دوربین زیر آب هایک ویژن تصاویر با کیفیت را از اعماق آب تصویر برداری می کند !

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن به عنوان پیشرو در حوزه تولید محصولات نظارت تصویری نو آورانه در دنیا ، اخیرا دو مدل دوربین با قابلیت تصویر برداری زیر آب را رونمایی کرده است . این دوربین ها می توانند در هر شرایط آب و هوایی زیر آب ، تصاویر با کیفیتی را ارائه کنند . از این دوربین ها برای راهکار های مختلفی مانند نظارت بر آبزیان ، مهندسی هیدرولیک و مایعات و سناریو های نجات افراد در زیر آب استفاده کرد .

دوربین های زیر آب هایک ویژن می توانند فشار زیر آب را تحمل کنند و به علاوه با قابلیت ضد خوردگی خود توان عملکرد مطلوب در شرایط نامساعد را دارند. جنس بدنه این دوربین ها از نوع استیل ضد زنگ SUS304/SUS316L است که در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاوم است ، دوربین DS-2XC6225G0-L هایک ویژن می تواند فشار بالای زیر آب را تا فاصله 50 متری تحمل کرده و تصاویر با کیفیتی ارائه نمایند . دوربین دیگر ، دوربین DS-2XC6224G0-L هایک ویژن است  عمق کمتری را پوشش داده و تا عمق 15 متری آب برای تصویر برداری مناسب است . هر دوی این دوربین ها از کابل های تقویت شده مناسب انتقال تصویر در زیر آب برای ارسال تصاویر خود به رکوردر هایک ویژن استفاده می کنند .

دوربین زیر آب هایک ویژن تصاویر با کیفیت را از اعماق آب تصویر برداری می کند !

دوربین زیر آب هایک ویژن تصاویر با کیفیت را از اعماق آب تصویر برداری می کند !

دوربین زیر آب هایک ویژن تصاویر با کیفیت را از اعماق آب تصویر برداری می کند !

دوربین زیر آب هایک ویژن تصاویر با کیفیت را از اعماق آب تصویر برداری می کند !

این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان تصویر برداری با وضوح بالا در زیر آب و در هر شرایط نوری را فراهم می کنند ، پروژکتور نور سفید تعبیه شده بر روی دوربین ، در تاریکی مطلق زیر آب ، تا شعاع 10 متری را نوردهی می کند تا تصویر دوربین با کیفیت ارائه شود . دوربین ها با لنز های ثابت و فواصل کانونی ، 2 م.م ، 2.8 م.م و 4 م .م تولید شده اند علاوه بر این فضای روی دوربین مجهز به ماده ضد خوردگی است و این باعث مقاومت دوربین در مقابل خوردگی ناشی از آب دریا می باشد . شیشه روی دو دوربین زیر آب هایک ویژن توسط ماده ی مخصوصی پوشانده شده است که این ماده مانع از چسبیدن و رشد میکرو ارگانیسم های دریایی مانند جلبک ها و کاهش میدان دید دوربین می شود  و نهایتا تکنولوژی تصویر برداری ویژه دوربین در شرایط زیر آب به گونه ای است که دوربین با فیلتر طیف های رنگی مزاحم در زیر آب ، تصاویر با وضوح و کیفیت مناسبی ارائه می دهد .

برخی از قابلیت های دیگر دوربین زیر آب Hikvision به شرح زیر است :

  • وضوح تصویر حداکثر 2 مگا پیکسل .
  • لنز ثابت 2 ، 2.8 ، 4 میلیمتر .
  • تصویر برداری 30 فریم در ثانیه در رزولوشن 2 مگا پیکسل ( 1080P ) .
  • فرمت فشرده سازی تصویر 265/H.264/MJPEG .
  • 120 دسی بل WDR .
  • امکان ارسال سه استریم مجزا به مرکز کنترل ضبط .
  • امکان نصب SD کارت روی دوربین با ظرفیت حداکثر 128 گیگا بایت .

برخی از حوزه هایی که می توان از دوربین زیر آب و ضد خوردگی هایک ویژن استفاده کرد عبارتند از ، نظارت بر سکو های حفاری در زیر دریا ، نظارت بر مکان ها و استخر های آبزی پروری ، مخازن مختلف ، استخر های شنا و فاضلاب . به علاوه از دوربین های مخصوص تصویر برداری در زیر آب می توان برای تصویر برداری در محیط هایی که خاصیت خورندگی دارند مانند فاضلاب های صنعتی و یا شیمیایی استفاده کرد . تصاویر ارائه شده توسط این دوربین های وضوح کامل برخوردار است و کاربر می تواند با توجه به اطلاعات ارزشمند تصاویر این دوربین ها ، تصمیمات مدیریتی مختلفی را اتخاذ نماید .

آلن ژو مدیر منطقه ای هایک ویژن اروپا در این زمینه گفت : ” ما در هایک ویژن همیشه به دنبال کمک به مشتریان خود هستیم حال اینکه نیاز های آنها در روی زمین یا زیر آب باشد ، این مهم برای ما فرقی نمی کند ، نظارت در آب و بیرون آب همواره می تواند از نیاز های حیاتی مشتریان باشد ، آنها می توانند به کمک دوربین های هایک ویژن تمامی نیاز های امنیتی و نظارتی خود را در بیرون یا درون آب را به خوبی تحت نظر داشته باشند ” .

منبع : hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من