دوربین مداربسته آنالوگ چیست و چه انواعی دارد؟

فهرست مطالب

دوربین‌های مداربسته در یک دسته بندی کلی به دو نوع دیجیتال و آنالوگ دسته بندی می‌شوند. در حال حاضر بیشتر خریداران به سمت دوربین‌های دیجیتال تمایل دارند؛ اما این موضوع در حالی است که دوربین‌های آنالوگ نیز می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای یک سری شرایط و کسب و کارها باشند. به علاوه با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیک که در این محصولات به وجود آمده از نظر کیفیت نیز تقریباً با دوربین‌های دیجیتال برابری می‌کنند. البته دوربین‌های دیجیتال می‌توانند بسیار پیشرفته از دوربین‌های آنالوگ باشند. در ادامه همراه ماباشید تا مفصل به بررسی ویژگی‌های دوربین‌های آنالوگ بپردازیم و به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال در چیست؟

تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال در چیست؟

دوربین‌های آنالوگ در برنامه‌های امنیتی ویدئویی و کنترل دسترسی در بسیاری از صنایع مختلف یافت می‌شوند. دوربین‌های آنالوگ تصاویر را ضبط می‌کنند و آنها را برای تجزیه و تحلیل و ذخیره سازی از طریق اتصالات سیمی، مانند کابل کواکسیال، به یک دستگاه ضبط که معمولاً در یک مرکز امنیتی یافت می‌شود، منتقل می‌کنند. آنها نیاز به منبع تغذیه سیمی جداگانه دارند.

در دوربین دیجیتال که دارای فناوری IP است تصاویر به روشی مشابه ضبط خواهد شد اما داده‌ها را از طریق اینترنت یا یک شبکه محلی یا گسترده (LAN یا WAN) به یک ضبط کننده ویدیوی شبکه ارسال می‌کند. برخلاف دوربین‌های سنتی، یک دوربین IP می‌تواند انرژی خود را از شبکه با استفاده از فناوری Power-over-Ethernet (PoE) دریافت کند.

پیشنهادی: دوربین PTZ هایک ویژن

کیفیت تصویر

اما هنگام مقایسه دوربین IP با دوربین آنالوگ، کیفیت تصویر مهم‌ترین نکته است. یک دوربین امنیتی نیاز به ارائه تصاویر با کیفیت برای تجزیه و تحلیل و شواهد احتمالی در صورت نقض امنیتی دارد.

فناوری دوربین آنالوگ با وضوح بالا (HD) در حال پیشرفت است و اکنون می‌تواند تا رزولوشن 4 یا 5 مگاپیکسلی را ارائه دهد. با این حال، این نشان دهنده سطح بالایی از محدوده است. اگر بین دوربین آنالوگ در مقابل دوربین IP انتخاب می‌کنید و وضوح تصویر برای کسب و کار شما حیاتی است، بدانید که رزولوشن دوربین‌های آنالوگ استاندارد به طور کلی کمتر از همتایان دیجیتال آنها است. دوربین‌های مداربسته آنالوگ، فیلم‌برداری با وضوح بالا را مانند دوربین‌های تحت شبکه IP ارائه نمی‌کنند. علاوه بر این، دوربین‌های مداربسته آنالوگ قادر به ضبط یا تشخیص حرکت به خوبی دوربین دیجیتال نیستند.

کیفیت تصویر

یکی از مزیت‌های دوربین IP در مقابل آنالوگ این است که دوربین‌های IP وضوح بالاتری را ارائه می‌دهند. سیستم‌های دوربین IP همچنین دارای تشخیص حرکت خوبی هستند و نرخ فریم بالاتری نسبت به دوربین‌های آنالوگ ارائه می‌دهند. این برای نظارت بر نواحی با سطح حرکت بالا یا جایی که جزئیات دقیق مانند تشخیص چهره برای تجزیه و تحلیل یا تشخیص نفوذ مورد نیاز است، مهم خواهد بود.

پهنای باند

کیفیت تصویر و تشخیص حرکت نیز می‌تواند تحت تأثیر پهنای باند باشد. هنگام برنامه ریزی برای نصب یک سیستم امنیتی دوربین امنیتی، مقایسه پهنای باند مورد نیاز دوربین‌های IP در مقابل دوربین‌های آنالوگ ضروری است.

