بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن (معرفی جامع + تصویر)

فهرست مطالب

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن دقیقا همانی است که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد. این یعنی تنها در صورتی می‌توانیم به «بهترین دوربین مداربسته» برسیم که نیازسنجی دقیقی داشته باشیم. با این‌ همه در این نوشته قصد داریم بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. نوشته را با معرفی شرکت پرآوازه هایک ویژن شروع می‌کنیم. در ادامه به معرفی ۵ محصول پرطرفدار این برند می‌پردازیم. در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

چرا معرفی بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن مهم است؟

در ابتدا بهتر است شرکت هایک ویژن یا Hikvison را معرفی کنیم. اگر پیش از این اطلاعات کاملی در مورد هایک ویژن دارید، خواندن متن را از بند بعدی ادامه دهید.

درست است که هدف این نوشته معرفی بهترین دوربین هایک ویژن است. با این حال بهتر است درک درستی از پیشینه این شرکت داشته باشید تا درک کنید چرا معرفی بهترین محصولات این کمپانی اهمیت دارد.

چرا شرکت هایک ویژن محبوب است؟

هایک ویژن در زمینه تجهیزات مربوط به نظارت تصویری و راه‌حل‌های امنیتی همیشه حرفی برای گفتن دارد. این کمپانی دفتر مرکزی خود را در شهر هانگژو چین بنا کرده است. بی‌راه نیست که بگوییم هایک ویژن رهبری جهان را در زمینه ارائه فناوری‌های پیشرفته و محصولات نوآورانه تثبیت کرده است.

شرکت هایک ویژن

نمایی از شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن

اما واقعا چرا هایک ویژن تا این اندازه محبوب است؟ این شما و این ۷ دلیل برای محبوبیت این برند:

اول: هایک ویژن همگام با تکنولوژی پیش می‌رود:

در توسعه و تولید فناوری نظارت تصویری پیشرفته، هایک ویژن واقعا متخصص است. در بین محصولات این شرکت می‌توانید انواع دوربین‌ها، ضبط کننده‌ها و نرم‌افزارها را پیدا کنید.

دوم: هایک ویژن از سال ۲۰۰۱ است که حضور دارد!

جمعی از متخصصان و کارآفرینان باتجربه ۲۳ سال پیش از این تاریخ تصمیم گرفتند تا هایک ویژن را در چین تاسیس کنند. این شرکت طی سالیان به سرعت رشد کرد و به شکل امروزی درآمد.

سوم: تنوع خدمات هایک ویژن بالاست!

هایک ویژن خود را در زمینه‌های مختلف ثابت کرده است. از این جمله می‌توان به بخش امنیت، حمل و نقل، بانکداری، خرده‌فروشی و غیره اشاره کرد. هایک ویژنی‌ها مورد اعتماد کسب و کارهای بزرگ و کوچک در سرتاسر جهان هستند.

چهارم: هایک ویژن اینجا و آنجا، همه‌جا!

این برند جهانی در بیش از ۱۵۵ کشور و منطقه فعالیت می‌کند. این یعنی شبکه توزیع و شرکای این شرکت غول‌آساست.

پنجم: هایک ویژن شما را دست خالی برنمی‌گرداند!

انواع دوربین‌های مداربسته از آنالوگ تا دیجیتال، تا تحت شبکه و همچنین انواع ضبط‌ کننده‌ها در میان محصولات هایک ویژن یافت می‌شود. در این نوشته قرار است بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن را معرفی کنیم.

ششم: هایک ویژن متعهد به تحقیق و توسعه مستمر!

جالب است بدانید تیمی از مهندسان و محققان به طور مداوم در زمینه بهبود محصولات و نوآوری تلاش می‌کنند. به همین دلیل است که هایک ویژن توانسته برای سالیان متمادی خط مقدم نظارت تصویری را حفظ کند.

هفتم: امنیت مشتریان برای هایک ویژن مهم است.

اینکه داده‌های مشتریان امن باشد، برای هایک ویژن مهم است. در این زمینه این برند مشهور سیستم‌های امنیتی اقدامات امنیتی سایبری قوی را اجرا می‌کند.

