قابلیت HDD Quota در هارد دیسک چیست ؟

فهرست مطالب

همه رکوردر ها برای ضبط تصاویر دوربین ، نیاز به یک یا چند هارد دیسک دارند . یکی از ویژگی های جالبی که در dvr هایک ویژن یا nvr هایک ویژن وجود دارد ، قابلیت HDD Quota است . در این مقاله می خواهیم کمی در مورد این ویژگی جالب دستگاه ضبط هایک ویژن توضیح بدهیم .

تصور کنید که می خواهید تصاویر چند دوربین مختلف را روی یک رکوردر ضبط نمایید . هر دوربین مدار بسته ای با توجه به محل نصب و مدلی که دارد ، درجه اهمیت خاص خود را دارد ، به عنوان مثال در یک پروژه دوربین مدار بسته خانگی دوربین مخصوص تصویر برداری از فضای خیابان بیرونی اهمیت زیادی دارد از این رو بهتر است تا این دوربین یا دوربین ها مدت زمان بیشتری تصویر ضبط شده داشته باشند . در مقابل دوربینی که در حال تصویر برداری از یک فضای معمولی مانند حیاط است می تواند تعداد روز های کمتری ضبط داشته باشد . در حالت عادی تصویر تمامی دوربین ها بطور یکسان روی هارد دیسک نصب شده در رکوردر ضبط می شوند . مثلا اگر یک هارد دو ترا بایت روی رکوردر نصب شده باشد همه دوربین ها برای مدت یک ماه بکاپ خواهند داشت اما با HDD Quota اوضاع فرق می کند .

قابلیت HDD Quota چیست ؟

قابلیت HD D Quota یک ویژگی هوشمند تعبیه شده در رکوردر است که به کاربر اجازه می دهد تا برای هر دوربین مدار بسته ای ، فضای مشخصی برای ضبط تصویر انتخاب نماید . به مثال بالا بر می گردیم ، در این حالت کاربر می تواند ظرفیت بالاتری از هارد دیسک را برای دوربین های مخصوص تصویر برداری از خیابان و ظرفیت کمتری را نیز برای تصویر برداری دوربین مخصوص حیاط تنظیم کند. در این حالت هارد دیسک توسط رکوردر مدیریت می شود و مدت زمان ضبط تصاویر دوربین های بیرونی از دوربین حیاط ( در مثال بالا ) بیشتر خواهد بود . قابلیت HDD Quota را می توان هم برای ضبط تصاویر ویدیویی و هم برای ثبت عکس و اسنپ شات رکوردر هایک ویژن تنظیم کرد .

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط:

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

[mc4wp_form id="68"]
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من