دوربین‌های IP مانند IP Dome یا دوربین‌های امنیتی گلوله تصاویر با کیفیت بهتر و وضوح بالاتر را نسبت به نسخه‌های دوربین مداربسته آنالوگ ارائه می‌دهند. با این حال، این امر پهنای باند و نیازهای ذخیره سازی را افزایش می‌دهد زیرا اندازه فایل بزرگ‌تر است. شبکه باید دارای پهنای باند کافی برای ارائه کیفیت تصویر بهینه باشد.

پوشش

هنگام برنامه‌ریزی یک سیستم امنیتی ویدیویی، محاسبه تعداد دوربین‌های مورد نیاز برای ارائه پوشش جامع، به‌ویژه مناطق پرترافیک یا با امنیت بالا، مهم است. در اینجا، مقایسه راه حل‌های آنالوگ و دیجیتال تفاوت‌های مهمی را برجسته می‌کند.

هنگامی که صحبت از امنیت دوربین آنالوگ می‌شود، سیستم‌های آنالوگ ممکن است برای پوشش یک منطقه به چندین دوربین نیاز داشته باشند. در حالی که دوربین‌های آنالوگ می‌توانند قابلیت حرکت، شیب یا زوم را در خود جای دهند، ممکن است هنگام استفاده از این عملکردها کیفیت تصویر کاهش یابد.

دوربین‌های IP با زوم دیجیتال می‌توانند چندین نما از همان مناطق را بدون افت کیفیت تصویر ارائه دهند. همچنین راه‌حل‌های مبتنی بر IP وجود دارند که چندین دوربین را در یک واحد ترکیب می‌کنند و هزینه‌های سخت‌افزاری و سیم‌کشی را کاهش می‌دهند و در عین حال پوشش را بهینه می‌کنند.

پهنای باند

پیشنهادی: دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

قدرت و اتصال

دوربین‌های آنالوگ برای برق و اتصال به کابل جداگانه نیاز دارند. کابل‌ها و کانکتورهای دوربین امنیتی الکتریکی برای تامین برق مورد استفاده قرار می‌گیرند و اتصال از طریق کابل کواکسیال یا کابل‌کشی جفت تابیده است. اگر دوربین فیدهای صوتی را نیز ارائه دهد یا قابلیت حرکت، شیب و زوم را در خود جای دهد، هر عملکرد به کابل کشی اختصاصی جداگانه نیاز دارد.

دوربین‌های IP مانند دوربین‌های امنیتی IP پانوراما تنها به یک کابل برای همه این عملکردها نیاز دارند. آنها می‌توانند برای انتقال تصاویر از طریق جفت تابیده اترنت یا کابل کواکسیال به شبکه LAN یا WAN متصل شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند با استفاده از فناوری PoE از طریق کابل‌های اترنت جفت تابیده، برق را از همان شبکه تامین کنند.

هر دو دوربین آنالوگ و IP می‌توانند تصاویر را به صورت بی سیم انتقال دهند، به شرطی که سیگنال قوی وجود داشته باشد.

نظارت هوشمند

متخصصان امنیتی باید بتوانند به سرعت تصمیم بگیرند تا در صورت وقوع حادثه، خطر را به حداقل برسانند.

دوربین‌های IP مانند دوربین‌های امنیتی IP PTZ در اینجا برتری دارند؛ زیرا می‌توانند برای پاسخگویی به رویدادهای خاص برنامه‌ریزی شوند. آنها گاهی اوقات به عنوان “دوربین‌های هوشمند” توصیف می‌شوند. این نوع دوربین‌ها به دلیل استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند پاسخگویی بیشتری نسبت به امنیت آنالوگ برای تیم‌های امنیتی فراهم کند.

نظارت هوشمند

 

فواصل انتقال

اگر تیم نظارت امنیتی، در فاصله قابل توجهی از منطقه یا ساختمانی قرار دارد که دوربین‌ها در آن نصب شده‌اند، مقایسه حداکثر فاصله انتقال برای دوربین‌های آنالوگ در مقابل دوربین‌های IP مهم است.

برای دوربین‌های آنالوگ، حداکثر فاصله انتقال تقریباً 300 متر از طریق کابل کواکسی یا 1.5 کیلومتر از طریق کابل‌های جفت تابیده است.

