معرفی انواع نرم افزار طراحی دوربین مدار بسته همراه با لینک دانلود

فهرست مطالب

طراحی دوربین های مدار بسته شامل نقشه جانمایی دوربین مدار بسته، انتخاب دوربین، مقدار تجهیزات اکتیو و پسیو و بسیاری موارد دیگر توسط کارشناسان امور طراحی و مهندسی شرکت های مجری انجام می شود. عنصر تجربه در کنار دانش می تواند کمک شایانی به افراد بکند تا طراحی بی عیب و نقصی داشته باشند اما در این بین هستند تجهیزاتی که می تواند به کارشناسان کمک کند تا طراحی سامانه نظارت تصویری را به نحو مطمئن تری انجام بدهند.

در این محتوا در خصوص برخی از نرم افزار طراحی دوربین مداربسته که مفید هستند پرداخته ایم. با مجله هایک ویژن همراه باشید.

 

نرم افزار طراحی دوربین مدار بسته هایک ویژن

نرم افزار Hik Design Tool هایک ویژن یک نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته و جانمایی دوربین های هایک ویژن است. مدل های مختلف تجهیزات هایک ویژن را می توانید در محیط این برنامه پیدا کنید و پس از ترسیم نقشه محل در نرم افزار دوربین یا دوربین های مورد نظر را در محل خود جانمایی کنید. به علاوه زاویه دید، پهنای باند و ظرفیت هارد، سوئیچ و بسیاری وارد دیگر را می توانید در نرم افزار طراحی هایک ویژن یعنی Hik Design Tool در اختیار داشته باشید.

 

نرم افزار طراحی دوربین مدار بسته و نقشه جانمایی دوربین مدار بسته

 

نرم افزار طراحی دوربین مدار بسته CCTV Design Tool

نرم افزار CCTV Design Tool برند های متعددی را پوشش می دهد و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از دوربین های مختلف با زاویه دید و فاصله کانونی متعددی استفاده کند. ارائه زاویه دید مناسب، نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته، ارائه خروجی های نقشه مختلف، محاسبه پهنای باند و بسیاری موارد دیگر را می توانید در این نرم افزار طراحی سامانه نظارت تصویری در اختیار داشته باشید . محیط ساده این نرم افزار کمک شایانی به کاربران می کند.

 

نرم افزار طراحی اتوکد

استفاده از نرم افزار اتوکد به کمی دورتر باز می گردد، طراحان دوربین مدار بسته قدیمی تر بیشتر طراحی های خود را با این نرم افزار قدرتمند طراحی و ترسیم نقشه انجام می دهند و هنوز هم محبوب ترین نرم افزار ترسیم نقشه و نقشه جانمایی دوربین مدار بسته به حساب می آید. ترسیم و یا اصلاح نقشه های مختلف در محیط اتوکد کمی پیچیده بوده و نیاز به آموزش اولیه جهت کار کردن با آن می باشد.

 

نرم افزار مدار بسته ویزیو

چنانچه کار با نرم افزار اتوکد برای شما پیچیده است، پیشنهاد می کنیم نرم افزار ویزیو را انتخاب کنید. این نرم افزار از مجوعه آفیس ویندوز بوده و باید بر روی کامپیوتر نصب شود. کار کردن با این نرم افزار شبیه به کشیدن نقاشی با موس کامپیوتر بر روی صفحه مانیتور است. با کشیدن نقشه و جانمایی دوربین ها می توانید گام بلندی در ارائه طرح دوربین مدار بسته با استفاده از نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته بردارید.

 

دانلود نرم افزار طراحی دوربین مداربسته و نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته

 

نرم افزار طراحی دوربین مداربسته شبکه IP Video System Design و بهترین نرم افزار جایگزین camviews

این نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته موجب می شود تا از پهنای باند و فضایی که دارید رزولوشن های مختلفی از دوربین داشته باشید و براساس این اطلاعات طراحی و پیاده سازی بهتری برای دوربین های خود انجام دهید. این برنامه روش های فشرده سازی مانند H.264, MPEG-4 و Motion JPEG را برای شما فراهم می‌کند.

ضمن آن که کاربر می تواند فریم بر ثانیه مناسبی را برای تصاویر خود انتخاب کند و فضای هاردی که نیاز دارید را براساس انتخاب های شما محاسبه کند. از طریق این نرم افزار می توانید سیستم کنترل تصویری پیشرفته ای را بر بستر شبکه خود راه اندازی کنید.