می‌توان این فهرست را هم‌چنان ادامه داد. همچنان می‌توانیم در مدح هایک ویژن صحبت کنیم. اما به همین مقدار بسنده می‌کنیم. چرا که مشخص شد با برندی طرف هستیم که حرفی برای گفتن دارد. حالا با خیال راحت‌تری به سراغ معرفی بهترین دوربین هایک ویژن می‌رویم.

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

همانطور که در بندهای بالا گفتیم، عبارت «بهترین» در کنار نیازهای شماست که معنی پیدا می‌کند. با این همه محصولاتی وجود دارند که واقعا خوب هستند. این محصولات هایک ویژن همگی می‌توانند بهترین خطاب شوند. مانیتورینگ ویدیو، تجزیه و تحلیل محتوای ویدیویی با الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری، تنظیم فیلمبرداری، برچسب‌گذاری فیلم و مواردی از این دست،  دست شما را کاملا باز می‌گذارد. در نهایت اما این شما هستید که باید در این زمینه تصمیم بگیرید. در ادامه به معرفی چند دسته بندی از محصولات این برند پرآوازه را دنبال می‌کنیم:

اولین دسته‌بندی: دوربین‌های مداربسته سری PanoVu هایک ویژن

دوربین‌ های panvu هایک ویژن

دوربین‌ های پانوراما هایک ویژن

پوشش‌دهی یک منطقه بزرگ مثل فرودگاه‌، میدان، جاده‌ شلوغ یا تقاطع‌ باشد،‌ کار پیچیده‌ای به شمار می‌آید. در چنین شرایطی سری پانورامیک هایک ویژن یک انتخاب مناسب است. همان طور که از اسم این سری برمی‌آید با دوربینی طرف هستید که میدان دید پانوراما ارائه می‌دهد.

به لطف الگوریتم‌ آنالیز ویدیوی داخلی و ردیابی هدف،‌ می‌توان بسیاری از عملکردهای هوشمند را همزمان داشت. از این جمله می‌توان به تشخیص عبور از خط، تشخیص نفود، تشخیص ورود و خروجی به یک منطقه اشاره کرد. این ویژگی‌ها برای رفع نیازهای امنیتی مناطق بزرگتر و حساس‌تر مناسب است.

سنسورهای متعدد ثبت تصویر در این دوربین‌ها، فیلم‌برداری حتی در شرایط کم‌نور را نیز ممکن می‌سازد. علت این است که تصویربرداری با کیفیت  ۱۸۰۰ و  ۳۶۰۰ اولترا اچ‌دی با این دوربین‌ها ممکن است.

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت تصویربرداری پانوراما

امنیت پانوراما با بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

به نقل از وبسایت HikVision در بخش دوربین‌های پانوراما، آنچه در استفاده از این دوربین‌ها به دست می‌آورید واقعا زیاد است:

  • تصویربرداری شفاف و وضوح خیره‌ کننده
  • حداقل هزینه، حداکثر استفاده
  • هوش بیشتر، کاربرد گسترده‌تر

آیا دوربین‌های پانورامای هایک ویژن، بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن هستند؟ قبل از پاسخ به این سوال بهتر است به معرفی دومین دسته‌بندی بپردازیم:

دومین دسته‌بندی: دوربین‌های شبکه سری deepinview هایک ویژن

دوربین‌های امنیتی مجهز به هوش مصنوعی با فناوری یادگیری عمیق یا Deep Learning هستند. این فناوری از شبکه عصبی مغز انسان بهره گرفته است. این یعنی می‌توان به طریقی، کارهایی که معمولا انسان انجام می‌دهد را به دوربین‌های مداربسته نیز یاد داد. شگفت انگیز است،‌ نه؟