اگرچه دوربین‌های IP فقط می‌توانند تصاویر را در فاصله کوتاه‌تری – حدود 100 متر – از طریق اترنت جفت تابیده ارسال کنند، توانایی آنها برای ارسال داده‌ها از طریق اینترنت فاصله را به عنوان یک مانع حذف می‌کند.

این بدان معناست که ایستگاه‌های مانیتورینگ را می‌توان در هر مکانی با دسترسی امن به اینترنت قرار داد. همچنین به متخصصان امنیتی این امکان را می‌دهد که از راه دور بر روی دستگاه‌های تلفن همراه نظارت کنند و راحتی و انعطاف پذیری را افزایش دهند.

قدرت و اتصال

برای مطالعه: مگاپیکسل چیست

امنیت انتقال

برای به حداقل رساندن خطر نقض امنیت، ایمن سازی تصاویر و داده‌ها در سایت و در حین حمل و نقل ضروری است. دوربین IP در مقایسه با دوربین آنالوگ در سطوح امنیتی که ارائه می‌دهند متفاوت هستند.

فیدهای ویدیویی از دوربین‌های آنالوگ هنگام ارسال رمزگذاری نمی‌شوند و در صورت رهگیری سیگنال‌ها، خطر نقض امنیت افزایش می‌یابد. همچنین خطر از دست دادن از طریق سرقت قطعات فیزیکی وجود دارد.

سیگنال‌های دوربین‌های IP مانند دوربین‌های ضد انفجار IP قبل از انتقال از طریق اینترنت یا شبکه خصوصی مجازی (VPN) در منبع رمزگذاری می‌شوند تا امنیت را به حداکثر برسانند.

ذخیره سازی داده‌ها

امکانات ذخیره سازی داده‌ها از دوربین‌ها باید مقیاس پذیر و قابل دسترسی باشد. جدا از ارزش آن در تجزیه و تحلیل حوادث، پشتیبانی از ممیزی‌ها و ارائه شواهد، داده‌ها همچنین باید برای دوره‌های خاص نگهداری شوند تا از انطباق با مقررات مشتری یا صنعت اطمینان حاصل شود.

صرف نظر از فناوری دوربین – دوربین آنالوگ در مقابل دوربین دیجیتال – متخصصان امنیتی می‌توانند فضای ذخیره سازی را در محل نگهداری کنند یا از امکانات ذخیره سازی ابری استفاده کنند.

دوربین‌های آنالوگ به طور سنتی تصاویر و سایر داده‌ها را به یک دستگاه ضبط در محل صادر می‌کنند، که همچنین می‌تواند داده‌ها را برای بازیابی و تجزیه و تحلیل ذخیره کند. بسته به ظرفیت مورد نیاز، داده‌ها ممکن است به ابر یا به یک مرکز داده نیز منتقل شوند.

 

دوربین‌های IP می‌توانند داده‌ها را مستقیماً از طریق اینترنت به امکانات ذخیره سازی ابری منتقل کنند. متخصصان امنیت می‌توانند با استفاده از انواع دستگاه‌های متصل به اینترنت، در هر کجا که قرار دارند، به داده‌ها دسترسی پیدا کرده، دانلود یا دریافت کنند. این امکان را برای تیم‌های امنیتی فراهم می‌کند تا از راه دور نظارت و پاسخ دهند یا داده‌ها را به اشتراک بگذارند و با سایر متخصصان یا ذینفعان همکاری کنند.

 

نصب و مقیاس پذیری

یک عامل کلیدی در تصمیم گیری بین دوربین‌های IP در مقابل دوربین‌های آنالوگ، هزینه و پیچیدگی نسبی نصب سیستم‌های جدید یا افزودن دوربین‌های بیشتر به تاسیسات موجود است.

مقیاس پذیری برای سازمان‌هایی که در حال رشد هستند یا با انواع مختلفی از تهدیدها روبرو هستند، مهم است، به همین دلیل باید در انتخاب نوع دوربین دقت شود.

جدا از هزینه واحد تجهیزات، افزودن دوربین‌های آنالوگ جدید به سیم‌کشی اختصاصی جدید برای برق، اتصال و هر قابلیت دیگری نیاز دارد.

از آنجایی که دوربین‌های دیجیتال به کابل کشی کمتری نیاز دارند در نتیجه مقیاس پذیری آن‌ها نیز بهتر از دوربین آنالوگ است.