کار با این نرم افزار آسان است کافیست که طراح نقشه ساختمان را در داخل نرم افزار قرار دهد و بعد از آن اشیایی چون دیوار و دوربین و… را بسازد تا مدل واقعی تر از محیط داشته باشد. این نرم افزار برای اشخاصی که تمایلی به انجام محاسبات مثلثاتی ندارند بسیار مفید وکاربردی است.

 

امکانات نرم افزار IP Video System Design

  • افزایش کارآمدی سیستم امنیتی دوربین مدار بسته و صرفه جویی در هزینه مدیریت، کنترل و راه اندازی دوربین ها
  • توانایی تعیین بهترین مکان برای قرار دادن دوربین ها توسط برنامه و بصورت اتومات
  • امکان نمایش بخش های دور از دید با مدلسازی دو و سه بعدی نرم افزار
  • ذخیره و چاپ پروژه ایجاد شده با فرمت pdf
  • بارگذاری نقشه مکان از سرویس هایی چون گوگل ارث

برای دانلود نرم افزار طراحی دوربین مداربسته IP Video System می توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

دانلود نرم افزار محاسبه گر دوربین مدار بسته و نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته

 

نرم افزار محاسبه گر دوربین مدار بسته مناسب برای اندروید

نرم افزار محاسبه گر دوربین مدار بسته، نرم افزار ایرانی است که نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته اندرویدی است. بدلیل محیط کاربری ساده ای که دارد برای نصابان نیز مناسب است. از این نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته می توان برای دوربین های تحت شبکه استفاده کرد. این نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته اندروید بسیاری از مجهولاتی که مشتری نمی داند را بصورت عملی به شما نشان خواهد داد.

امکانات متعددی را نرم افزار محاسبه گر دوربین مدار بسته در اختیار کاربر قرار می دهد از جمله:

  • برآورد میزان حجم هارددیسک
  • محاسبه پهنای باند دوربین ها
  • محاسبه میدان دید دوربین بر حسب فاصله کانونی
  • برآورد فاصله کانونی برحسب عرض میدان دید
  • تحلیل و بررسی و آموزش انواع برندهای دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته در ایران

برای دانلود نرم افزار طراحی دوربین مداربسته می توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

نرم افزار Microsoft Office Visio ، نرم افزار دوربین آنالوگ

برای نقشه کشی برای دوربین های مدار بسته نیازی به کار با نرم افزارهای حرفه ای نقشه کشی نمی باشد این نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته می تواند کمک خوبی جهت آماده سازی سریع نقشه دوربین ها داشته باشد.

نرم افزار Microsoft Office Visio ا زیر مجموعه نرم افزار office می باشد که دسترسی به ان آسان است. به دلیل داشتن علائم مرتبط با نقشه کشی و دوربین های حفاظتی بسیار ایده آل بوده و میتوان از آن برای نقشه برداری استفاده کرد.

برای دوربین های انالوگ نیز این نرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته، کاربردی می باشد. نرم افزار visio براساس استانداردهای جهانی طراحی شده است و به اسانی به شما کمک می کند تا نقشه های طراحی دوربین مدار بسته را با رسم شکل ایجاد کنید.

برای دانلود نرم افزار طراحی دوربین مداربسته می توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

نرم افزار طراحی دوربین مداربسته AutoCAD Electrical

این نرم افزار برای طراحی و شبیه سازی دوربین مداربسته کاربرد بسیار دارد با استفاده از این نرم افزار می توانید نقشه نصب و راه اندازی دوربین های خود را طراحی کنید و پیش از نصب واقعی تمام زاویه ها و نقاط ضعف نقشه خود را بررسی کنید.

یک از نرم افزارهای محبوب در طراحی دوربین مدار بسته و جانمایی دوربین این نرم افزار است که نیاز به آموزش های اولیه نیز دارد. این نرم افزار یکی از مجموعه های نرم افزار طراحی AutoCAD است و بصورت تخصصی برای طراحی سیستم های دوربین مدار بسته کاربرد دارد.

کار با نرم افزار AutoCAD Electrical به آسانی کار با نرم افزارهای بالا نیست زیرا که امکان طراحی نقشه ها حرفه ای تری را به کاربر می دهد.

این ننرم افزار نقشه کشی دوربین مدار بسته دارای علائم مرتبط با سیستم های الکتریکی و دوربین مدار بسته می باشد که از این طریق می توانید شکل های مورد نیاز خود را به این نرم افزار اضافه و یا در صورت لزوم آنها را طراحی کنید. نرم افزار AutoCAD Electrical امکانات زیادی را برای کاربر فراهم می کند.

برای دانلود نرم افزار طراحی دوربین مداربسته می توانید به اینجا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من