تشخیص پلاک خودرو در دوربین های هایلوک

فهرست مطالب

یکی از کاربرد های مهم تجهیزات مدار بسته هایلوک ، قابلیت تشخیص پلاک خودرو است .  در این حالت دوربین به گونه ای نصب می شود که پلاک خودرو های عبوری را ثبت می کند و کاربر می تواند از پلاک خودرو ها بر اساس زمان و تاریخ گزارش گیری داشته باشد . به علاوه امکان جستجوی یک پلاک مشخص ، شناسایی پلاک خودرو های سرقتی و مواردی از این دست توسط دوربین پلاک خوان هایلوک در دسترس خواهد بود . نرم افزار قدرتمند دوربین پلاک خوان هایلوک به دوربین امکان ثبت پلاک در فواصل طولانی و شرایط نوری غیر مساعد را می دهد . در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های دوربین ثبت پلاک هایلوک را مشاهده می کنید .

تشخیص پلاک در دوربین هایلوک

تشخیص پلاک خودرو در دوربین های هایلوک

1-کیفیت بالای تصویر

دوربین هایلوک پلاک خوان باید رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی داشته باشد تا پلاک خودرو ها را ثبت نماید . رزولوشن بالاتر می تواند تصاویر با کیفیت تری ارائه نماید و این مهم درصد خطای دوربین پلاک خوان هایلوک را به حداقل می رساند .

2-قابلیت تصویر برداری در شب

امکان دید در شب هوشمند در دوربین هایلوک ، اجازه ثبت پلاک شبانه روزی را به دوربین می دهد .

3-قابلیت HLC

قابلیت HLC در دوربین پلاک خوان هایلوک ، به دوربین کمک می کند تا پلاک خودرو را در هر شرایط نوری را با کیفیت مناسب تصویر برداری و ثبت نماید .

4-قابلیت WDR

قابلیت تصویر  برداری در حضور چند طیف نور یا WDR در دوربین هایلوک ، درصد خطای دوربین در ثبت پلاک را کاهش می دهد .

5-قابلیت تصویر برداری با سرعت بالا

دوربین پلاک خوان هایلوک ، با سرعت بالاتر از دوربین های معمولی تصویر برداری می کند . سرعت بالاتر از 25 فریم بر  ثانیه ، امکان ثبت پلاک خودرو های با سرعت بالاتر را فراهم می کند .

6-لنز با فاصله کانونی مناسب

جهت تصویر برداری با کیفیت و بهینه تر باید از دوربین پلاک خوان هایلوک با لنز وریفوکال با فاصله کانونی مناسب استفاده کرد . این دوربین از محصولات دوربین هایک ویژن  امکان ثبت پلاک در محل مورد نظر کاربر را به نحو مطلوب برای کاربران فراهم می کند .

منبع:سایت hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من