 

ادغام با سایر برنامه‌ها

دوربین‌های IP این قابلیت را دارند که بخشی از یک راه حل هوشمند گسترده‌تر را تشکیل دهند. آنها بر اساس استانداردهای باز ساخته شده‌اند تا بتوانند به راحتی با سایر برنامه‌ها ادغام شوند و با سایر دستگاه‌ها قابل همکاری باشند.

هزینه‌های مادام العمر

هنگام مقایسه هزینه‌های مادام العمر دوربین‌های آنالوگ در مقابل IP، باید همه عوامل مرتبط با هزینه را در نظر بگیرید.

هزینه‌های واحد به مدل دوربین انتخابی بستگی دارد و فقط باید به عنوان بخشی از محاسبه هزینه طول عمر در نظر گرفته شود.

هزینه‌های راه اندازی، نصب و گسترش سیستم آنالوگ به دلیل سیم کشی مورد نیاز برای هر دوربین بیشتر است.

هزینه پوشش برای دوربین‌های IP به دلیل استفاده از قابلیت‌های زوم، می‌تواند کمتر باشد.

در حالی که دوربین‌های IP به پهنای باند بالاتری نسبت به مدل‌های آنالوگ نیاز دارند، در مقابل هزینه‌های شبکه و کابل کشی کمتر خواهند داشت.

انواع دوربین مداربسته آنالوگ

انواع دوربین مداربسته آنالوگ

در این قسمت  قصد داریم انواع دوربین مداربسته آنالوگ را از نظر تکنولوژی و از نظر طراحی  بررسی کنیم. زیرا برخلاف دوربین‌های دیجیتال که تقریباً تمامی خریداران از تکنولوژی‌های این محصولات اطلاعات خوبی دارند، در رابطه با انواع دوربین مداربسته آنالوگ از نظر تکنولوژی اطلاعات خوبی وجود ندارد که ما در ادامه این مورد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

انواع دوربین مداربسته آنالوگ از نظر طراحی

از نظر طراحی دوربین‌های آنالوگ می‌توانند در انواع طرح‌های دام، بولت، اسپید دام تولید شوند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

دوربین مداربسته آنالوگ دام:

این محصولات روی سقف نصب شده و مراحل نصب آسان‌تری دارند.

اگر به دنبال دوربین دام با مقاومت بالا در شرایط محیطی هستید باید از مدل‌های دارای کاور استفاده نمایید.

دوربین مداربسته آنالوگ اسپید دام (PTZ):

این محصولات دارای قابلیت چرخش افقی و عمودی هستند واز مهم‌ترین قابلیت‌های این دوربین، داشتن قابلیت کنترل و زوم سوژه‌ها است.

دوربین آنالوگ بولت:

این محصولات به شکل استوانه یا مکعب مستطیل طراحی می‌شوند و دارای قابلیت استفاده برای محیط‌های خارجی و داخلی خواهند بود. جنس بیرونی بدنه این محصولات نیز قالبا فلزی است.

انواع دوربین مداربسته آنالوگ از نظر تکنولوژی

دوربین‌های آنالوگ که دارای این تکنولوژی‌ها هستند می‌توانند، به انتقال تصاویر آنالوگ “بیشتر” (فراتر از علامت 100 متر) کمک کنید و در عین حال کیفیت سیگنال را در فاصله دور تضمین نمایند.

می‌تواند تصاویر فول اچ دی 2K یا بالاتر را انتقال دهد در حالی که همچنان کیفیت تصویر Full HD یا بالاتر را تضمین می‌کند.

فناوری HD-TVI: رابط ویدیویی حمل و نقل با وضوح بالا که توسط Techpoint منتشر شده است.

فناوری HD-CVI: پروتکل ویدئویی رابط ویدئویی کامپوزیت با وضوح بالا (اختصاصی) داهوا.

معرفی فناوری AHD در دوربین آنالوگ

فناوری AHD به انتقال سیگنال‌های ویدیویی با وضوح بالا Full HD (یا بالاتر) از طریق کابل کواکسیال سنتی تا فاصله 500 متری بدون کاهش کیفیت تصاویر، سیگنال‌های ویدیویی و صوتی کمک می‌کند.

سه استاندارد AHD محبوب در بازار وجود دارد که به شرح زیر است:

AHD-L (کم): استاندارد AHD با وضوح پایین. دوربین AHD-L وضوح کمتری نسبت به HD استاندارد دارد و ارزان است.

AHD-M (متوسط): استاندارد AHD برای حداکثر وضوح 720p (معادل HD).

AHD-H (بالا): استاندارد AHD برای وضوح 1080p یا بالاتر (از Full HD یا بالاتر).

معرفی فناوری AHD در دوربین آنالوگ

 مزایای تکنولوژی AHD

فناوری AHD محدودیت فاصله سنتی را از 100 متر به 500 متر شکسته است. علاوه بر این، فناوری AHD برای توانایی انتقال ویدیوهای مبتنی بر آنالوگ با وضوح بالا از طریق سیستم کابل کواکسیال در حالی که کیفیت ویدیوی واضح را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های دوربین AHD:

بر اساس آنچه Nextchip اعلام کرد، برخلاف HD-TVI و HD-CVI، فناوری AHD بر فشرده سازی تصویر تمرکز نمی‌کند. این به فناوری دوربین AHD کمک کرده است مزایای برجسته‌ای را به شرح زیر به ارمغان بیاورد:

 

  • انتقال از راه دور پیشرفته (تا 500 متر در کابل کواکسیال سنتی 75-3).
  • هیچ تاخیری در ویدئو وجود ندارد زیرا نیازی به فشرده سازی نیست. افزایش سازگاری با سایر استانداردهای ضبط و دوربین.
  • بهبود سرعت پردازش تراشه گرافیکی روی دوربین و ضبط به دلیل عدم تمرکز منابع برای فشرده سازی و رفع فشرده سازی.
  • کنترل دوربین انعطاف پذیرتر را همراه با ویژگی‌های هشدار پیشرفته ارائه می‌دهد. نصب آسان.
  • وضوح بالا: فیلتر سیگنال پیشرفته، کاهش نویز سه بعدی، وضوح تصویر بالاتر، بازتولید تصویر بهتر.

معرفی تکنولوژی HD-TVI در دوربین آنالوگ

HD-TVI مخفف High Definition Transport Video Interface است که به معنای “رابط انتقال ویدئو با کیفیت بالا” است.

فناوری HD-TVI توسط Techpoint  در سال 2014 توسعه یافت. امروزه فناوری HD-Tvi توسط بسیاری از تولیدکنندگان دوربین و ضبط کننده برای محصولات امنیتی آن استفاده می‌شود.

 

 مزایای فناوری HD-TVI

همانند AHD، فناوری HD-Tvi بسیاری از مشکلات انتقال سیگنال با وضوح بالا را حل کرده است و فاصله انتقال را تا 300-500 متر بهبود می‌بخشد و در عین حال کیفیت سیگنال پایدار را تضمین می‌کند.

معرفی تکنولوژی HD-TVI در دوربین آنالوگ

مزایای فناوری HD-TVI:

فاصله انتقال در کابل کواکسیال از: 300 متر تا 500 متر می‌رسد.

اجازه انتقال روی کابل شبکه (کابل پیچ خورده) CAT5 / CAT5: 200 متر.

وضوح می‌تواند به 720p، 1080p (2Mp)، 3Mp، 4Mp، 8Mp برسد و می‌تواند بالاتر باشد.

فناوری انتقال کواکسیال سنتی RG59 (محبوب‌ترین کابل)، که سیستم‌های دوربین آنالوگ قدیمی‌تر را قادر می‌سازد تا بدون تعویض زیرساخت کابل، به HD، Full HD ارتقا یابند.

انتقال خوب سیگنال‌های ویدئویی، صوتی و داده بدون تداخل، بدون تخریب سیگنال.

امکان ارتقاء سیستم دوربین قدیمی به دوربین با فناوری HD-TVI در حالی که کل زیرساخت کواکسیال قدیمی را حفظ می‌کند، بدون هزینه زیرساخت اضافی.

معرفی تکنولوژی HD-CVI در دوربین آنالوگ

HD-CVI مخفف High Definition Composite Video Interface است که به معنای «رابط فشرده‌سازی ویدیویی با وضوح بالا» است. بنابراین، ما می‌توانیم ماهیت HD-CVI را به عنوان یک فناوری فشرده سازی و انتقال برای فشرده سازی از طریق کابل کواکسیال است.