با این مقدمه، سری DeppinView هایک ویژن برای تمرکز روی رویدادها یا چهره‌هایی خاص طراحی شده‌اند. این دوربین‌ها می‌توانند پلاک ماشین‌ها را دقت ۱۰۰ درصد تشخیص دهند. به علاوه مجهز به فناوری‌های جدید مثل Wide Dynamic Range هستند. این تکنولوژی که به عنوان محدوده دینامیکی گسترده ترجمه و با نماد WDR نمایش داده می‌شود،‌ دوربین مداربسته را برای تصویر برداری در هر شرایط نوری مناسب می‌کند. تصویر زیر را ببینید:

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن سری deepinview

سری deepinview هایک ویژن و کیفیت بالای تصاویر حتی در نور کم

رزولوشن 4K، تکنولوژی دید در شب، آنچه به عنوان Smooth Streaming می‌شناسیم در این دوربین‌ها وجود دارد. تکنولوژی Smooth Streaming به شما کمک می‌کند حتی در شرایطی که جریان داده‌ها به واسطه وضعیت شبکه ضعیف است، تصاویر را از دست ندهید. در نتیجه اگر به دنبال راه‌حلی هوشمندانه هستید، سری Deppinview از برند هایک ویژن را مدنظر داشته باشید.

چه چیزی DeepinView را متمایز می‌کند؟

آیا سری DeepinView بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن را به ما می‌دهد؟ در واقع دوربین‌های این سری با قابلیت‌هایی همچون تشخیص خودکار، تجزیه و تحلیل ویدیویی و تطبیق پذیری و برنامه‌های هوش مصنوعی واقعا جزو بهترین‌ها هستند. به علاوه ویژگی‌هایی مثل:

  • امنیت تضمین شده و استفاده آسان
  • ثبت جزئیات و کیفیت تصویر واقعا بالا و شفاف
  • امکان تصویر برداری با جزئیات در شب
  • و هوش چندگانه در یک زمان که باعث تجزیه دو تحلیل غنی‌تری در مورد اشیا و رویدادها می‌شود،‌ دوربین‌های DeepinView را در زمره بهترین‌ها قرار داده است.
دوربین هایک ویژن سری deepinview

دوربین مداربسته هایک ویژن سری deepinview

این سری دوربین شبکه هایک ویژن در شکل‌های دام، باکس،‌ بولت با رزولوشن‌های تا ۸ مگاپیکسل در بازار موجود است.

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن در سری‌ Special

سه دسته بندی بعدی، در رده سری‌های خاص یا Special هایک ویژن به شمار می‌آیند. سری special به گونه‌ای طراحی شده است تا نیازهای خاص مشتریان را به بهترین شکل برآورده کند. ویژگی‌هایی که توسط این سه دسته ارائه می‌شود اغلب در دوربین‌های معمولی وجود ندارد. برای مثال،‌ دوربین‌های تحت شبکه مخفی،‌ دوربین‌های شبکه تلفن همراه، دوربین‌های شبکه شمارش افراد با لنز دوگانه زیر مجموعه‌های این دسته‌ها هستند. در ادامه به معرفی این ۳ دسته‌بندی در ادامه‌ی ۲ دسته قبل می‌پردازیم:

سومین دسته‌بندی: دوربین‌های IP هایک ویژن سری Ultra  و Smart

این دوربین‌های مداربسته هایک ویژن دارای بسیاری از ویژگی‌های Built-in یا درونی بهره‌ می‌برند. این دوربین‌ها برای برآوردن نیازهای سازمانی و حرفه‌ای از بهترین گزینه‌ها هستند. ترکیب هوشمندی، راحتی در استفاده و کیفیت بالای تصویر در این دوربین‌ها به سادگی یافت می‌شود. تصویربرداری فوق‌العاده در این دوربین‌ها با فناوری‌های داخلی DarkFighter و LightFighter در شرایط نور روز و شب ممکن است.

دوربین‌ شبکه هایک ویژن سری Smartو Ultra در انواع شکل‌های دام، تورت turret، پوشش مخفی یا Covert و PTZ یا pan tilt zoom موجود هستند. این مجموعه با موفقیت انتظارات را در عملکرد خوبش در شرایط چالش برانگیز برآورده کرده است.

