کسب جایزه گروه PSI CCTV توسط شرکت هایک ویژن برای سال سوم

فهرست مطالب

شرکت Hikvision به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر دوربین مدار بسته و دارنده راهکارهای نظارت تصویری متعدد ، موفق شد تا برای سومین سال پیاپی ، جایزه PSI Premier را در زمینه تولید انواع دوربین های مدار بسته کسب کند.

به عنوان یکی از پر افتخار ترین دوربین های امنیتی هایک ویژن می توان به دوربین پانو ویو (PanoVu) مدل DS-2PT3326IZ-DE3 اشاره کرد. این دوربین هوشمند در واقع از 4 دوربین متصل به یکدیگر تشکیل شده است ، این دوربین علاوه بر قابلیت پانوراما ( 360 درجه ) که یک دید کلی ارائه می دهد به کاربران اجازه می دهد تا روی مناطقی که برایشان اهمیت دارند زوم کرده و جزئیات بیشتری را مشاهده نمایند.

بیش از 1000 کارشناس سیستم نظارت تصویری نمی توانند اشتباه کرده باشند

مجله اینترنتی PSI به عنوان یکی از مراجع تخصصی سیستم مدار بسته شناخته می شود، این مجله بازدید کنندگان مختلفی دارد که اکثرا از متخصصان صنعت مدار بسته و تکنیسین های نصب هستند، بیش از 1000 نفر از این کارشناسان خبره در این رای گیری وبسایت PSI به دوربین DS-2PT3326IZ-DE3 هایک ویژن رای دادند. آگاهی از این حقیقت می تواند ما را از اهمیت جایزه برترین دوربین PSI باخبر کند.

گری هارمر مدیر فروش شرکت هایک ویژن در انگلستان و ایرلند در این زمینه گفت : ” از تمامی کارشناسانی که در نظرسنجی مجله PSI به هایک ویژن رای دادند تشکر می کنیم ، من و همکارانم در هایک ویژن همیشه تلاش می کنیم تا با تولید دوربین های IP حرفه ای تر هم نظر کارشناسان و تیم فنی نصب و اجرای پروژه را جلب کرده و هم عملکرد فوق العاده هایک ویژن را به مشتریان اثبات کنیم. دوربین پانو ویو هایک ویژن ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله می توان به مواردی مانند: تجمیع چند دوربین برای پوشش نیاز های مشتریان ، قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با استفاده از چند دوربین مجزا، عمق میدان دید مناسب ، تصویر برداری سه بعدی و بسیاری از موارد دیگر،  اشاره کرد. بدون شک این قابلیت ها در رای کارشناسان سیستم های ایمنی خواننده وب سایت PSI تاثیر گذار بوده است.

برخی از ویژگی های دوربین DS-2PT3326IZ-DE3 هایک ویژن

این دوربین تحت شبکه هایک ویژن، در سری محصولات پانو ویو قرار می گیرد ، سه دوربین ثابت و یک دوربین متحرک در این دوربین پانو ویو یکپارچه شده اند ، در یک لحظه دوربین علاوه بر ارائه یک تصویر واضح با نمای پانوراما ، به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین متحرک ، روی موارد مشکوک زوم کرده و جزئیات بیشتری را مشاهده نماید.

علاوه بر این هایک ویژن با بکارگیری تکنولوژی هایی مانند فیلتر کردن آی پی آدرس و محافظت در برابر ولتاژ بالای احتمالی ، در این دوربین پانو ویو سطح بالایی از تکنولوژی را ارائه کرده است که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب نماید.

در نهایت دوربین PanoVu هایک ویژن از صدای دو طرفه و قابلیت فشرده سازی هوشمند صدا و تصویر بصورت توامان   پشتیبانی می کند که این مهم در بهینه سازی فضای ذخیره شده روی هارد دیسک بسیار موثر است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من