 

متفاوت از 2 فناوری باز AHD و HD-TVI (ارائه شده توسط یک شرکت ثالث – شخص ثالث)، HD-CVI یک فناوری تحقیق، ثبت اختراع و منحصراً توسط Dahua Group (*) است.

مزایای HD-CVI:

قابلیت انتقال سیگنال‌های Full HD 2.0Mp، 4Mp، 8Mp.

فاصله انتقال سیگنال در کابل کواکسیال سنتی به 300-500 متر می‌رسد (مشابه با فناوری HD-TVI).

کمک به سیستم دوربین قدیمی برای ارتقاء به فناوری دوربین HD-TVI بدون ارتقاء زیرساخت سیم کشی سیگنال، کابل کواکسیال و سیم برق، صرفه جویی و بهینه سازی هزینه‌های ارتقاء سیستم.

استفاده از فناوری فشرده سازی تصویر و صدا که باعث کاهش ظرفیت و افزایش پهنای باند سیگنال در خطوط کابل کواکسیال می شود.

معرفی تکنولوژی HD-SDI در دوربین آنالوگ

HD-SDI مخفف High Definition Serial Digital Interface به معنای «استاندارد ارتباط دیجیتال سریال با وضوح بالا» است. HD-SDI اولین بار توسط انجمن مهندسین فیلم و تلویزیون آمریکا (SMPTE) در سال 1989 استاندارد شد.

این یک فناوری قدیمی، منسوخ و منسوخ به دلیل محدودیت‌های آن است.

 معایب HD-SDI

در ابتدا، HD-SDI استانداردی برای کمک به بهبود کیفیت تصاویر تلویزیونی و ویدئویی بود. استانداردهای SDI اضافی برای پشتیبانی از افزایش وضوح ویدیو (HD، UHD و موارد دیگر)، نرخ فریم، ویدیوی استریوسکوپی (3D) و عمق رنگ معرفی شده‌اند.

با این حال، بزرگ‌ترین ایراد فناوری HD-SDI این است که نمی‌تواند سیگنال‌های دور را منتقل کند اما کیفیت را حفظ می‌کند. به عبارت دیگر، فناوری HD-SDI هنگام انتقال دارای 2 یک نقطه ضعف بزرگ است:

هیچ سیگنال پایدار تضمینی هنگام ارسال روی کابل کواکسیال وجود ندارد.

نمی‌توان تضمین کرد که تعریف ویدیو هنگام انتقال بیش از 100 متر با کابل کواکسیال حفظ شود.

بهترین دوربین‌های مداربسته با کیفیت آنالوگ

در مورد بهترین دوربین مداربسته آنالوگ باید به شما بگوییم این موضوع بستگی به نیاز شما و محیط کسب و کار و یا منزلتان دارد. اگر قسمت انواع دوربین مداربسته آنالوگ را مطالعه کرده باشید، قطعاً متوجه شده‌اید که هر دوربین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و می‌تواند برای شرایط خاصی مناسب باشد. پس معرفی بهترین دوربین مداربسته آنالوگ ابتدا باید با تحلیل شرایط مد نظرتان انجام شود. اگر برای خرید دوربین مداربسته آنالوگ تصمیم نهایی خود را گرفته‌اید می‌توانید با استفاده از مشاوره تخصصی ما در نمایندگی اصلی هایک ویژن برای خرید بهترین دوربین مداربسته آنالوگ اقدام نمایید. برای دریافت مشاوره کافی است با ما تماس بگیرید.

خلاصه مطلب

ما سعی کردیم در این مطلب به تمامی سوالات احتمالی شما در مورد دوربین مداربسته آنالوگ پاسخ دهیم. در حال حاضر با وجود

پیشرفت‌هایی که در دوربین‌های آنالوگ وجود دارد؛ هنوز هم بسیاری در مورد این محصولات اطلاعات کمی دارند. به همین دلیل هدف ما از انتشار این مطلب ارائه اطلاعات به روز در رابطه با آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های این محصولات بود تا شما بتوانید تفاوت دوربین‌های آنالوگ و دیجیتال را به خوبی متوجه شوید. در صورتی که سوالی دارید می‌توانید با ما در قسمت نظرات در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین

تکنولوژی AHD و HD-CVI چه تفاوت هایی باهم دارند؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من