزرگ در سطح جهان، توانسته است با پشتیبانی بی‌نظیر، نیازهای زیادی از مشتریان و کاربران را برطرف کند. به همین دلیل، امروزه تقاضا برای خرید محصولات این برند، نه تنها در جهان بلکه در کشور ما نیز با استقبال بی‌نظیری همراه است.

محصولات با کیفیت هایک ویژن در بیش از 150 کشور جهان به فروش می‌رسند. به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد، این محصولات در مختلف پروژه‌های حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای قابل استفاده هستند. اگر شما نیز قصد راه‌اندازی یک سیستم مداربسته خانگی، اداری یا صنعتی را دارید، به راحتی می‌توانید به نمایندگی‌های هایک ویژن مراجعه و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نمایندگی هایک ویژن در ایران

نمایندگی هایک ویژن در ایران

با مراجعه به این نمایندگی‌ها، دسترسی به تنوع گسترده‌ای از دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های رکوردر هایک ویژن خواهید داشت که بر اساس نیاز پروژه، ابعاد آن و بودجه موجود، قادر به انتخاب بهترین محصولات خواهید بود.

هایک ویژن سی‌سی‌تی‌وی به عنوان نمایندگی اصلی دوربین‌های هایک ویژن در ایران، یک سبد کامل از محصولات این برند از جمله دوربین‌های IP هایک ویژن، دوربین Turbo HD، دستگاه‌های DVR و NVR، کابل‌های شبکه و سوئیچ‌های شبکه را ارائه می‌دهد.

قیمت‌های ارائه شده توسط هایک ویژن سی‌سی‌تی‌وی نسبت به سایر نمایندگی‌های هایک ویژن در ایران بسیار مناسب‌تر است. همچنین، مشتریان پس از خرید محصولات هایک ویژن می‌توانند از گارانتی و خدمات پس از فروش Hikvision-cctv بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت هایک ویژن مراجعه کنید.

نمایندگی هایک ویژن در جمهوری را می‌شناسید؟

اگر قدمی در خیابان جمهوری تهران بزنید، متوجه می‌شوید که این خیابان به مرکز تجهیزات الکترونیکی و دوربین‌های مداربسته شهرت دارد.

در این خیابان فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که انواع دوربین‌ها و تجهیزات نظارت تصویری را از برندهای مختلف عرضه می‌کنند. افرادی که قصد راه‌اندازی سیستم‌های نظارتی ساده برای مصارف خانگی دارند، معمولاً محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه‌ها تهیه می‌کنند.

همچنین نمایندگی برخی برندهای معتبر از جمله هایک ویژن نیز در این خیابان وجود دارد. اگر می‌خواهید برای مصارف حرفه‌ای و اداری، دوربین‌هایی با کیفیت بالاتر انتخاب کنید، می‌توانید با مراجعه به این نمایندگی‌ها، مشاوره لازم را دریافت نموده و سپس اقدام به خرید کنید.

مزیت اصلی خرید از نمایندگی‌ها این است که همه محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است. همچنین قیمت‌ها در مقایسه با بازار، مناسب‌تر است. علاوه بر این، موجودی کالا در نمایندگی‌ها بیشتر بوده و شما می‌توانید به راحتی محصول متناسب با نیاز پروژه خود را پیدا کنید.

نمایندگی هایک ویژن در تهران کجاست؟

هایک ویژن یکی از برندهای پیشرو و باسابقه در زمینه تولید دوربین مداربسته است که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد.

این شرکت چینی با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی و تیم تحقیق و توسعه نیرومند خود، طیف گسترده‌ای از محصولات نوآورانه و با کیفیت را تولید می‌کند که محبوبیت زیادی در سراسر جهان از جمله ایران پیدا کرده است.

علت استقبال گسترده از محصولات این برند، ارائه خدمات قبل و بعد از فروش گسترده توسط نمایندگی‌های این شرکت است. مشتریان می‌توانند قبل از خرید با مراجعه به نمایندگی‌ها، مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و محصول مناسب نیاز خود را انتخاب نمایند. همچنین پس از خرید نیز از خدمات نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی فنی برخوردار خواهند شد.

در صورتی که در ایران قصد راه‌اندازی سیستم مداربسته هایک ویژن دارید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، ضمن بهره‌مندی از مشاوره‌های فنی و خرید با قیمت مناسب، از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار شوید.

