آموزش انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect

فهرست مطالب

 انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect یکی از روش‌هایی است که برای انتقال تصاویر در اختیار شما قرار دارد. شما با در اختیار داشتن یک دوربین مداربسته هایک ویژن و طی کردن مراحلی که در این مطلب آن‌ها را بررسی خواهیم کرد، به راحتی می‌توانید تصاویر دریافت شده از دوربین‌های مداربسته را مشاهده کنید. شما برای استفاده از این قابلیت، چند راه پیش روی خود دارید که علاوه بر این مطلب می‌توانید انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P و انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500 را نیز مطالعه کنید. ما در این مقاله، به بررسی یکی از محبوب‌ترین آن‌ها یعنی آموزش انتقال تصویر هایک ویژن با  Hik-Connect خواهیم پرداخت.

نحوه و مراحل انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect

همان‌طور که گفتیم، یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب در دوربین هایک ویژن انتقال تصویر است. برای این کار، شما روش‌های مختلفی را در اختیار دارد. هریک از این روش‌ها دارای مزایا و معایبی هستند و عموما در محیط‌های مختلف قابل استفاده هستند. اینکه قصد دارید کدام شیوه انتقال تصاویر در دوربین‌های هایک ویژن را انتخاب کنید، به شرایط و نیاز پروژه بستگی دارد. در صورتیکه در این امر نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید کافیست تا با کارشناسان ما  تماس حاصل نمایید.

هایک ویژن تا به امروز، محصولات و تکنولوژی‌های بسیار کارآمدی را در عرصه نظارت تصویری عرضه نموده است. یکی از نرم‌افزارهای محبوب هایک ویژن که از آن به منظور انتقال تصاویر دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده می‌گردد، Hik-Connect است. با نصب این برنامه روی گوشی هوشمند خود و دنبال کردن مراحلی که در این مطلب مطالعه می‌کنید، به راحتی قادر هستید تا تصاویر دریافتی از دوربین‌ها را روی گوشی خود دریافت کنید.

مراحل فعال کردن قابلیت انتقال تصویر

برای آنکه بتوانید از برنامه Hik-connect، به منظور انتقال تصاویر دوربین‌های مداربسته استفاده کنید، نیاز است تا مراحل زیر را انجام دهید. در گام اول باید تنظیمات مرتبط با دستگاه دی وی آر را انجام دهید. این مراحل را در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد. در گام دوم، نیاز است تا اقدام به انجام تنظیمات مربوط به اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود کنید. ما در این بخش، این آموزش را به طور کامل در اختیار شما قرار می‌دهیم. در صورتیکه نیاز به دریافت مشاوره دارید، کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مرجله 1: تنظیمات دی وی آر

برای آنکه بتوانید تنظیمات مربوط به دی وی آر را برای انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن انجام دهید، در گام اول باید به کمک کابل شبکه، دستگاه دی وی آر هایک ویژن را به اینترنت متصب نمایید. اگر مودم به اینترنت متصل است کافیست ارتباط آن را با کابل شبکه برقرار کنید. در مقایسه با روش IP Static، در این روش نیازی نیست تا مودم را تنظیم کنید. پس از این گام، نوبت به انجام تنظیمات آی پی دستگاه دی وی ار است که باید به شکلی صحیح انجام گیرد. ابتدا وارد منوی دستگاه شوید و گزینه Configuration را انتخاب کنید. به قسمت Network بروید و پس از انتخاب زبانه  General، مطابق با تصویر زیر، تنظیمات را انجام دهید.

انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect

پس از انجام این تنظیمات، وارد زبانه Access Platform و گزینه Enable را فعال و سپس Apply کنید.

انتقال تصویر هایک ویژن

در این قسمت Enable را انتخاب کنید

درون صفحه جدید که باز شده لازم است تا یک کد دلخواه را وارد کنید. در نهایت چک‌باکس را فعال کنید و با انتخاب گزینه OK، تنظیمات خود را ذخیره کنید.

انتقال تصویر با هایک کانکت

کد دلخواه را وارد و OK کنید

در پایان این مرحله، در مقابل گزینه Status در زبانه Platform Access، باید وضعیت Online را مشاهده کنید. چنانچه Status همچنان در حالت Offline قرار داشته باشد، ممکم است مشکلی در تنظیمات IP یا DNS رخ داده باشد. در صورتیکه وضعیت انلاین باشد، اکنون باید تنظیمات گوشی را انجام دهید.

