نکات برجسته بازار کنترل تردد (access control ) در سال 2018

فهرست مطالب

با اینکه بازار تجهیزات کنترل تردد در مقابل بازار دوربین مدار بسته ارزش کمتری دارد ، اماشرکت های مختلف در این بازار تلاش می کنند تا درصد بیشتری از بازار را به خود اختصاصدهند. با توجه به گزارش انجمن Memoori ، بازار فروش محصولات کنترل تردد در سال 2018با 8 درصد افزایش به حدود 7.5 میلیارد دلار رسیده است . در صورتی که با همین نرخ رشدسالهای بعدی را سپری کند ، میزان فروش محصولات Access Control تا سال 2023 به حدود 11 میلیارد دلار خواهد رسید .

نکات برجسته بازار کنترل تردد (access control ) در سال 2018

نکات برجسته بازار کنترل تردد (access control ) در سال 2018

پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از پروتکل های بازپروتکل های باز به دستگاه کنترل تردد امکان می دهند تا با سایر سیستم ها از جمله سیستم مدار بسته ، اعلام حریق و اعلام سرقت و … ارتباط برقرار کند همچنین این پروتکل ها امکان برقراری ارتباط بین تجهیزات برند های مختلف در حوزه کنترل تردد را نیز فراهم می کنند. حال سوال مهمی که در صنعت کنترل تردد، وجود دارد این است. آیا شرکت های تولید کننده باید پروتکل های باز را رعایت کنند یا خیر ؟ Memorii اعلام کرده که شرکت ها باید از این پروتکل ها پشتیبانی کنند .

ما در ابتدای راه یک بازار با سطح تقاضای صعودی هستیم ، چرا که امروزه بیشتر مشتریان از شبکه های IP استفاده می کنند که می توان توسط آنها سیستم های شناسایی هویت بر مبنای بیومتریک را با سرعت بیشتری توسعه داد. در این حوزه تولید کنندگان متعددی در حال فعالیت هستند که هر کدام در این سه سال به دنبال افزایش سهم خود از بازار هستند . مناسب ترین شیوه در این شرایط اما ، پشتیبانی از پروتکل های باز جهت یکپارچه سازی سیستم های مختلف است. سیستم های اختصاصی که از پروتکل های عمومی جهت یکپارچه سازی بیشتر استفاده می کنند برای توسعه و فروش مناسب نیستند ، با پیشرفت و توسعه تکنولوژی یکپارچه سازی سیستم های مختلف جهت ارائه راه حل امنیتی واحد امری ضروری است، Memorii ادامه می دهد که کمپانی های هایک ویژن ( HIKVISION ) و داهوا ( DAHUA ) به بازای کنترل تردد وارد شده اند و در زمینه تولید و توسعه این سری از محصولات رقابت شدیدی با یکدیگر دارند. این می تواند شاهدی بر این ادعا باشد. نهایتا با استفاده از پدیده هایی مانند اینترنت اشیا ( IOT ) ، همه شرکت های حوزه کنترل تردد باید از پروتکل های عمومی و باز جهت استفاده از بستر اینترنت و توسعه و هوشمند سازی بیشتر استفاده کنند.

منبع : مجله A&S

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من