هایک ویژن جایگاه های نفت و گاز شرکت توتال در غرب آفریقا را به سامانه دوربین مدار بسته مجهز کرد. (قسمت چهارم )

فهرست مطالب

سیستم های امنیتی تمامی زوایای مورد نظر را پوشش می دهند. به لطف استفاده از دوربین مداربسته IP هایک ویژن ، شرکت توتال می تواند از قابلیت های هوشمند این سیستم استفاده کند . با توجه به استفاده از NVR هایک ویژن حتی در مراکزی که از سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ نیز استفاده می کنند ، کاربران اتاق کنترل می توانند از راه دور تمامی موارد را پوشش داده تحت نظر داشته باشند. مشاهده تصاویر از راه دور به صورت آنلاین انجام می شود و هیچگونه تاخیری در تصاویر وجود نخواهد داشت.

به گفته آقای تویا استفاده از سیستم هوشمند هایک ویژن برای توتال باعث شده تا میزان آسیب پذیری ، سرقت و… به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند. با استفاده از تصاویر با کیفیت دوربین های مورد استفاده در طول روز و شب ماموران امنیتی می توانند هرگونه رفتار مشکوکی را تشخیص داده و تحت نظر داشته باشند.

چشم های IP ، همیشه مراقب خواهند بود

سیستم های نظارت تصویری هایک ویژن به اپراتورهای اتاق کنترل اجازه می دهد تا با استفاده از پروتکل های مختلف و از راه دور بر فعالیت کارگران و پرسنل توتال نظارت داشته باشند و با تصمیمات به موقع این فرایند را بهبود دهند.

مدیر بخش اجرایی توتال در این زمینه گفت: در شرکت توتال امنیت کارمندان و پرسنل ، از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است، ما با استفاده از سیستم های نظارت تصویری هایک ویژن به خوبی می توانیم سطح امنیت کارمندان و پرسنل خود را تحت نظر داشته باشیم و با فراهم کردن محیط کار ایمن تر ، سلامتی آنها را تضمین کنیم سیستم های نظارت تصویری هایک ویژن مواردی که جان کارکنان ما هنگام کارکردن در خطر است را به ما نشان می دهد.

نگاه به آینده

جایگاه های خدمت رسانی توتال به لطف استفاده از سیستم های نظارت تصویری هایک ویژن سطح امنیت خود را به میزان زیادی افزایش داده اند و می توانند در مقابل اقدامات خرابکارانه ، سرقت و مواردی شبیه به این در مواقع ضروری اطلاع رسانی کنند.

سیستم های امنیتی هایک ویژن علاوه بر نمایش با کیفیت تصاویر زنده و ضبط شده به کاربران ، بصورت شبانه روزی ، تصویر برداری می کند و با استفاده از پروتکل های امن اطلاعات و تصاویر را انتقال می دهند از سوی دیگر سطح امنیت کارمندان تا حدود زیادی با استفاده از ویژگی PPE ( تجهیزات حفاظت شخصی ) در مراکز توتال بهبود پیدا کرده است.

هزینه نصب و راه اندازی مناسب و یکپارچه سازی سیستم مدار بسته با سایر سیستم های امنیتی یک مزیت ویژه و کارآمد در هایک ویژن به حساب می آید. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان از ویژگی های منحصر به فرد این برند چینی قدرتمند به حساب می آید.

استفاده از سیستم های هوشمند هایک ویژن و محصولات سری هوش مصنوعی تحت عنوان توسعه آینده سیستم توسط شرکت توتال بررسی شده است و قرار است در فازهای جدید استفاده از این سری از دوربین های هایک ویژن نیز در مراکز توتال در دستور کار قرار بگیرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من