فروشگاه هایک ویژن و کالاهای پرفروش

هایک ویژن یکی از برندهای پیشرو و باسابقه در زمینه تولید دوربین مداربسته است که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد.

این شرکت چینی با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی و تیم تحقیق و توسعه نیرومند خود، طیف گسترده‌ای از محصولات نوآورانه و با کیفیت را تولید می‌کند که محبوبیت زیادی در سراسر جهان از جمله ایران پیدا کرده است.

علت استقبال گسترده از محصولات این برند، ارائه خدمات قبل و بعد از فروش گسترده توسط نمایندگی‌های این شرکت است. مشتریان می‌توانند قبل از خرید با مراجعه به نمایندگی‌ها، مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و محصول مناسب نیاز خود را انتخاب نمایند. همچنین پس از خرید نیز از خدمات نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی فنی برخوردار خواهند شد.

در صورتی که در ایران قصد راه‌اندازی سیستم مداربسته هایک ویژن دارید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، ضمن بهره‌مندی از مشاوره‌های فنی و خرید با قیمت مناسب، از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار شوید.

پروفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته

دوربین‌های هایک ویژن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند که در این میان می‌توان به دوربین‌های مدل توربو اچ دی اشاره کرد. این دوربین‌ها به دلیل کیفیت بالای تصویر و قیمت مناسب، گزینه ایدئالی برای مصارف خانگی و غیرحرفه‌ای محسوب می‌شوند.

اگر قصد راه‌اندازی سیستم‌های حرفه‌ای و پیشرفته مداربسته را دارید، می‌توانید از دوربین‌های تحت شبکه این برند بهره ببرید. این دوربین‌ها با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و هوش مصنوعی، دارای امکانات پیشرفته‌تر و قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های توربو هستند.

محصولات هایک ویژن تنوع بسیار زیادی دارند، به طوری که می‌توان آن‌ها را در انواع محیط‌ها از جمله فضاهای باز و بسته، وسیع یا کوچک، آب و هوای گرم یا سرد و مرطوب مورد استفاده قرار داد بدون اینکه عملکرد دوربین دچار اختلال شود.

دستگاه ذخیره ساز پرفروش

علاوه بر دوربین‌های مداربسته، به منظور ذخیره‌سازی تصاویر دریافتی از دوربین‌ها، نیاز به دستگاه ذخیره ساز نیز وجود دارد. شرکت هایک ویژن با توجه به این نیاز، انواع دستگاه‌های دی‌وی‌آر و ان‌وی‌آر را متناسب با دوربین‌های توربو اچ‌دی و تحت شبکه خود طراحی و عرضه کرده است.

بسته به تعداد و رزولوشن دوربین‌ها، فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز و بودجه پروژه، می‌توانید مناسب‌ترین دستگاه رکوردر را انتخاب نمایید. در صورتی‌که در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید با نمایندگی‌های هایک ویژن تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

همچنین امکان خرید آنلاین محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی نیز وجود دارد. شما می‌توانید محصول مورد نظر را انتخاب کرده و پس از بررسی مشخصات فنی، نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. سفارشات به سرعت پیگیری و ارسال می‌شوند.

بهترین قیمت و پشتیبانی هایک ویژن

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان هنگام خرید دوربین‌های هایک ویژن، یافتن مناسب‌ترین قیمت در بین شرکت‌های مختلف است. البته علاوه بر قیمت، موجودی کافی کالا برای تأمین نیاز پروژه نیز حائز اهمیت است.

امروزه شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی با عنوان نمایندگی هایک ویژن در کشور فعالیت می‌کنند که متأسفانه برخی از آن‌ها فاقد امتیاز رسمی بوده و حتی ممکن است کالاهای تقلبی و قاچاق ارائه دهند. تشخیص این موارد در اکثر مواقع بسیار دشوار است.

بنابراین توصیه می‌شود جهت خرید دوربین‌های هایک ویژن، به نمایندگی‌های رسمی مراجعه فرمایید. این نمایندگی‌ها کالاها را با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر عرضه می‌کنند تا در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی پیگیری نمایید.

