قابلیت دید در شب و ال ای دی دید در شب هایک ویژن

فهرست مطالب

امکان استفاده از دوربین مدار بسته در شب یکی از ویژگی های جذاب این وسیله برای مشتریان است ، دوربین هایک ویژن با استفاده از ال ای دی دید در شب می توانند در شب یا فضاهای تاریک ، نور مناسب جهت تصویر برداری دوربین را فراهم کنند . در این محتوا در خصوص ال ای دی دید در شب کمی بیشتر توضیح می دهیم.

انواع ال ای دی دید در شب در دوربین های مدار بسته

انواع مختلفی از ال ای دی دید در شب در دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ال ای دی دید در شب معمولی
  • ال ای دی دید در شب هوشمند
قابلیت دید در شب

قابلیت دید در شب و ال ای دی دید در شب هایک ویژن

ال ای دی دید در شب معمولی

ساده ترین سیستم دید در شب استفاده از ال ای دی دید در شب معمولی است . این تکنولوژی ساده در دوربین های معمولی و ارزان قیمت بکار برده می شود، در این دوربین ها، هنگامی که نور فضا از مقدار مشخصی کمتر می شود ، ال ای دی دید در شب دوربین روشن شده و نور مشخصی را بدون هیچ کنترلی می تاباند ، این موضوع باعث می شود تا اشیاء نزدیک به دوربین تصویر بسیار روشن ( غیر قابل تشخیص ) و اشیا دورتر از تاریک تر مشاهده شوند .

ال ای دی دید در شب هوشمند

در این نوع ، دوربین ها از ال ای دی دید در شب هوشمند استفاده می کنند ، در این حالت هنگامی که شدت نور محیط از مقدار معینی کمتر شود ، ال ای دی دید در شب دوربین بصورت هوشمند روشن شده و مقدار نور IR متناسب با فاصله اشیایی که در جلوی دوربین قرار گرفته است را می تاباند . در قابلیت دید در شب هوشمند ، چهره افراد در شب ، جزئیات بیشتری داشته و کاربران می توانند با دغدغه کمتری نسبت به ال ای دی دید در شب معمولی از این دوربین ها استفاده کنند .

گفتنی است که ال ای دی دید در شب دوربین های مختلف هایک ویژن از نوع هوشمند می باشد و مشتریان می توانند جهت پوشش نیاز های خود در شب از دوربین های Smart  IR هایک ویژن استفاده کنند.

منبع: hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من