آموزش قدم به قدم انتقال تصویر هایک ویژن با روش p2p + فیلم

فهرست مطالب

یکی از روش های مشاهده کردن تصاویر دوربین مداربسته هایک ویژن از طریق انتقال تصویر هایک ویژن با روش P2P است. از این طریق می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی موبایل و تبلت مشاهده کنید. برای این کار باید ابتدا تنظیمات دستگاه dvr هایک ویژن انجام گیرد و سپس در ادامه مراحل آموزش انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل را آموزش خواهید دید.

 

تنظیمات دستگاه DVR هایک ویژن

انتقال تصویر هایک ویژن با روش p2p را میتوان برای دستگاه های DVR هایک ویژن انجام داد. این دستگاه ضبط کننده دارای قیمت های متنوعی است که میتوان آن را از لیست قیمت هایک ویژن ملاحظه کنید. برای شروع، ابتدا باید کابل شبکه را که بوسیله مودم یا سوئیچ به اینترنت وصل است را به پورت لن دستگاه وصل کنید. دستگاه را روشن کرده و به منوی اصلی رفته و روی configuration کلیک کنید.

برای تنظیمات DVR هایک ویژن جهت انتقال تصویر، از کادر سمت چپ گزینه Network را انتخاب کنید و روی Platform Access نیز کلیک کنید. در پنجره باز شده روی Enable تیک بزنید. در بخش Server Address باید آدرس dev.hik-connect.com نوشته شده باشد و یا از طریق گزینه Custom آنرا به صورت دستی وارد کنید. در کادر Verification Code رمزی را به دلخواه وارد کنید این رمز بهتر است بیشتر از 6 کاراکتر باشد تا امنیت بیشتری را برای کاربری شما فراهم کند.

 

تنظیمات DVR برای انتقال تصویر هایک ویژن

 

در آخر بر روی Apply کلیک کنید تا تغییرات انجام شده ذخیره شوند. در این صورت وضعیت دستگاه در بخش Status از حالت Offline به حالت Online تغییر خواهد کرد. پس از انجام تنظیمات اولیه بر روی دستگاه DVR باید مراحل پایین را که با عنوان آموزش انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل است را انجام دهید.

 

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل

در ادامه روند انتقال تصویر هایک ویژن با روش p2p باید از طریق گوشی موبایل یکی از نرم افزارهای iVMS-4500 / EZVIZ / Hik-Connect را برای دریافت تصاویر روی موبایل خود نصب کنید. ما ادامه آموزش را با نرم افزار هایک کانکت (Hike-Connect) توضیح خواهیم داد.

پس از دانلود و نصب هایک کانکت از اپ استور باید اکانت هایک ویژن داشته باشید. در صورت نداشتن اکانت آن را میتوانید ایجاد کنید که در ادامه مراحل آن را بیان می کنیم.

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن با روش p2p

  • اپ را باز کرده و کشور ایران را انتخاب کنید.

نحوه انتقال تصویر هایک ویژن با روش p2p

  • اگر برای اولین بار از این اپ استفاده می کنید لازم است که حساب کاربری در آن ایجاد کنید برای این کار بر روی register کلیک کنید.

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل

  • 2 راه برای ساخت اکانت وجود دارد یکی از طریق شماره موبایل و یکی با استفاده از ایمیل میتوان این کار را انجام داد.

برای انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل چه باید کرد؟

  • پس از انتخاب شماره تلفن همراه پنجره جدیدی باز شده که میتوان در آن شماره همراه خود را وارد کنید تا کد فعالسازی برای شما ارسال شود.

آموزش روش های انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل

  • بعد از دریافت کد فعالسازی و وارد کردن آن بر روی Next کلیک کنید.

روش انتقال تصویر هایک ویژن با روش p2p

  • قدم بعدی ساخت نام کاربری و پسورد است. بهتر است پسورد مناسبی را برای این کار انتخاب کنید در پنجره confirm password مجددا باید پسورد خود را وارد کنید.

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن p2p

  • بعد از ثبت نام در اپ وارد آن میشوید.

برنامه انتقال تصویر هایک ویژن برای گوشی

  • پس از آن بر روی Add Device کلیک کنید.

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل با کمک برنامه ها

  • با استفاده از گوشی همراه خود کد QR محصول را اسکن کنید.

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن روی موبایل با فیلم

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من