کمک هایک ویژن به سازمانها در جهت حفاظت از تنها پستاندار دریای چین که در خطر انقراض است!

فهرست مطالب

پروژه ملی حفاظت از گونه در خطر انقراض Yangtze Finless Porpoise در یکی از استان های چین به اجرا در آمده است ، به عنوان بخشی از این پروژه هایک ویژن به کمک صندوق جهانی حمایت از طبیعت ( WWF ) و صندوق حمایت از زمین ( OPF ) آمده است تا با استفاده از تجهیزات هوشمند و پیشرفته خود، خطر انقراض تنها پستاندارد آبزی باقیمانده در طولانی ترین رودخانه چین را به حداقل برساند .

وقتی صحبت از گونه های در معرض انقراض در چین می شود ، اکثر مردم به پاندای غول پیکر فکر می کنند با این حال با توجه به اعلام اتحادیه بین المللی حفاظت طبیعت ، نسل فرشته لبخند یا Yangtze Finless Porpoise بیشتر در معرض خطر است . طبق این گزارش تا سال 2017 ، تنها 1000 عدد از این پستاندارد آبزی وجود داشت .

کمک هایک ویژن به سازمانها در جهت حفاظت از تنها پستاندار دریای چین که در خطر انقراض است !

کمک هایک ویژن به سازمانها در جهت حفاظت از تنها پستاندار دریای چین که در خطر انقراض است !

یک خبر خوب این است که بسیاری از مردم تلاش کرده اند تا رودخانه یانگ تسه را که به عنوان خانه فرشته لبخند است را به محیط بهتری برای زندگی این گونه تبدیل کنند . با این همه پروژه Finless Porpoise تنها یک نمونه است .

با استفاده از تجهیزاتی مانند دوربین های زیر آب هایک ویژن ، پهپاد ها و پرنده های بدون سرنشین هایک ویژن ، می توان خانه این پستاندار را با کمترین مزاحمت تحت نظر گرفت و هر گونه اقدامی برای حفظ و امنیت فرشته لبخند را انجام داد . همچنین اطلاعات مهمی در خصوص تعداد و کیفیت زندگی این جاندار را جمع آوری نمود .

به گفته آقای لی گانگ ، مدیر منطقه WWF ، شمار فرشته های لبخند نا بالغ در منطقه از 20 عدد به حدود 100 عدد افزایش یافته است که بسیار خوشحال کننده است. با اینهمه هنوز هم تلاش های مشترک دولت و سازمان های غیر دولتی و اجتماعی برای رفع مشکل خطر انقراض این گونه های ارزشمند لازم است و در این مسیر شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح دوربین مدار بسته دنیا توانسته است محصولات نوآورانه خود را در جهت هر چه بهتر انجام شدن این پروژه به کار گرفته است .

منبع :سایت hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من