دوربین تورت حرارتی – نوری سری DeepinView هایک ویژن ، جایزه نوآوری ESX را بدست آورد !

فهرست مطالب

یکی از جوایزی که هر ساله به محصولات منتخب صنعت نظارت تصویری اعطا می شود ، جایزه نوآورانه ESX است، امسال هم برای سومین سال این جایزه پس از بررسی سخت افزاری و نرم افزاری محصولات از لحاظ نوآوری و تعالی در صنعت امنیت و رده نظارت تصویری دوربین IP ،  به دوربین تورت حرارتی – نوری هایک ویژن سری DeepinView تعلق گرفت .

دوربین تورت هایک ویژن مدل DS-2TD1217-3/V1 داری قیمت مناسب ، اندازه کوچک ، تصویر برداری در دو حالت حرارتی ( با وضوح 160×120 ) و حالت نوری ( با وضوح 1920×1080 ) می باشد ، این دوربین با لنز ثابت ( در سه مدل 2 ، 3 و 6 میلیمتر ) تولید و از پردازشگر GPU مجهز به الگوریتم های هوش مصنوعی بهره می برد که قابلیت های منحصر به فردی مانند : آنالیز تصویر ، حفاظت پیرامونی ، پیشگیری از وقوع آتش سوزی و ارائه اطلاعات خدمات و نگهداری را ارائه می دهد، دوربین تورت هایک ویژن از لحاظ امکانات بالا و قیمت مناسب آن ، یک انتخاب مناسب برای کاربران به حساب می آید .

دوربین تورت حرارتی هایک ویژن

دوربین تورت حرارتی – نوری سری DeepinView هایک ویژن ، جایزه نوآوری ESX را بدست آورد !

هایک ویژن – Hikvision و بقیه برندگان جایزه نو آوری ESX ، توسط هیئت داوران مشتمل بر متخصصان حوزه امنیت انتخاب شده اند .  هر ساله این تیم ، محصولات مختلف را بر اساس معیار هایی مانند ویژگی ها ، فناوری های هوشمند ، امکانات نوآورانه و میزان توسعه سیستم با پیشرفت تکنولوژی بررسی و بهترین ها را انتخاب می کنند .

همچنین هایک ویژن برای رقابت در چالش TechVision که یک رقابت زنده در مخزن کوسه (Shark Tank ) است دعوت شده است در این رقابت ، برند های دعوت شده بهترین محصولات خود را با یکدیگر به رقابت می گذارند و کارشناسان حوزه امنیت به آنها رای می دهند .

تونی دی استفانو مدیر بخش توسعه کسب و کار هایک ویژن در این باره گفت : ما افتخار می کنیم که بار دیگر جایزه تولید محصول نوآورانه ESX را دریافت کردیم . همچنین اریک چن مدیر بخش آمریکای شمالی هایک ویژن در این زمینه گفت : دوربین حرارتی سری DeepinView هایک ویژن به گونه ای طراحی شده که می توان علاوه بر صنایع کوچک  در پروژه های بزرگ نیز از آن استفاده نمود . ارائه تصویر با کیفیت در کنار فناوری های حرارتی مدرن و قیمت مناسب باعث شده تا این دوربین خیلی زود بتواند سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص بدهد .

منبع : securitytoday.in

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من