مرجله 2: تنظیمات اپلیکیشن  Hik-connect

در ابتدا نیاز است با مراجعه به گوگل پلی برای اندروید و یا اپ استور برای iOS، این اپلیکیشن را نصب کنید. به محض باز کردن اپلیکیشن، پیغامی به شما نمایش داده می‌شود که باید گزینه Allow را انتخاب کنید. سپس با لمس  Select Country or Region، از میان گزینه‌ها Iran را انتخاب و تیک بالای صفحه را لمس کنید. حال گزینه Login را لمس کنید. در صورتیکه اکانت ندارید، نیاز است تا یک اکانت جدید ایجاد کنید.

hikvision hik-connect

ورود به اپلیکیشن hik connect برای انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect

نحوه ساخت اکانت جدید

گزینه Register را لمس، تیک گزینه Read and Agree را انتخاب و در نهایت Register by email Address را انتخاب کنید. از لیست باز شده، کشور Iran را انتخاب کنید. در مرحله بعد، یک ایمیل فعال و معتبر وارد کنید تا کد تائید برای شما ارسال شود.

ایجاد حساب کاربری جدید در اپلیکیشن

ایجاد حساب کاربری جدید در اپلیکیشن برای فعالسازی انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect

کدی که برای شما ایمیل شده را در کادر وارد کرده و Next را لمس کنید. در بخش بعدی لازم است برای اپلیکیشن Hik-connect، یک نام کاربری و رمز عبور تعریف کنید. اکنون گزینه Registered را مشاهده می‌کنید.

فعالسازی اپلیکیشن هایک کانکت

فعالسازی اپلیکیشن هایک کانکت

در مرحله بعدی، باید دستگاه جدیدی اضافه کنید. با فعال شدن دوربین گوشی خود، می‌توانید QR code موجود روی برچسب دستگاه را اسکن کنید. اگر دستگاه آنلاین باشد کافیست تا گزینه Add را لمس کنید. بر اساس تصویر زیر، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و در نهایت گزینه Finish را لمس کنید.

مرحله نهایی انتقال تصویر هایک ویژن

مرحله نهایی انتقال تصویر هایک ویژن

کلام آخر

در این مقاله، شما را با یکی از روش‌های محبوب هایک ویژن انتقال تصویر، یعنی Hik-Connect آشنا کردیم. همان‌طور که مشاهده کردید، این فرایند بسیار ساده و فاقد هرگونه پیچیدگی است. در صورتیکه قصد دارید تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته را در هرجایی روی گوشی هوشمندتان دریافت کنید، تنها نیاز است تا این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده و مراحلی که در این مطلب گفته شد را به ترتیب انجام دهید.

برند مطرح هایک ویژن، با بهره‌گیری از تیم تحقیق و توسعه خلاق و قدرتمند خود، همواره در تلاش است تا محصولاتی کاملا کاربردی و متناسب با نیاز کاربران را تولید و به بازار عرضه نماید. به همین جهت است که امروزه شاهد عرضه دوربین مداربسته و دستگاه‌های رکوردر بسیار با کیفیتی توس این برند هستیم. یکی از اقدامات هایک ویژن در جهت سهولت فرایند نظارت و مانیتورینگ، عرضه نرم‌افزار هایک کانکت است. این نرم‌افزار مدیریتی قادر است تا امکاناتی نظیر پخش تصاویر ضبط‌شده، نمایش زنده تصاویر، جستجو در تصاویر ضبط‌شده و… را در اختیار کاربران قرار دهد.

استفاده از این برنامه برای انتقال تصویر هایک ویژن، بسیار ساده است و به دلیل رابط کاربری انعطاف‌پذیری که دارد، افراد به‌ویژه اپراتورهای نظارت می‌توانند رویدادهای محیط را به سرعت تشخیص داده و آن‌ها را مدیریت نمایند. از جمله نقاط قوت Hik-Connect می‌توان به عملکرد بسیار کارآمد آن در مدیریت سیستم آلارم، مدیریت عملیات با ویدئووال و همچنین رابط کاربری قدرتمند، ساده و منعطف آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من