بهترین قیمت و پشتیبانی فنی فقط در نمایندگی هایک ویژن

بهترین قیمت و پشتیبانی فنی فقط در نمایندگی هایک ویژن

سایت Hikvision-cctv به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران، انواع دوربین‌ها و دستگاه‌های ذخیره‌ساز این برند معتبر را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می‌کند. هایک ویژن سی‌سی‌تی‌وی با ارائه بهترین خدمات فروش و پشتیبانی، توانسته نظر مثبت بسیاری از فعالان حوزه نظارت تصویری را جلب نماید.

شما می‌توانید برای خرید محصولات هایک ویژن با بهترین قیمت، با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید. همچنین قبل از خرید، توصیه می‌شود نکاتی را به منظور تشخیص نمایندگی‌های رسمی هایک ویژن مدنظر قرار دهید تا بتوانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

پیش از انتخاب نمایندگی هایک ویژن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان حوزه دوربین مداربسته، انتخاب نمایندگی معتبر فروش دوربین هایک ویژن است تا بتوانند با خیال راحت‌تر اقدام به خرید کنند.

در این راستا چند نکته بسیار مهم و قابل توجه است:

  1.  موجودی کافی کالا جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان
  2.  ارائه خدمات پشتیبانی فنی تلفنی و حضوری
  3. ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها

متاسفانه، این گروه از همکاران در اکثر موارد با مشکلات متعددی روبرو می‌شوند که شامل خرید از شرکت‌هایی با صلاحیت فروش ناکافی یا تجهیزات مداربسته قاچاق می‌شود. درباره این همکاران باید گفت که به دلیل نقض اصول حرفه‌ای، از گارانتی محصولات هایک ویژن بهره‌مند نمی‌شوند و هیچ خدمتی به آن‌ها ارائه نمی‌شود.

سایت هایک ویژن سی‌سی‌تی‌وی با افتخار به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران، بهترین قیمت محصولات هایک ویژن را ارائه می‌دهد.

چه عواملی بر قیمت محصولات هایک ویژن موثر است؟

برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر هایک ویژن برای اهداف امنیتی مانند منازل و شرکت‌ها را دارند، انتخاب محصول با بهترین قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است.

این افراد ممکن است با بررسی قیمت‌ها در فروشگاه‌ها و مراکز مختلف متوجه شوند که قیمت این محصولات ثابت نبوده و تحت تاثیر عواملی همچون نوع محصول، ویژگی‌ها و قابلیت‌ها و نیز نوسانات ارزی، دچار تغییر می‌شود.

البته قیمت‌های اعلام شده توسط نمایندگی رسمی نسبت به سایر مراکز معمولاً مناسب‌تر است، اما باز هم توصیه می‌شود به منظور اطلاع از آخرین قیمت روز، با کارشناسان فروش هایک ویژن سی‌سی‌تی‌وی به عنوان نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

چرا هایک ویژن برند پیشرو در حوزه دوربین مداربسته شناخته می‌شود؟

هایک ویژن توانسته با عرضه محصولات متنوع و باکیفیت، به یکی از برندهای مطرح دوربین مداربسته تبدیل شود. این شرکت با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها از جمله هوش مصنوعی، محصولات نوآورانه‌ای را روانه بازار کرده است.

تیم تحقیق و توسعه متخصص هایک ویژن با شناسایی نیازهای مشتریان، راه حل‌هایی را برای تأمین امنیت ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، طرح شهر هوشمند این شرکت مفهوم جدیدی از امنیت را معرفی کرده است.

چنین مزیت‌های رقابتی‌ای موجب شده تا هایک ویژن بیش از 20 سال است که به عنوان پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته در سطح جهان شناخته شود. نمایندگی‌های این شرکت در کشورهای مختلف از جمله ایران، آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان هستند.

خرید دوربین هایک ویژن و دستگاه ذخیره ساز از نمایندگی رسمی

همان‌طور که اشاره شد، یکی از دلایل موفقیت جهانی هایک ویژن، تنوع بسیار بالای محصولات این برند است که می‌تواند پاسخگوی انواع نیازهای مشتریان باشد.

هنگام مراجعه به نمایندگی‌های رسمی، با طیف گسترده‌ای از دوربین‌ها و دستگاه‌های ضبط تصویر مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند.

