شرکت طراحی JVSG مدل های مختلف هایک ویژن را در نرم افزار طراحی سامانه دوربین مدار بسته خود اضافه کرد

فهرست مطالب

هایک ویژن به عنوان شرکت پیشرو در صنعت مدار بسته و ارائه کننده راهکارهای خلاقانه سامانه نظارت تصویری در یک حرکت هوشمندانه از پیش برنامه ریزی شده و به منظور پشتیبانی بهتر دوربین های مدار بسته جدید خود از اکتبر 2017 با شرکت JVSG به عنوان یکی از تولید کنندگان قدرتمند نرم افزارهای طراحی سامانه دوربین مدار بسته شروع به همکاری کرده است.

از این پس مشتریان، مصرف کنندگان و طراحان و همچنین تکنیسین هایی که از محصولات هایک ویژن استفاده می کنند قادر خواهند بود از ابزارهای طراحی نرم افزار JVSG استفاده کنند و محصولات تحت شبکه سری های 2، 4 و 6 را بصورت مستقیم در نرم افزار استفاده کنند و از تجزیه و تحلیل دوربین ها توسط نرم افزار JVSG استفاده کنند.

پارامترهای تأثیر گذار دوربین مانند رزولوشن، فاصله کانونی، زاویه دید و… در این نرم افزار در دسترس می باشد، و این مهم در اختیار طراحان قرار دارد تا با اضافه کردن این دوربین ها در سایت خود به صورت دو و سه بعدی مدل سازی کنند و از خروجی نرم افزار مذکور استفاده کنند و بهترین راه حل ره به مشتریان خود ارائه نمایند. همچنین رویت زاویه دید دوربین بر اساس مشخصات فنی دوربین ها به طراحی سامانه بصورت بدون نقطه کور و یا با حداقل نقطه کور در سایت قابل دسترس می باشد.

از دیگر موارد مهم که توسط این نرم افزار روی دوربین های هایک ویژن در دسترس می باشد محاسبه میزان پهنای باند هر دوربین، مجموع پهنای باند دوربین ها و همچنین میزان حافظه ذخیره شده کل دوربین ها بر اساس میزان روزهای مشخص می باشد که در این نرم افزار در دسترس می باشد.

از سوی دیگر ارائه طرح و پیشنهاد فنی تصویری به مشتریان کمک می کند تا پوشش فضاهایی که در آن نیازهای نظارتی و حفاظتی دارند را، به بهترین نحو ممکن قبل از نصب دوربین ها ببینند و نسبت به تغییرات احتمالی جای دوربین ها قبل از شروع عملیات نصب اقدام کنند. این موضوع فرآیند دوباره کاری طراحان و تکنیسین های نصب را به حداقل می رساند.

JVSG

طراحی و جانمایی دوربین ها در محل مورد نظر مشتریان کمک می کند تا طراحی های خود را با روش های نوین انجام دهند و لذا هزینه های سامانه دوربین های مدار بسته مورد استفاده شان بهینه شده و در نتیجه به لحاظ قیمتی بهینه تر می گردد.

مکس شویکو موسس JVSG راجع به دستیابی به این توافق با شرکت هایک ویژن گفت: بسیار خوشحالیم که از مدل های جدید دوربین تحت شبکه هایک ویژن پشتیبانی می کنیم این مهم با توجه به میزان افزایش تولید و فروش سالانه هایک ویژن در دنیا و همچنین پایبندی این شرکت به تعهدات خود در مورد تولید محصولات با کیفیت و دارای فناوری روز دنیا بسیار برای ما مهم و حیاتی به حساب می آید. با استفاده از ابزار طراحی دوربین های مدار بسته، مشتریان از تلفیق فوق العاده امکانات امنیتی می توانند برای اجرای پروژه های خود بهره مند شوند.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن با رنج گسترده رزولوشن از 2 تا 12 مگا پیکسل در انواع مدل های دوربین دام هایک ویژن، دوربین بولت هایک ویژن و تورت فیکس لنز و وریفوکال در این نرم افزار وجود دارند و می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. دسترسی به تمام ویژگی های این دوربین ها از جمله انتخاب لنز، استفاده از قابلیت دید در شب، تحلیل هوشمند، ذخیره سازی روی خود دوربین و یا مرکز کنترل، تغذیه توسطه قابلیت POE و یا آداپتور 12 ولت جهت عملکرد بهتر دستگاه روی این نرم افزار طراحی در اختیار قرار گرفته است.

JVSG

درباره شرکت هایک ویژن:

شرکت هایک ویژن به عنوان یک شرکت تولید کننده و صاحب سبک در زمینه تجهیزات دوربین مدار بسته در حال فعالیت می باشد. تولید تجهیزات مدار بسته به روز و دارای تنوع مختلف و همچنین ارائه راهکارهای هوشمند سامانه نظارت تصویری در حوزه های مختلف جزو فعالیت های این شرکت در دنیا می باشد. تیم R&D قوی این شرکت، و توان فنی بالای آن توانایی تولید بر اساس نیاز بازار و مشتریان مختلف در حوزه های متعدد را برای این شرکت فراهم کرده است. دوربین های مدار بسته، مرکز کنترل دوربین مدار بسته، لنز، کاور و… برخی از تولیدات این شرکت هستند همچین دستیابی به فرآیند ضبط تصاویر روی فضاهایی از قبیل Cloud، راهکارهای ضبط بلند مدت روی حافظه های بسیار بزرگ و بسیار از موارد دیگر از دیگر فعالیت های شرکت هایک ویژن می باشد. علاوه بر صنعت نظارت تصویری، شرکت هایک ویژن در نقشه راه بلند مدت خود وارد شدن در  صنایع دیگر از قبیل خانه هوشمند، اتوماسیون صنعتی، صنعت خودروی الکترونیک و رباتیک را در دستور کار دارد و تیم طراحی آن مشغول کار کردن بر روی این مهم هستند. شرکت هایک ویژن همیشه برای مشتریان خود اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، تأسیس دفاتر فروش و ارائه خدمات متعدد در سراسر جهان جهت ارائه خدمت به مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن از جمله فعالیت هایی است که این شرکت بصورت جدی مشغول فعالیت روی آن است.

JVSG

در باره شرکت JVSG:

این شرکت در زمینه ارائه طراحی های نرم افزاری سامانه نظارت تصویری و ارائه تجزیه و تحلیل های خاص آن مشغول فعالیت می باشد و جزو شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد. ارائه به روزترین نرم افزاهای طراحی و جانمایی سامانه نظارت تصویری بر اساس بهینه ترین مدل ها، توسط مهندسین مجرب این شرکت باعث شده تا همیشه جزو برترین های این حوزه لقب بگیرد. نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت دارای ظاهری ساده و آسان هستند و این مهم کار کردن طراحان با نرم افزارهای شرکت JVSG را بسیار راحت می کند. از نرم افزار طراحی این شرکت جهت ارائه طرح های بهینه بر اساس نیازهای مشتریان در بیش از 120 کشور جهان بصورت مستمر استفاده می شود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من