سری جدید دوربین های مدار بسته IP مجهز به هوش مصنوعی

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن سری جدید دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مجهز به هوش مصنوعی را به بازار ارائه خواهد کرد. اولین سری از دوربین های هوش مصنوعی هایک ویژن سال گذشته به بازار عرضه شد، اما امسال این شرکت با بهبود تکنولوژی و کارایی محصولات هوش مصنوعی خود در تلاش است که نظر مشتریان را جلب کند. سری جدید محصولات شامل دقت بالاتر ، تصاویر واقعی تر ، رزولوشن بیشتر و بسیاری از تکنولوژی های آنالیز هوشمند تصویر ( مانند مدیریت هوشمند صف ) می باشد.

دوربین های هوش مصنوعی هایک ویژن همچنین قابلیت تصویر برداری از چهره ، تشخیص و تجزیه و تحلیل پلاک خودرو ( ANPR ) را برای کاربران فراهم می کند. 

دوربین های تشخیص چهره قادر است چهره مورد نظر را از بین خیل عظیم تصاویر چهره افراد در زمان کوتاهی تشخیص داده و به کاربر اتاق کنترل خبر دهد. استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در این دوربین باعث شده است تا تصویر با کیفیت تر با زاویه دید مناسب بهترین تصویر توسط دوربین ثبت شود و در نتیجه چهره افراد با درصد تطبیق بسیار بالایی توسط دوربین تشخیص چهره هایک ویژن تصویر برداری می شود. این دوربین یک پیشنهاد مناسب برای ردیابی افراد مشکوک در راهکار امنیت شهر ها می باشد.

تجزیه و تحلیل هوشمند دوربین هایک ویژن می تواند بصورت خودکار افرادی که در یک ناحیه قرار می گیرند را آنالیز کرده و هنگامی که آنها در صف قرار دارند ، هشدار های مختلفی را ارسال یا مدیریت کند به عنوان مثال زمانی که تعداد افراد از حد معینی بیشتر شود به اپراتور خبر می دهد تا در صورت صلاحدید ( به عنوان مثال در قسمت صندوق یک فروشگاه بزرگ ) صندوق یا صندوق هایی را وارد مدار کند تا مشتریان با کمترین میزان معطل شدن عملیات پرداخت را انجام دهند. این تکنولوژی حتی قادر است زمان متوسط معطلی افراد را نیز محاسبه نماید تا به عنوان اطلاعات مهم در تصمیم گیری های بعدی مدیران فروشگاه مورد استفاده  قرار بگیرد.

دوربین پلاک خوان جدید هایک ویژن می تواند ابتدا وسیله نقلیه را از غیر آن ( انسان یا حیوان ) تشخیص دهد ، پس از شناسایی شماره پلاک وسیله نقلیه را شناسایی و ثبت می کند، علاوه بر آن سیستم می تواند در صورتی که وسیله نقلیه فاقد پلاک باشد هشدارهای لازم را ارسال نماید، تشخیص پلاک کوچک برای موتور سیکلت ها و پلاک های مخدوش از دیگر ویژگی های دوربین ANPR هوش مصنوعی هایک ویژن می باشد. این دوربین در سه ماهه آخر سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

سایر ویژگی های مهمی که در سری هوش مصنوعی محصولات هایک ویژن وجود دارد عبارتند از: فاصله کانونی وسیع برای دستیابی به میدان دید مناسب ، 140 دسی بل WDR در رزولوشن دو مگا پیکسل ، برد ال ای دی دید در شب 30 و 50 متری ، تکنولوژی های Darkfighter  و Darkfighter X و همچنین قابلیت ضد ضربه ( IK10 ) می باشد.

پیتر گووان مدیر فروش و بازاریابی هایک ویژن اروپا می گوید : پیشرفت در حوزه مدار بسته و هوش مصنوعی ( AI ) هر روز مشتریان را بیشتر هیجان زده می کند ، بخش تحقیق و توسعه هایک ویژن هموارد در تلاش هستند تا با ایده پردازی کاربردی و نو آورانه ، مناسب ترین محصولات را در حوزه هوش مصنوعی طراحی و روانه تولید نمایند. هایک ویژن هموارد در تلاش است تا زندگی امن تری را برای مشتریان خود فراهم نماید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من