برای انتخاب محصول متناسب با نیاز خود، لازم است ابتدا از طریق مشاوره یا بررسی دیتاشیت، اطلاعات کافی راجع به مشخصات و کاربرد این محصولات کسب کنید. سپس می‌توانید سفارش خود را به صورت حضوری یا آنلاین ثبت نمایید.

انتخاب نمایندگی رسمی باعث می‌شود از مزایای متعددی همچون گارانتی، خدمات پس از فروش و … برخوردار شوید. فروشگاه اینترنتی hikvision-cctv به عنوان نمایندگی رسمی، انواع محصولات هایک ویژن از جمله دوربین مداربسته و دستگاه‌های ضبط تصویر را برای شما همراهان گرامی عرضه می‌نماید.

خرید دوربین هایک ویژن و دستگاه رکوردر از نمایندگی رسمی

خرید دوربین هایک ویژن و دستگاه رکوردر از نمایندگی رسمی

شما می‌توانید با جستجوی محصول مورد نظر و بررسی مشخصات آن، نسبت به خرید اقدام کنید. سفارشات شما در کوتاهترین زمان ممکن، توسط کارشناسان پیگیری و ارسال خواهد شد. ویژگی‌هایی همچون ارائه بهترین قیمت‌ها، خدمات پشتیبانی و فروش، گارانتی و ضمانت اصالت کالا، این فروشگاه را از سایر مراکز متمایز می‌سازد.

شماره نمایندگی هایک ویژن در تهران

با جستجو در اینترنت یا بازار، متوجه خواهید شد که فروشگاه‌ها و مراکز متعددی با عنوان نمایندگی هایک ویژن فعالیت می‌کنند. متاسفانه تعدادی از این مراکز صرفاً فروشگاه بوده و اقدام به فروش کالاهای تقلبی و غیراصل می‌نمایند.

خرید از این فروشگاه‌ها می‌تواند مشکلات و زیان‌هایی را به همراه داشته باشد. از جمله اینکه این محصولات فاقد ضمانت اصالت بوده و دارای گارانتی غیرمعتبر هستند. همچنین اغلب با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسند.

بنابراین پیدا کردن یک نمایندگی معتبر و قابل اطمینان برای خرید اهمیت زیادی دارد. هایک ویژن سی‌سی‌تی‌وی با افتخار نمایندگی رسمی هایک ویژن بوده و محصولات را با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر عرضه می‌نماید.

ایمیل پشتیبانی هایک ویژن:

info@ddcpersia.com

ساعات کاری نمایندگی مرکزی:

شنبه تا چهارشنبه

8:30  الی 17:30

پنجشنبه

8:30 الی 13:00

آدرس نمایندگی رسمی تهران:

تهران، میدان آرژانتین، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان شفق (هفدهم)، پلاک 18

سوالات متداول درباره نمایندگی هایک ویژن

  • چرا بهتر از محصولات هایک ویژن را از نمایندگی دوربین هایک ویژن خریداری نماییم؟

برای اینکه از اصالت کالا مطمئن شوید و همچنین به مدت 24 ماه محصولات مورد نظر شما دارای گارانتی باشند، بهتر است از نمایندگی هایک ویژن خرید فرمایید.

  • قصد خرید دوربین هایک ویژن را دارم اما اطلاعات فنی خاصی درباره دوربین ندارم؛ آیا Hikvision-cctv می‌تواند مرا راهنمایی کند؟

بله، شما می‌توانید با شماره تلفن 02154871200 تماس حاصل نموده و قبل از خرید با مشاوران ما مشاوره داشته باشید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

  • قصد کسب نمایندگی هایک ویژن را دارم؛ چه کاری باید انجام بدهم؟

در ساعات اداری با شماره تلفن 02154871200 تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان به نماینده اصلی هایک ویژن تبدیل شوید. همچنین می‌توانید از طریق ایمیل info@ddcpersia.com نیز در این رابطه با ما مکاتبه داشته باشید.

  • چرا از سایت Hikvision-cctv خرید کنیم؟ این فروشگاه چه مزیتی نسبت به دیگر رقبا دارد؟

سایت Hikvision-cctv فعالیت خود را از سال 2005 و نمایشگاه جیتکس آلمان آغاز کرد. بنابراین یکی از اولین وارد کننده‌های برندهای مشهور مثل داهوا و هایک ویژن است.

    .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *