انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500

فهرست مطالب

انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500 یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌هایی است که به کمک آن می‌توانید تصاویر دریافت شده از دوربین‌های مداربسته را روی گوشی هوشمندتان مشاهده کنید. در مقاله قبلی، شما را با یکی از روش‌های ویژه برای دریافت و انتقال تصویر هایک ویژن با Hik-Connect و مراحل فعالسازی آن به منظور انتقال تصویر آشنا کردیم. همچنین انتقال تصویر هایک ویژن به روش P2P را نیز به شما آموزش دادیم. در این بخش، نگاهی به یکی دیگر از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای هایک ویژن خواهیم انداخت. روش انتقال تصاویر در دروبین‌های هایک ویژن بسیار ساده است و نیاز به کمی دقت و حوصله دارد. در صورتیکه در هریک از این مراحل دچار مشکل شدید می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

همان‌طور که در مطالب قبلی نیز اشاره کردیم، روش‌های مختلفی به منظور انتقال تصاویر وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اینکه کدامیک از این روش‌ها برای شما مناسب خواهد بود، کاملا به شرایط پروژه بستگی دارد. برای مثال، در برخی موارد نیاز است تا تصاویر را با کیفیت بالا دریافت کنید ولی در برخی پروژه‌ها، دریافت تصاویر کلی به تنهایی کفایت خواهد کرد.

نحوه و مراحل انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500

یکی از روش‌هایی که به کمک آن می‌توانید تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته را روی گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. برای دوربین هایک ویژن انتقال تصویر با استفاده از اپلیکیشن IVMS-4500 نیاز است تا 3 مرحله تنظیمات دستگاه دی وی آر، تنظیم مودم اینترنت و تنظیمات اپلیکیشن را انجام دهید. ما در این مقاله، هریک از مراحل را به طور دقیق و به کمک تصاویر، شرح داده‌ایم. در صورتیکه تمایل دارید تا انتقال تصویر را به ساده‌ترین شکل ممکن فعال کنید نیاز است تا این مراحل را به دقت دنبال کنید.

مرحله اول: تنظیمات دی وی آر

در این مرحله نیاز است تا دی وی آر هایک ویژن را به اینترنت متصل نمایید که برای این کار، به کابل شبکه نیاز خواهید داشت. برای شروع کافیست کابل شبکه را به مودم متصل به اینترنت متصل کنید. در مرحله بعد نیاز است تا آی پی دستگاه دی وی آر را تنظیم کنید. برای این کار وارد منوی دستگاه شوید و گزینه Configuration را انتخاب کنید. حال وارد قسمت Network شوید و تنظیمات زیر را در زبانه General اعمال کنید:

انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500

انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500 – تنظیمات دی وی آر

مرحله دوم: تنظیمات مودم

پس از طی کردن مرحله اول، نیاز است تا وارد مودم شوید که آی پی مودم  192.168.1.1  است. پس از آنکه وارد مودم شدید لازم است به قسمت NAT  مودم خود بروید. لازم به ذکر است این قسمت، در هر مدل  مودم متفاوت است پس براییافتن آن باید NAT را در مودم خود سرچ کنید. در گام بعدی وارد بخش DMZ  بشوید. حال نیاز است تا آی پی دی وی آر را وارد نموده و تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید. در این مرحله، تنظیمات مودم به پایان می‌رسد و شما باید تنظیمات مربوط به اپلیکیشن را انجام دهید.

روش آی پی استاتیک برای انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که  IP Staticتنها در اپلیکیشن گوشی انجام می‌گیرد. به بیان ساده‌تر، شما تنها نیاز است تا این تنظیمات را در اپلیکیشن گوشی خود انجام دهید و مودم و دستگاه دی وی آر، نیازی به وارد کردن آی پی استاتیک نخواهند داشت.

مرحله سوم: تنظیمات اپلیکیشن IVMS-4500

در گام اول نیاز است تا اپلیکیشن IVMS-4500 را دانلود و نصب نمایید. پس از باز کردن برنامه، پیامی نشان داده می‌شود. از بین گزینه‌ها Iran را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، منوی بالای سمت چپ صفحه را لمس و گزینه Devices را انتخاب کنید. حال نیاز است تا علامت + را لمس و اولین گزینه یعنی Manual Adding  را انتخاب کنید.

تنظیمات مربوط به اپلیکیشن

تنظیمات مربوط به اپلیکیشن

بر اساس اطلاعات زیر، تنظیمات مربوط به این صفحه را انجام دهید و سپس گزینه بالای سمت راست صفحه را لمس کنید. در صفحه بعد، کافیست تا گزینه Start Live View را لمس کنید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید تصاویر دوربین روی گوشی هوشمند شما دریافت می‌شود.

تنظیمات را مطابق تصویر انجام دهید

تنظیمات را مطابق تصویر انجام دهید

پس از آنکه مراحل را به ترتیب انجام دادید، اکنون قابلیت انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500 فعال شده است. شما لیستی از تصاویر را مشاهده می‌کنید که با انتخاب هریک می‌توانید روی گوشی هوشمند خود را آن‌ها را دریافت کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید، این روال بسیار ساده است و تنها نیاز به طی کردن 3 مرحله دارد. در صورتیکه کلیه مراحل را به دقت دنبال کنید، شاهد دریافت تصاویر روی گوشی خود خواهید بود. در صورتیکه در مراحل دریافت تصاویر، دچار مشکل شدید مراحل را مجددا طی کنید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره، با کارشناسان ما تمایل حاصل نمایید.

کلام آخر

در این مقاله، شما را با نحوه انتقال تصویر هایک ویژن با IVMS-4500 آشنا کردیم. همان‌طور که مشاهده کردید، این روش بسیار ساده است و در زمان کوتاهی قابل اجرا خواهد بود. تنها کافیست تا سه مرحله که شامل تنظیمات دی وی آر، تنظیمات مودم و تنظیمات اپلیکیشن را دنبال کنید. همان‌طور که می‌دانید برند هایک ویژن از زمان آغاز فعالیت خود در سال 2001 تا به امروز، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولاتی متناسب با نیاز کاربران را روانه بازار کند..

به همین جهت است که امروزه شاهد حضور طیف وسیعی از محصولات این برند در سراسر کشورهای جهان از جمله ایران هستیم. اپلیکیشن IVMS-4500 نیز یکی از نرم‌افزارهای عرضه شده توسط هایک ویژن است. کار با این نرم افزار، به دلیل رابط کاربری ساده‌ای که دارد، بسیار آسان است و شما با مطالعه مطالبی که در این مقاله عنوان شد، به راحتی می‌توانید تصاویر دریافتی را روی گوشی هوشمندتان مشاهده کنید. برای فعالسازی این روش، نیاز است تا به ترتیب، مراحل مربوط به تنظیمات دی وی آر، تنظیمات مودم و در نهایت تنظیمات مربوط به اپلیکیشن را دنبال کنید. در پایان این مراحل، چنانچه کلیه تنظیمات به شکل دقیق انجام شود، شما می‌توانید تصاویر را روی گوشی خود دریافت کنید.

در صورتیکه موفق به فعال کردن این قابلیت نشدید جای نگرانی نیست. ما در کنار شما هستیم. کافیست به منظور دریافت مشاوره فنی، با کارشناسان محرب ما تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من