دوربین زیر آب هایک ویژن دارای چه تکنولوژی هایی می باشد ؟

فهرست مطالب

دوربین زیر آب هایک ویژن دارای چه تکنولوژی هایی می باشد ؟

نظارت تصویری توسط دوربین های مدار بسته امروز بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد است . این بخش هم در روی زمین و هم در قسمت های دیگر با سرعت سرسام آوری در حال توسعه است . یکی از فضاهایی که استفاده  از دوربین مدار بسته طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته ، زیر آب است . هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر دنیای نظارت تصویری در زمینه تولید دوربین زیر آب هم نو آوری های مختلفی ارائه کرده است . در این محتوا شما را با اطلاعات مهمی در زمینه دوربین زیر آب هایک ویژن  آشنا می کنیم با ما همراه باشید .

از دوربین زیر آب هایک ویژن برای تصویر برداری در حوزه هایی مانند اکتشاف نفت ، مشاهده زیر آب ( غواصی ) ، نظارت بر سرعت رشد و وضعیت آبزیان ، مخزن های زیر آب ، استخر های فاضلاب و شنا و مواردی شبیه به آن استفاده می شود .

دوربین زیر آب هایک ویژن به گونه ای طراحی شده که توان تحمل فشار زیر آب را دارد . جنس بدنه این دوربین ها به گونه ای است که می تواند در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم است به علاوه شیشه این دوربین زیر آب با دوربین های معمولی هایک ویژن متفاوت است ، شیشه این دوربین ها مانع از چسبیدن جلبک ها و کاهش میدان دید دوربین در  زیر آب می شود .

دوربین زیر آب هایک ویژن دارای چه تکنولوژی هایی می باشد ؟

دوربین زیر آب هایک ویژن دارای چه تکنولوژی هایی می باشد ؟

کابل تصویر دوربین زیر آب

تصویر دوربین زیر آب هایک ویژن را می توان با استفاده از  کابل های تقویت شده به دستگاه ضبط دوربین هایک ویژن منتقل کرد .

لنز ، تکنولوژی  فشرده سازی ، قابلیت هایی مانند WDR ، امکان نصب حافظه جانبی SD و بسیاری موارد دیگر در دوربین زیر آب هایک ویژن تعبیه شده است . وضوح تصویر این دوربین ها با دوربین های معمولی تفاوتی ندارد و کاربران می توانند بر اساس نیاز های مختلف دوربین زیر آب مناسب را از سبد محصولات هایک ویژن انتخاب کنند .

سبد کالای کامل هایک ویژن ، طیف وسیعی از محصولات شامل مدل های مختلف دوربین زیر آب را برای پوشش نیاز مشتریان تولید و ارائه کرده است .

منبع : hikvision.com

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من