پروژه نظارت تصویری هایک ویژن – مترو مال آنکارا (قسمت دوم)

فهرست مطالب

راهکار نظارتی هایک ویژن

تیم فنی هایک ویژن پس از بازدید و بررسی قسمت های مختلف این مرکز خرید و جلسات متعدد با مسئولان و تحلیل دقیق نیاز های امنیتی آنها ، در نهایت راه حل نظارت تصویری و امنیتی خود را ارائه کردند در این راهکار هایک ویژن محصولات زیر استفاده شد.

  • 411 دوربین بولت دید در شب هایک ویژن DS-2CD2620F-IS
  • 115 دوربین دام دید در شب هایک ویژن DS-2CD2720F-IS
  • 19 دوربین هایک ویژن DS-2DE5220I-AE
  • 11 رکوردر هایک ویژن DS-9664NI-F16
  • 35 کنترل کننده تردد افراد هایک ویژن DS-K2604
  • 30 کارت خوان مدل DS-K1101M
  • یک سرور بهمراه نرم افزار IVMS-5200E
  • دو کلاینت کنترل کننده DS-K2604

هایک ویژن ترکیه پس از نصب و راه اندازی سیستم نظارت تصویری و امنیتی ، آموزش پرسنل  مرتبط امنیتی را طی دوره های آموزشی  انجام داد و تیم فنی هایک ویژن به سوالات آنها در حین و پس از اتمام پروژه پاسخ دادند .

سطح ایمنی مرکز خرید پس از نصب سیستم نظارت تصویری به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرد . به عنوان مثال تصاویر دوربین های مدار بسته هایک ویژن توانست مظنونی که از یکی از فروشگاه های مرکز خرید سرقت کرده بود را شناسایی و پیدا کرده و به ماموران امنیتی کمک کند . در حال حاضر مسئولان مترو مال آنکارا می خواهند سیستم نظارت تصویری خود را گسترش دهند و از آن برای پوشش برج های مسکونی نیز استفاده کنند . همچنین تیم فنی هایک ویژن نیز در تلاش است تا پلتفرم ویدیویی 5200e خود را با سیستم های اعلام سرقت و اعلام حریق نصب شده در مجموعه یکپارچه کند تا مشتریان با خیال راحت و تنها از طریق یک سیستم واحد ، نظارت و مدیریت تمامی تجهیزات امنیتی را انجام دهند .

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن - مترو مال آنکارا (قسمت دوم)

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن – مترو مال آنکارا (قسمت دوم)

شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنند گان برتر در حوزه نظارت تصویری و تجهیزات نو آورانه و پیش رو در تلاش است تا با استفاده از سبد محصولات کامل خود ، نیاز های امنیتی و نظارتی مشتریان را به نحو مطلوب پوشش دهد . یکی از حوزه هایی که هایک ویژن در آن ، راهکار های حفاظتی کامل و جامعی ارائه می کند حوزه مراکز خرید است . راه حل های مختلف مبتنی بر دوربین مدار بسته هایک ویژن در کنار سایر راهکار ها مانند کنترل تردد و اعلام سرقت توسط شرکت هایک ویژن در بالاترین استاندارد ها ارائه می شود.

 

منبع : content.hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من