ویژگی دوربین سری پانو ویو هایک ویژن 

فهرست مطالب

دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب EXIR ، قابیت تصویر برداری برای کاربرد های مختلف را دارد. شرکت هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده پیشرو و مبتکر تکنولوژی های هوشمند و مدرن ، دوربین EXIR پانو ویو خود را با چهار لنز مجزا با قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت از تمام زوایای مختلف به بازار ارائه کرد.

دوربین پانو ویو هایک ویژن مدل DS2CD6D24/ 6D54 از چهار لنز مجزا در 4 طرف تشکیل شده است که توسط موتور درایو نور دهی هوشمند در آنها انجام می شود. قابلیت تنظیم جهت دید دوربین ها در سه محور برای کاربران وجود دارد.  محور عمودی بین منفی 180 درجه تا مثبت 180 درجه، محور عمودی بین صفر تا 135 درجه و محور چرخشی بین صفر تا 355 درجه در این دوربین ها توسط کاربر قابل تنظیم و دسترسی می باشد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا از دوربین PanoVu EXIR هایک ویژن برای مدیریت و کنترل چند سناریو استفاده کند. به علاوه امکان ارائه یک تصویر 360 درجه با استفاده از تصاویر 4 دوربین پانو ویو وجود دارد.

دوربین پانو ویو EXIR هایک ویژن مجهز به تکنولوژی مدرن LED دید در شب از نوع EXIR می باشد. پروژکتور مادون قرمز به صورت یک پنجره مستطیلی شکل در کنار لنز دوربین تعبیه شده است و با تاباندن اشعه مادون قرمز به صورت مستطیلی شکل علاوه بر کاهش قابل ملاحظه اعوجاح ناشی از اشعه IR، پوشش مناسبی را برای تصویر برداری دوربین فراهم می کند. این دوربین پانوویو هایک ویژن مجهز به 4 ال ای دی مجزا مادون قرمز در 4 طرف است و لذا امکان تصویر برداری بصورت 360 درجه در شب برای سناریو های مختلف را فراهم می کند.

دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب

سایر ویژگی های دوربین عبارتند از:

برد ال ای دی دید در شب هوشمند برابر 50 متر.

فاصله کانونی هر دوربین 2.8 -12 میلیمتر.

پشتیبانی از فرمت فشرده سازی هوشمند H.265+

سازگار با نرم افزار IVMS-4200، مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 8 و بالاتر ، مرورگر کروم 31-44 و مرورگر فایرفاکس 30.0-51

پشتیبانی از استاندارد IP67 و IK10

این دوربین یک انتخاب مناسب برای پروژه های متعددی از جمله تقاطع ها ، میادین مهم شهر، فرودگاه ها، بنادر ، نیروگاه ها ، راه آهن و مواردی شبیه به این می باشد. یکی از ویژگی های مهم دوربین PanoVU EXIR هایک ویژن به این صورت است که هم منوی دوربین کاملا ساده و کاربر پسند می باشد و از سوی دیگر نصب و راه اندازی دوربین نیز سهل و آسان می باشد و هزینه چندانی را به مشتری متحمل نمی کند.

پیتر گووان مدیر بخش فروش و بازار یابی هایک ویژن اروپا در این باره اظهار نظر کرد و گفت : سیاست ما در هایک ویژن در این حوزه تولید محصولی با حداکثر انعطاف پذیری برای تکنیسین های نصب دوربین مدار بسته می باشد. دوربین جدید PanoVu هایک ویژن علاوه بر ارائه تصاویر با کیفیت در جهت های مختلف ، بهترین انتخاب برای اجرای پروژه هایی است که در آنها نیاز به مدیریت و کنترل چند سناریو مختلف با یکدیگر وجود دارد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من