دوربین بولت حرارتی جدید هایک ویژن قبل از وقوع آتش سوزی به شما اطلاع می دهد!

فهرست مطالب

شرکت هایک ویژن به عنوان تولید کننده پیشرو در حوزه دوربین مدار بسته در دنیا با تولید نسل جدیدی از دوربین حرارتی بولت قابلیت حفاظت پیرامونی فوق العاده ای را برای مشتریان بهمراه می آورد، دوربین بولت حرارتی جدید هایک ویژن توان آشکار سازی آتش سوزی های احتمالی در میدان دید خود را قبل از وقوع دارد. کاربران می توانند با استفاده از این دوربین منطقه ای که امکان وقوع آتش سوزی و حریق در آن وجود دارد را شناسایی کرده و با یک اقدام به موقع از بروز خسارتهای جدی جلوگیری نمایند.

دوربین جدید حرارتی هایک ویژن مدل DS-2TD2615-7/10 با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، یک پیشنهاد عالی برای حفاظت از فضای پیرامونی با برد کم به حساب می آید این دوربین می تواند با اطلاع رسانی به موقع از آسیب دیدن جدی اموال افراد جلوگیری کند.

دوربین هوشمند هایک ویژن به لطف استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی قادر است تصاویر را بصورت شبانه روزی تجزیه و تحلیل نماید و بسیاری از ویژگی های آنالیز تصویر مانند ارسال هوشمند آلارم ، عبور از خط فرضی مجازی ، ورود یا خروج به منطقه ی از پیش تعریف شده و همچنین نفوذ به محوطه ی ممنوعه را در کنار بسیاری از موارد دیگر برای مشتریان به ارمغان بیاورد. کاربران با استفاده از این دوربین می توانند در طول روز یا شب همواره محیط مورد نظر خود را زیر نظر داشته باشند.

تکنولوژی پردازش تصویر دوربین بولت هایک ویژن ترکیبی از چند پردازشگر تصویر و بهبود تصاویر با استفاده از فناوری های هوشمند می باشد تا دوربین بهترین تصاویر حرارتی را از میدان دید خود ارائه نماید. این دوربین قادر است تفاوت حرارت اجسامی که در میدان دیدش وجود دارد را با دقت 50 میلی کلوین نمایش دهد و کاربران می توانند با استفاده از طیف های مختلف رنگی این تفاوت درجه حرارت را مشاهده کنند. این تفاوت توسط تکنولوژی NETD در دوربین بولت حرارتی هایک ویژن انجام می شود.

اندازه گیری تفاوت دمایی بین اجسام در دوربین حرارتی توسط سنسور دوربین انجام می شود و هر چقدر این تفاوت دمایی ، عدد کوچکتری باشد ، این مهم بدین معنی است که سنسور دوربین از کیفیت بهتری برخوردار است.

با استفاده از این دوربین حرارتی هوشمند ، کاربران می توانند برای اجسامی که در میدان دید دوربین وجود دارند یک آستانه حرارتی تعیین کنند ، در این صورت زمانی که درجه حرارت اجسام از آستانه تعریف شده بیشتر می شود ، دوربین با ارسال آلارم ، مرکز کنترل را از بروز مشکل باخبر می کند و اپراتور اتاق کنترل با اقدام به موقع قادر خواهد بود از بروز حریق های کوچک یا بزرگ پیشگیری کند. استفاده از این دوربین می تواند با پیشگیری از بروز حریق نقش حیاتی در حفط امنیتی و جلوگیری از خسارت های مالی یا جانی در حوزه های مختلف شود.

همگام سازی هوشمند تصویر در تصویر جزئیات بی نظیری را برای اپراتور به نمایش می گذارد ، جزئیات بهمراه تصویر واضح تر رنگی می تواند در کنار تصویر حرارتی توسط دوربین هایک ویژن ارائه شد تا در صورت لزوم برای شناسایی بهتر موارد مشکوک از این تصاویر ترکیبی استفاده شود.

علاوه بر آن امکان ارائه یک تصویر به عنوان پیش نمایش با پهنای باند کمتر در این دوربین فراهم شده است تا با توجه به نیاز کاربر بتواند تصویر رنگی یا حرارتی را مشاهده کرده و در صورت لزوم به جزئیات بیشتر تصویر را با اندازه واقعی مشاهده نماید. این قابلیت برای هنگامی که تعداد دوربین های حرارتی و معمولی در سیستم زیاد بوده و پهنای باند در اختیار محدود است می تواند بسیار مفید باشد.

برخی از ویژگی های دیگر دوربین بولت حرارتی جدید هایک ویژن

  • حساسیت و رزلوشن سنسور معادل 160*120 ، کیفیت تصویر خروجی ارائه شده با تنظیم کنتراست مناسب معادل 320*240 .
  • قابلیت Mirror Image ، زوم دیجیتال دو ، چهار و یا هشت برابر ، قابلیت خروجی مستقیم تصویر بر روی دوربین
  • سازگار با محیط های مختلف جهت نصب ، دوربین به گونه ای طراحی شده که می تواند در شرایط آب و هوایی نامساعد عملکرد قابل قبول و مناسب خود را داشته باشد و خود را با محیط و آب و هوا کالیبره کند.

این دوربین حرارتی برای هر راهکار حفاظت پیرامونی یک انتخاب خوب به حساب می آید ، قابلیت پیشگیری از وقوع آتش سوزی و حریق در این دوربین باعث شده بتوان از آن در راهکارهای نظارت تصویری در حوزه های متعددی مانند فرودگاه ها ، راه آهن ، زندان ها ، نیروگاه ها ، پالایشگاه ها ، پروژه های صنعتی و مواردی شبیه به این استفاده کرد. مزیت دیگر این دوربین که از اهمیت ویژه ای برخوردار است طراحی جمع و جور و کوچک آن است که با افزایش میزان پایداری و مقاوت در هر شرایط آب و هوایی و هر موقعیتی امکان نصب آن وجود دارد. از روی دیوار گرفته تا زیر سقف همه جا می توان با نصب آن نیاز های حفاظتی مشتریان را به بهترین نحو پوشش می دهد.

فرانک کارت مدیر محصولات مدار بسته حرارتی هایک ویژن در اروپا در این زمینه گفت : دوربین حرارتی بولت جدید هایک ویژن تنها برای مشاهده آنچه رخ می دهد نیست ، بلکه کاربران می توانند با استفاده از آلارم های به موقع این دوربین هوشمند از بروز آتش سوزی های مختلف قبل از بروز آن باخبر شوند و از خسارت های مالی و یا جانی آن جلوگیری نمایند. به این ترتیب دوربین بولت حرارتی هایک ویژن به کاربران کمک می کند تا از اموال و دارایی های خود حفاظت نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من