ویژگی DarkFighter در بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

تکنولوژی darkfighter

تکنولوژی darkfighter در دوربینهای مداربسته هایک ویژن و تصاویری با کیفیت در نور شب

در محیط‌های کم نور دوربین‌های مداربسته می‌توانند جزئیات را به سادگی نادیده بگیرند. فناوری مادون قرمز و دید در شب اگر چه نیازهای ما را تا حد زیادی پوشش می‌دهند، با این حال به تکنولوژی پیشرفته‌تری نیاز داریم. ویژگی DarkFighter براسا تصویربرداری شبکه چشم انسان کار می‌کند. به همین دلیل است که دوربین‌ شبکه هایک ویژن در طول شب امکان بازتولید طیف زیادی از رنگ‌ها را ارائه می‌کند. اگر هدف نظارت ۲۴ ساعتی بر یک محیط وسیع باشد، ویژگی DarkFighter دوربین‌های هایک ویژن یک ضرورت است.

چهارمین دسته‌بندی: سری دوربین value Series و Value Plus

آن روی دیگر سکه در تصویربرداری با بهترین کیفیت، نیاز به فضای ذخیره‌سازی زیاد است. فراهم کردن حجم مناسب برای ذخیره‌سازی ویدیوها به مشکلی جدی در بین مدیران فناوری اطلاعات شرکت‌ها تبدیل شده است. هایک ویژن برای این مشکل یک راه حل عالی ارائه داده است. جدیدترین فناوری فشرده‌سازی (H.265+) برای کاهش نیاز به فضای ذخیره‌سازی عظیم، در این دوربین‌ها قرار دارد. استفاده از این فناوری کدگذاری ویدیو، کاربرد سیستم‌های امنیتی HD را تا حد زیادی بالا برده است.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در سری value در شکل‌های بولت و تورت با رزولوشن‌های تا ۵ مگاپیکسل ارائه می‌شود. علاوه بر این سری Value Plus وضوح تصویر خیره کننده تا ۸ مگاپیکسل را به شما عرضه می‌کند. فناوری IR EXIR نیز برای افزایش کیفیت تصویر در شب نیز به این دوربین‌ها اضافه شده است.

پنجمین دسته‌بندی: سری دوربین‌های خورشیدی هایک ویژن

دوربین مداربسته خورشیدی هایک ویژن

دوربین مداربسته خورشیدی هایک ویژن

گاهی اوقات نیاز به نصب دوربین‌های مداربسته در محیط‌هایی داریم که کابل برق و اترنت قابل استفاده نیست. برای رفع نیاز در چنین محیط‌هایی هایک ویژن، سری دوربین‌های مداربسته خورشیدی خود را ارائه کرده است. منبع تغذیه باتری داخلی این سری، در صورت عدم تابش مستقیم نور خورشید تا ۷ روز عملکرد مداوم دوربین را تضمین می‌کند.

این دوربین‌ها به اندازه کافی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند. در این صورت با وجود آب و هوای شدید یا طوفان و دمای بسیار سرد نیز مشکلی در روند کار دوربین مداربسته پیش نمی‌آید.

محصولات این سری در شکل بولت با وضوح تصویر تا ۴ مگاپیکسل ارائه می‌شوند. برای حفظ امنیت در محیط‌هایی مثل مزارع، جنگل‌ها و فضای باز که کاری چالشی به حساب می‌آید، دوربین‌های خورشیدی به نظر بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن به حساب می‌آیند.

امنیت، انعطاف پذیری و قدرت نامحدود با دوربین امنیتی انرژی خورشیدی

آنچه شرکت هایک ویژن در نمونه‌های خورشیدی دوربین‌های مداربسته خود ارائه می‌دهد، ترکیبی از انعطاف و عملکردی قابل اعتماد در محیط‌هایی است که نصب سیم‌های برق دشوار است. تصویر زیر درک درستی از ساختار این سیستم‌های خورشیدی به ما می‌دهد:

