هایک ویژن پرتال اطلاع رسانی جدید HIKVISION Storybook را راه اندازی کرد

فهرست مطالب

صنعت مدار بسته روز به روز به سمت هوشمند شدن پیش می رود، تولید کنندگان در تلاش هستند تا بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند از این رو راه های مختلفی را امتحان می کنند. شرکت هایک ویژن چین به تازگی با راه اندازی یک مرکز پورتال جدید ، تلاش می کند که اخبار و اطلاعات جدید خود را در دسترس کاربران قرار دهد. این پرتال جدید که به HIKVISION Storybook معروف است در حال حاضر در بخش اروپا فعال است به گفته هایک ویژن در آینده نزدیک در سایر نقاط نیز در دسترس خواهد بود.

پورتال آنلاین HIKVISION Stroybook

خدمات متعددی در این سیستم اطلاع رسانی آنلاین ارائه می شود که از جمله می توان به مواردی مانند تازه ها ، مقالات ، فیلم ها ، پروژه های موفق ، اینفوگرافی و موارد دیگر در مورد برند هایک ویژن اشاره نمود. علاوه بر آن کاربران قادرند با توجه نیازهایشان در این پرتال جستجو کنند یا می توانند عنوان های مورد علاقه خود را برچسب گذاری کرده و همیشه به آن دسترسی داشته باشند.

شکل و ظاهر پورتال جدید HIKVISION Storybook به گونه ای طراحی شده که در کامپیوتر خانگی ، موبایل و تبلت به نحو مطلوب نمایش داده می شود. به نظر می رسد این پرتال استقبال مشتریان مختلف را در بر داشته باشد. هدف از ارائه این سیستم اطلاع رسانی ارائه اطلاعات از یک سو و همچنین ارتباط دو طرفه با مشتریان و نیاز سنجی از آنها می باشد چرا که تیم R&D قدرتمند این تولید کننده چینی می توانند محصولات متفاوتی را با توجه به نیاز مشتریان طراحی و روانه خط تولید شرکت هایک ویژن کنند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من