هایک ویژن جایگاه های نفت و گاز شرکت توتال در غرب آفریقا را به سامانه دوربین مدار بسته مجهز کرد. (قسمت اول )

فهرست مطالب

شرکت توتال غنا یک شرکت نفت و گاز با بیش از 200 ایستگاه ارائه خدمات پمپ بنزین و پمپ گاز در کشور غنا است، یکی از مناطقی که نیاز به امنیت در آن از اهمیت حیاتی برخوردار است پمپ های شهر اکرا است. پوشش امنیتی در ایستگاه های ارائه خدمات بنزین و گاز در این شهر مانند شهرهای دیگر باید به صورت 24 ساعته و شبانه روزی انجام شود. در این مراکز علاوه بر ارائه خدمات نفت و بنزین به مشتریان ، مراکز فروش و تفریح برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند.

در مجموعه توتال ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از راه حل های نواورانه همیشه در اولویت قرار داشته است. این بدین معنی است که استفاده کنندگان از خدمات این مراکز شامل افرادی که در حال سوختگیری هستند ، افراد پیاده و مردمی که از مراکز تفریحی و فروشگاه ها استفاده می کنند باید در طراحی سامانه مدار بسته در نظر گرفته شوند.

وضعیت ترافیک خودرو ها در پارکینگ مجموعه ها و صف پمپ بنزین و… باید توسط دوربین مدار بسته پوشش داده شود. چالش های پیچیده ایمنی و امنیتی باید توسط یک طرح دقیق و حساب شده در پوشش داده می شد تا مسئولان امنیتی توتال بتوانند در صورت بروز هر مورد مشکوکی آن را به نحو مطلوب مدیریت کنند.

با رشد کسب و کار شرکت توتال، نیاز به تقویت سیستم ایمنی و تجهیز ایستگاه های خدمات جدید در سراسر کشور یک وظیفه حیاتی به حساب می آمد از این رو پوشش قسمت های حیاتی ایستگاه های ارائه خدمات این شرکت توسط سیستم های مدار بسته و کنترل خودکار مراکز حیاتی به مدیران امنیتی کمک می کرد تا با خیالی آسوده هر پیشامد غیر منتظره ای را مدیریت کنند.

شرکت توتال در غنا به استفاده از سیستم های امنیتی به روز و با کیفیت هایک ویژن است ، استفاده از راه حل های نظارت تصویری در حوزه های مختلف این شرکت از جمله بخش ارائه خدمات مالی ، انبار ها ، پالایشگاه ها ، مخابرات و سایر بخش های این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه در قسمت دوم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من