سیستم دوربین مداربسته خورشیدی هایک ویژن

ساختمان سیستم دوربین مداربسته خورشیدی هایک ویژن

از جمله مزایای استفاده از این سری محصولات هایک ویژن یعنی Solar-powered می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زوایای دید منعطف، استقرار منعطف مساوی است با امنیت منعطف:
    • این یعنی متناسب با نیاز خود می‌توانید از این سری محصولات برند هایک ویژن استفاده کنید.
  • طراحی شده برای شرایط مختلف:
    • امکان دستکاری تنظیمات دوربین مداربسته به شکلی که نیاز محیط شما را در هر ساعت از شبانه روز رفع کند، از ویژگی‌های دوربین‌های خورشیدی است.
  • قوی و قابل اعتماد:
    • عمر باطری طولانی و مصرف انرژی کم و طبیعی خورشید این محصولات را به شدت محبوب می‌کند. به علاوه از گزند باد و باران در امان هستند. این یعنی با خرابی ناشی از عوامل طبیعی دست و پنجه نرم نخواهید کرد. این سری دوربین‌ها از استاندارد IP67 استفاده می‌کنند.

ششمین دسته‌بندی: دوربین‌های امنیتی وای فای هایک ویژن

در روزگاری اتصال مداوم به اینترنت حرف اول را می‌زند، از هایک ویژن انتظاری جز ارائه محصولات وای ‌فای نمی‌رود.این سری از دوربین‌های هایک ویژن از اتصال Wi-Fi برای نصب و مدیریت از راه دور پشتیبانی می‌کند. هایک ویژن انواع دوربین‌های مداربسته در اشکال بولت،‌ دام، تورت و Mini PT را با وضوح تصویر تا ۶ مگاپیکسل روانه بازار کرده است.

شش دسته بندی مهم از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن را بررسی کردیم. حالا نوبت به معرفی ۵ محصول به عنوان بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن می‌رسد.

معرفی ۵ تا از بهترین دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

در ادامه ۵ محصول که می‌توانند. به عنوان بهترین دوربین‌های مداربسته هایک ویژن به حساب بیایند به شما معرفی می‌شود. در هر مورد تصویری از محصول به همراه ویژگی‌هایش با استناد به سایت Hikvision ضمیمه شده است.

اول:

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2DE3304W-DE:

دوربین هایک ویژن مدل DS-2DE3304W-DE

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2DE3304W-DE

این دوربین برای محیط‌های بیرونی عالی است. به این دلیل که قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. همانطور که در شکل بالا می‌بینید، این محصول در قالب مینی دام ارائه شده است. همچنین تا ۴ مگاپیکسل رزولوشن تصویر در اختیار شما قرار می‌دهد. امکانات زیادی به صورت درونی یا Bulit-in در این دوربین‌ها قرار دارد. از جمله:

–       قابلیت زوم اپتیکال سه برابری یا 3x optical Zoom

–       اسکن پیشرونده یا Progressive Scan

–       قابلیت DWDR یا گسترده دینامیکی دیجیتال که بسیار بهتر از DWR یا Dynamic wide range است.

–       و قابلیت PTZ یا Pan tilt zoom (امکان گردش به طرفین و بالا و پایین)

تمامی این قابلیت‌های مدل DS-2DE3304W-DE هایک ویژن را به انتخابی مطمئن برای محیط‌هایی نظیر اداره‌ها و خانه‌ها تبدیل کرده است. به علاوه عملکردهای پیشرفته‌ای نظیر تشخیص نفوذ به یک محیط، تشخیص عبور از خط یا Line Crossing و تشخیص حرکت یا Motion Detction نیز در این دوربین‌ها تعبیه شده است. این محصول در برابر آب و غبار با استاندارد IP66 و در برابر خرابکاری با استاندارد IK10 ارائه شده است.

دوم:

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2145FWD-I:

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2145FWD-I

نمایی از دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2145FWD-I

این دوربین مداربسته هایک ویژن در سری Value Pro هایک ویژن قرار می‌گیرد. در بندهای قبلی در مورد سری  Value Proبه شکل کاملی صحبت کردیم. انتظارات شما در این مدل از دوربین Hikvision به شکل شگفت‌آوری برآورده می‌شود. این دوربین مجهز به فناوری‌های WDR و DarkFighter است. این یعنی حتی در نور بسیار کم شما تصاویری با وضوح بالا خواهید داشت. به علاوه مجهز بودن به زیرساخت فشرده‌سازی ویدیو یا h.256+ نیاز شما به فضای ذخیره سازی را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد.

