هایک ویژن گواهینامه FIPS 140-2 را کسب کرد!

فهرست مطالب

گواهینامه  FIPS 140-2 یک استاندارد در حوزه محک ماژول های رمز نگاری بر روی تصاویر مدار بسته است که توسط سازمان های دولتی فدرال و برای صنایع و کسب و کار های تجاری تنظیم شده است .

هایک ویژن به عنوان یکی از رهبران در حوزه تولید محصولات مدار بسته و راه حل های نوآورانه با افتخار خبر دریافت گواهینامه استاندارد پردازش اطلاعات فدرال ایالات متحده آمریکا ، (FIPS) 140-2 را اعلام می کند ، این مهم را می تواند به عنوان یک نقطه عطف در حوزه امنیت سایبری محصولات هایک ویژن معرفی کرد .

استاندارد FIPS 140-2 یک استاندارد در حوزه رمز گذاری تصاویر و اطلاعات است که توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری اطلاعات ( NIST ) که زیر مجموعه وزارت بازرگانی ایالات متحده می باشد طراحی شده است .  استفاده از به موجب قانون ادارات دولتی فدرال در ایالات متحده و کانادا در حوزه وسیعی از صنایع این کشور ها مانند بانک ها و موسسات مالی ، مراکز درمانی و مراقبت های بهداشتی ، دادگاه ها ، نیروگاه ها و مراکز تجاری تنها باید از محصولاتی که استاندارد FIPS 140-2 دارند استفاده کنند .

دکتر وانگ بین مدیر آزمایشگاه امنیت شبکه و اطلاعات هایک ویژن در این باره گفت : ” شرکت هایک ویژن اعتقاد کامل دارد که صنعت نظارت تصویری باید به سمت استفاده از استاندارد هایی که دولت ها و صنایع آن را با دقت طراحی می کنند، پیش برود ، ما از اینکه همه ادارات مجاب شوند که از محصولات استاندارد استفاده کنند استقبال می کنیم چرا که از امنیت سایبری و کیفیت محصولات هایک ویژن اطمینان داریم . “

یکی از شناخته شده ترین استاندارد های امنیتی در دنیا استاندارد FIPS 140-2 است که توسط سازمان های متعددی تست شده و کاملا قابل اطمینان می باشد . این استاندارد مانند استاندارد ISO شهرت دارد و شرکت های قدرتمند در حوزه فناوری مانند اپل ، مایکروسافت ، سیسکو و گوگل استاندارد FIPS 140-2 را اخذ کرده اند .

شیوه آزمایش در استاندارد FIPS 140-2 شامل مجموعه ای از آزمون های دقیق می باشد که توسط آزمایشگاه امنیتی مستقل و معتبر ایالات متحده طراحی شده و مورد تایید NIST می باشد .

شرکت هایک ویژن مقوله امنیت سایبری را کاملا جدی می گیرد و تمامی قوانین و مقررات کشور های مختلف را اجرا می کند ، محصولات هایک ویژن استاندارد ها پیشرو در حوزه امنیت و مدار بسته شامل ISO 270001 ، ISO 9001:2008 ، CMMI Level 5 و AICPA SOC و بسیاری از استاندارد های دیگر را اخذ کرده اند تا بتوانند خیال مشتریان را بابت استفاده و انتقال اطلاعات از بستر امن راحت کنند .

منبع: hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من