مدل DS-2CD2145FWD-I نیز در برابر آب و غبار با استاندارد IP66 و در برابر خرابکاری با استاندارد IK10 مقاوم است. بنابراین برای یک فضای ناهموار و باز بهترین انتخاب است. به لطف قیمت مقرون به صرفه این محصول می‌توان آن را در زمره بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن برای سازمان‌ها و فضاهای باز قرار داد.

این مدل یعنی DS-2CD2145FWD-I در شکل دام یا گنبدی ارائه شده است. با این دوربین می‌توانید تصویربرداری شفاف با رزولوشن ۵ مگاپیکسل را تجربه کنید.

سوم:

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2443G0-IW:

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2443G0-IW

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2443G0-IW

این مدل از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن مناسب برای سیستم‌های نظارت خانگی یا دفترهای کار کوچک است. سیستم مادون قرمز این دوربین با حساسیت به دمای بدن انسان، قادر به تشخیص انسان‌هاست. همچنین این دوربین مجهز به سیستم فشرده‌سازی h.256+ است تا با کمترین حجم بتوانید تصاویری با کیفیت را ذخیره کنید. شکل مکعبی این دوربین برای استفاده رومیزی بسیار مناسب است. به علاوه از تکنولوژی WDR بهره برده و تصویری با وضوح ۴ مگاپیکسل ارائه می‌کند. این نوع از دوربین‌ها از اتصال Wi-Fi نیز استفاده کرده است.

چهارم: بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2386G2-I(U):

هایک ویژن مدل DS-2CD2386G2-I(U)

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2386G2-I(U)

این دوربین بهترین کیفیت تصاویر را ارائه می‌کند.. مدل DS-2CD2386G2-I(U) دارای فناوری پیشرفته DarkFighter است. به علاوه با سیستم فشرده‌سازی h.256+ و WDR این مدل یکی از بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن به حساب می‌آید. قابلیت تشخیص انسان و وسایل نیز از دیگر ویژگی‌های این دوربین مداربسته است.

این دوربین همچنین از امکان ارتباط دو طرفه بهره می‌برد. در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. علاوه بر این‌ها این مدل با ارائه تصاویر با کیفیت با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و جزئیات بالا می‌تواند جزو بهترین انتخاب‌های شما باشد. برخی ورژن‌های این مدل در سری دوربین‌های خورشیدی هایک ویژن نیز جای می‌گیرند.

پنجم:

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2AE5225TI-A:

دوربین هایک ویژن مدلDS-2AE5225TI-A

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2AE5225TI-A

مدل DS-2AE5225TI-A در زمره بهترین دوربین‌های دید در شب هایک ویژن قرار می‌گیرد. این دوربین با تکنولوژی 120 WDR دسی بل و ۱۵۰ متر IR range و قدرت زوم تا ۲۵ برابر،‌در تاریک‌ترین شب‌ها نیز تصاویری با کیفیت و با جزئیات به شما ارائه می‌کند. منظور از IR Range، میزان برد نور دید در شب است. قابلیت Pan و Tilt یعنی چرخش به طرفین و بالا و پایین کاربرد این مدل را برای نظارت بر مناطق مورد نظر ما محیا می‌کند.

معرفی ۵ تا از بهترین دوربین‌های HikVision در این نقطه به پایان رسید. با توجه به نیازها و انتظاراتی که از یک دوربین مداربسته دارید، به نظر شما بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن کدام یک از این ۵ مورد می‌تواند باشد؟

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای این نوشته به آن اشاره کردیم، «بهترین» دوربین برای شما به توجه به نیازهای شما تعیین می‌شود. برای داشتن بهترین انتخاب،‌ سعی کردیم تا شرح کاملی از ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این مطلب نیاز شما را در این زمینه رفع کند. حتما در بخش نظرات نیز همراه ما باشید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من